دانلود و خرید کتاب آلیس در سرزمین عجایب لوئیس کارول ترجمه سوین. الف.
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آلیس در سرزمین عجایب اثر لوئیس کارول

کتاب آلیس در سرزمین عجایب

نویسنده:لوئیس کارول
انتشارات:انتشارات شانی
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آلیس در سرزمین عجایب

کتاب آلیس در سرزمین عجایب نوشته لوئیس کارول است که با ترجمه سوین. الف منتشر شده است. آلیس در سرزمین عجایب نوشته چارلز لوتویج داجسون است که با نام مستعار لوییس کارول شناخته می‌شود.

درباره کتاب آلیس در سرزمین عجایب

آلیس و خواهرش کنار جوی آبی نشسته‌اند که خرگوشی از کنار آنها می‌جهد. آلیس دختری بود مثل همه دخترها، او خیال‌پرور، کنجکاو و علاقه‌مند به ماجراهای هیجان‌انگیز بود. آلیس دختری معمولی بود تا قبل از اینکه به سرزمینی عجیب وارد شود.

یک روز آلیس خرگوش سفیدی را می‌بیند و آن را دنبال می‌کند و به سرزمینی جادویی وارد می‌شود که ملکه‌ای بدجنس بر آنجا حکومت می‌کرد. آنجا سرزمینی بود که هر اتفاق عجیب‌وغریبی در آن اتفاق می‌افتد. سرزمینی که در آن موجوداتی عجیب وجود داشتند؛ هزارپایی که حرف می‌زد، توله‌سگی که به‌اندازه یک اسب بزرگ بود و گربه‌ای که رد یک‌چشم به‌هم‌زدن غیب می‌شد و دوباره ظاهر می‌شد.

آیا این موجودات واقعی هستند؟ اگر واقعی هستند، آلیس چطور می‌تواند راه برگشت به خانه را پیدا کند؟

داستان آلیس در سرزمین عجایب اولین داستانی است که به شکل ویژه برای کودکان نوشته شده، بی‌آنکه ردپایی از آموزش و اندرز در آن دیده شود و راز ماندگاری آن نیز همین است.

خواندن کتاب آلیس در سرزمین عجایب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لوییس کارول

کشیش چارلز لاتویج داجسُن که با نام مستعار لوئیس کارول شناخته می‌شود، در سال ۱۸۳۲ به دنیا آمد، در دانشگاه آکسفورد درس خواند و سال‌ها بعد ۱۸۵۵ به سِمَت استاد در آنجا درس داد و تا آخر عمر در همان جا به سر برد. جزوه‌های هجوآمیز متعددی درباره سیاست آکسفورد نوشت، همچنین عکاس پرتره پیش‌گام و غیرحرفه‌ای شد. هرچند هرگز ازدواج نکرد، ‌ اما علاقه ویژه‌ای به کودکان داشت. او دو داستان مشهور دارد که هر دو را برای آلیس لیندل، دختر رئیس دانشکده‌اش نوشت: آلیس در سرزمین عجایب در سال ۱۸۶۵ و آن‌سوی آینه در سال ۱۸۷۱. همین دو کتاب هم او را به پرآوازه‌ترین نویسنده کودکان در آن روزگار بدل کرد. از لوئیس کارول چند مجموعه شعر نامفهوم و چندین کتاب معما و بازی، نظیر بازی‌های منطق ۱۸۸۷ و یک رمان طولانی برای کودکان، به نام سیلوی و برونو ۱۸۸۹ ــ ۱۸۹۳ منتشر شده است.

 لوئیس کارول در یک نیمروز تابستانی سال ۱۸۶۲، هنگام قایق‌سواری با چند کودک، برای سرگرم‌کردن آنان فی‌البداهه داستانی ساخت و تعریف کرد که چند روز بعد آن را به رشته‌ تحریر درآورد که پس از چاپ، ستایشگران فراوانی پیدا کرد. زبان گیرا، تصاویری سیاه‌وسفید و مناسب با متن و ترجمهٔ روان آن این داستان تخیلی را زیباتر و جذاب‌تر می‌کند. جالب است بدانید که او از یک بیماری نادر عصبی رنج می‌برد که منجر به ایجاد توهم در بیمار و بزرگ‌تر یا کوچک‌تر دیدن اشیا نسبت به‌اندازه واقعی‌شان می‌شود. این توهم باعث می‌شود که بیمار خود را بسیار بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از اشیا پیرامون خود ببیند. او از همین بیماری استفاده کرد و آن را به یکی از درون‌مایه‌های اصلی کتابش تبدیل کرد.

دکتر جان تاد، کاشف این بیماری در سال ۱۹۵۵ آن را «سندروم آلیس در سرزمین عجایب» نام گذاشت. البته این بیماری را با نام «سندروم تاد» نیز می‌شناسند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵۳٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۵۵۳٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان