دانلود و خرید کتاب رازهای مدیریت پروژه متیو بچلر ترجمه پریسا ابوالحسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب رازهای مدیریت پروژه

کتاب رازهای مدیریت پروژه نوشته متیو بچلر است که با ترجمهٔ پریسا ابوالحسنی در انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است. کتاب رازهای مدیریت پروژه به شما مدیریت صحیح پروژه برای موفقیت در کسب‌و‌کار را یاد می‌دهد. مدیریت موفق پروژه، قطعاً به سیستم‌های خوب و رهبری خوب بستگی دارد اما در عین حال به قضاوتی عادلانه در همهٔ موارد نیز وابسته است؛ این کتاب در کسب این سه مهارت به شما کمک می‌کند.

درباره کتاب رازهای مدیریت پروژه

در دنیای کسب‌و‌کار پررقابت امروزی، تعداد فزاینده‌ای از سازمان‌ها در حال حرکت به سمت یک رویکرد پروژه‌محور هستند. مدیریت پروژه چه از طریق معرفی یک محصول جدید چندین میلیون دلاری و چه از طریق برنامه‌ریزی یک حرکت یا عملیات، به شما امکان می‌دهد تا نتایج بسیار خوبی را با بودجه‌ای معین به موقع به دست آورید. مدیریت پروژه، چارچوبی برای یادگیری و تغییر مثبت مداوم فراهم می‌آورد که اهمیت زیادی دارد. نویسنده در رشته‌ خود که ارتباطات است، بیش از ۲۰ سال در نقش مدیر پروژه فعالیت کرده‌ است و پروژه‌های متنوعی نظیر معرفی یک محصول جدید یا برگزاری کنفرانس‌هایی با محوریت بهداشت و سلامت انجام داده‌ است.

این کتاب می‌تواند برای علاقمندان به موضوع مدیریت پروژه شروع خوبی باشد و برای مدیرانی که فرصت گذراندن دوره‌های آکادمیک و تخصصی در این زمینه ندارند اما به دانستن مفاهیم آن برای بکار بستن در فعالیت‌های حرفه‌ای و حتی شخصی خود نیاز دارند، قطعا کتاب مطلوبی خواهد بود.

کتاب رازهای مدیریت پروژه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب رازهای مدیریت پروژه

«قبل از هر چیز، فهمیدن این که یک «پروژه» دقیقاً چیست، بسیار مهم است. انجمن مدیریت پروژه انگلستان پروژه را چنین تعریف می‌کند: «تلاشی است منحصربفرد، غیرتکراری و موقت که به منظور دستیابی به یک نتیجه مشخص، انجام می‌شود».

براساس این تعریف، مدیریت یک پروژه با به انجام رساندن یک وظیفه یا برنامه و یا داشتن یک شغل تخصصی فرق می‌کند. موارد زیر به شما کمک می‌کند تا به تفاوت پروژه با انواع دیگر کار، بهتر پی ببرید:

- یک پروژه دارای هدف مشخص‌شده‌ای است. برخلاف یک شغل یا حرفه که ممکن است اهداف آن در طول زمان تغییر کند، یک پروژه طوری تعریف می‌شود که هدف (اهداف) مشخصی را در یک بازه زمانی مشخص حاصل نماید.

- یک پروژه شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌های متفاوت است. این فعالیت‌ها عموماً به عنوان کوچکترین واحدهای کاری تعریف می‌شوند. فعالیت‌های مرتبط به هم غالباً به شکل بسته‌های کاری ترکیب شده و برای انجام، به یک تامین‌کننده یا یک تیم کاری سپرده می‌شود.

- هر فعالیت در حالت ایده‌آل توسط فردی با مهارت‌های متناسب انجام خواهد شد:. از این روی، کار پروژه‌ای با یک رویکرد چندرشته‌ای سروکار دارد. هر چه پروژه پیچیده‌تر باشد، تناسب بیشتر افراد با فعالیت‌های تخصیص‌یافته به آن‌ها ضروری‌تر است.

یک دقیقه شگفت‌انگیز

آیا شما در مورد این که یک پروژه دقیقا چیست، گیج شده‌اید؟ یک لحظه وقت بگذارید و به این فکر کنید: برگزاری المپیک ۲۰۱۲ لندن و جابجایی کارکنان‌تان به دفتری در پایین راهرو، هر دو پروژه هستند علیرغم این که از نظر ابعاد بسیار متفاوتند. نماینده فروش یک شرکت بودن، یک پروژه نیست به این دلیل که به یک شغل مستمر اشاره دارد. از سوی دیگر، برنامه‌ریزی برای رسیدن به ۲۰ درصد افزایش فروش از طریق نصب یک بانک اطلاعاتی بازاریابی جدید، مطابق با استاندارد تعریف شده برای پروژه می‌باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

حجم

۳۱۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

قیمت:
۴۵,۵۰۰
تومان