دانلود و خرید کتاب رازهای فروش نیک کانستبل ترجمه فرشته خلیلی پالندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب رازهای فروش

کتاب رازهای فروش نوشتهٔ نیک کانستبل و ترجمهٔ فرشته خلیلی پالندی است و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است. این کتاب رازهای کسب‌وکارهای موفق را از زبان متخصصان به شما می‌گوید.

درباره کتاب رازهای فروش

رقابت شدید و سرعت تغییرات در بازارها و روندهای پیش‌بینی‌نشده موجب شده تا ضرورت و اهمیت توجه به بازاریابی و فروش نسبت به سال‌های گذشته دوچندان شود. لزوم برنامه‌ریزی عملیاتی و رعایت اصول فروش از عوامل حیاتی و اساسی حفظ و نگه‌داری کسب‌وکارها در دنیای امروز است. در شرایط رقابت کسب‌وکاری هر مدیر فروشی باید تصمیم بگیرد که در ارتباط با تغییرات بازار چه روند و سبکی را برای آینده کسب‌وکار خود انتخاب کند. بازار پررقابت امروزی، شرکت‌ها را وادار کرده است که اصول و مباحث فروش را مهم‌ترین و اصلی‌ترین مباحث کسب‌وکاری خود قرار دهند و از نیروهای مؤثر و خبرهٔ فروش برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنند.

فروش انسانی‌ترین و بامفهوم‌ترین جنبه‌های کسب‌وکاری است و بزرگ‌ترین آزمایشگاه برای فهم ماهیت انسانی است. بنابراین کتاب رازهای فروش سعی دارد رازهای اساسی برای موفقیت در فروش را بیان کند. زیرا این کتاب معتقد است که در هر سازمانی، بخش فروش نقش اساسی در موفقیت کسب‌وکارها دارد. نقش منحصربه‌فرد و مهم فروش، ایجاد ارتباط بین نیازهای مشتریان بالقوه و محصولات و خدماتی است که سازمان ارائه می‌دهد و می‌تواند نیازهای آن‌ها را برآورده سازد. فروش نقش اساسی در ایجاد وفاداری و اعتماد بین مشتری و کسب‌وکار دارد. اعتماد و وفاداری اصلی‌ترین دلایلی است که مشتری می‌خواهد شرکت شما را به یک دوست یا عضو خانواده توصیه کند. فروش یک تعامل شخصی بین یک انسان و فرد دیگری است که نشان‌دهندهٔ قدرت کسب‌وکار است. فروشندگان موفق و برتر کسانی هستند که نه‌تنها فروش‌های بزرگ و تأثیرگذاری را خلق می‌کنند بلکه تأثیر بلندمدتی بر مشتری دارند. روابط بلندمدت با مشتری منجر به تکرار رفتار، انجام خرید، بازگشت مشتریان و افزایش اعتبار برند به صورت شفاهی می‌شود. در پایان، بیان می‌کند که قدرت فروش در ادامهٔ موفقیت یک سازمان نباید دست‌کم گرفته شود. فروش نه تنها بر روی درآمد شرکت بلکه بر شهرت برند، حفظ و نگه‌داری مشتریان، برقراری روابط بلندمدت با آنان و رشد کسب‌وکار تأثیرگذار است. از این‌رو کتاب رازهای فروش در هفت فصل تدوین شده است به طوری که تلاش دارد پاسخ‌گوی زمینه‌های زیر باشد:

کتاب با چرایی و چگونگی خرید مردم در فصل اول شروع می‌شود. در فصل دوم با تأکید بر این که در فرایند فروش زمان بسیار مهم و با ارزش بوده، معتقد است که باید افراد درست را شناسایی و هدف‌گذاری کنید. در فصل سوم، مراحلی را بیان می‌دارد که می‌توانید کسب‌وکاری جدید بسازید. در فصل چهارم ملاقات با مشتری، بیان می‌دارد که زمان گران‌بهایی که شما با مشتریان خود می‌گذرانید زمان بسیار بااهمیتی است. در فصل پنجم تلاش دارد که شما گام‌های خودتان را بسازید. در فصل ششم اشاره می‌شود که برای به‌دست‌آوردن تعهد و توافق رضایت‌بخش باید صبر و برنامه‌ریزی داشته باشید. در نهایت این کتاب با فصل هفتم، نگرش درست به پایان می‌رسد و معتقد است که انگیزه و علاقهٔ شخصی‌تان در نهایت موجب موفقیت و برنده شدن شما می‌شود.

خواندن کتاب رازهای فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند در فرایند فروش موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رازهای فروش

«چند سال پیش، زمانی که دنیای کسب و کار با انفجار اینترنت روبرو شد، پیش‌بینی پایان فروش سنتی که به وسیله افراد انجام می‌شد، بحث روز بود. مایکل دل، که تنها یک نام است، به جهانیان نشان داد که چگونه یک فناوری پیچیده را در وب‌سایتی بفروشیم. آینده طعنه‌آمیز از انجام کارها به وسیله فروشندگان گران قیمت واقعاً سرگرم‌کننده بود.

اما ده سال بعد، فروش حرفه‌ای به همان اندازه برای کسب و کارها مهم شده که در گذشته بوده است. بعد از ۲۵ سال که من فروشنده شده‌ام، با توسعه فناوری و بازارها، مهارت‌ها و فنونی توسعه یافتند. این حرفه‌ای بسیار پیشرفته است. من یک فروشنده موفق، مدیر فروش و رئیس فروش برای شرکت‌های کوچک و بزرگ بوده‌ام، و می‌توانستم خوبی‌ها و بدی‌های زیادی را در کارهای فروش مشاهده کنم. همانطور که من در دوره‌های آموزشی خود دیده‌ام، اگر شما فنون و مهارت‌هایی را که برای انجام کار اثبات شده است، یاد بگیرید، و سپس نگرشی درست ایجاد کنید، می‌توانید یکی از بهترین‌ها باشید.

این کتاب ۵۰ راز اساسی در مورد چگونگی تعالی بخشیدن به این حرفه مهیج را به اشتراک می‌گذارد، در حالی که لذت می‌برید، با کسانی که در طول راه با آنها ملاقات دارید روابط خوبی ایجاد کنید. این ۵۰ راز به هفت فصل تقسیم شده است:

چرایی و چگونگی خرید مردم: اگر شما انگیزه‌های واقعی که مردم برای خرید دارند را درک کنید، نیمی از مسیر فروشنده باهوش شدن را طی کردید.

فروش به افراد درست: زمان ارزشمند خود را با افراد نادرست هدر ندهید. یاد بگیرید که چگونه یکی از آنها را برای خرید، شناسایی کنید.

کسب و کاری جدید بسازید: هیچ کسب و کاری نمی‌تواند بدون یافتن و برنده شدن مشتریان جدید رشد کند. یادگیری انجام این کار برای خود، شما را به یک فروشنده خودکفا تبدیل می‌کند.

ملاقات با مشتری: فروش تقریباً تعامل و رفتار انسان‌هاست. زمان گرانبهایی که شما با مشتریان خود می‌گذرانید زمان بسیار بااهمیتی است.

ساختن گام خود: خواه شما در حال نوشتن طرحی باشید یا خود را برای ارائه آماده می‌کنید، فکرهای زیادی در مورد این که پیشنهادتان قانع‌کننده باشد، وجود دارد.

به دست آوردن تعهد: دستیابی به توافق رضایت‌بخش، ضمن موانع مذاکره، صبر و برنامه‌ریزی می‌خواهد.

نگرش درست: موفقیت شما به تمایلتان در توسعه انگیزه و علایق شخصی‌تان برای برنده شدن بستگی دارد.

شما ممکن است که برای فروش، کاملاً جدید باشید، یا مثل من قدیمی باشید، اما من خاص هستم، اگر شما نکات و فنونی را که در این کتاب هست دنبال کنید تأثیرات مثبتی در موفقیت‌تان خواهید دید.

فروش به مجموعه‌ای از مهارت‌های حرفه‌ای بستگی دارد که با تمرین و ممارست بهبود می‌یابد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

حجم

۸۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

قیمت:
۴۵,۵۰۰
۴۰,۹۵۰
۱۰%
تومان