دانلود و خرید کتاب رازهای رسیدن به صد سالگی برایان تریسی ترجمه فریبا سبز چمنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای رسیدن به صد سالگی اثر برایان تریسی

کتاب رازهای رسیدن به صد سالگی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رازهای رسیدن به صد سالگی

«رازهای رسیدن به صد سالگی» کتابی است از برایان تریسی( -۱۹۴۴)، سخنران انگیزشی و نویسنده آمریکایی. این کتاب ۲۱ روش برای تندرستی بیشتر و طول عمر پیشنهاد می‌شود. در یکی از پیشنهادهای این کتاب می‌خوانیم: «بسیار جالب است بدانید اولین علت مرگ نابهنگام تا سن ۳۵ سالگی تصادفات جاده‌ای است و بسیاری از این حوادث جاده‌ای قابل پیشگیری است اگر رانندگان و مسافرین از کمربند ایمنی روی شانه‌ها و کمر استفاده کنند. در سراسر زندگی‌تان، احتمال کشته شدن در یک تصادف اتوموبیل در مسیر رفتن به فرودگاه خیلی بیشتر از کشته شدن در پرواز با خطوط هوایی است. رانندگی با سرعت مجاز، ایستادن در علائم توقف و چراغ قرمزها، نگاه کردن قبل از حرکت به هر دو طرف و در کل تبعیت از فرهنگ خوب رانندگی، بیشتر از هر چیز دیگری می‌تواند شما را مطمئن سازد که یک زندگی طولانی خواهید داشت. موسسات بیمه ارزیابی کرده‌اند که رانندگان با ایجادحرکات خطرآفرین احتمال بیشتری برای کشتن خودشان و دیگران دارند تا مردم عادی. در اینجا چیزی راجع به رفتار محترمانه و احتیاط درزمان رانندگی وجود دارد که به سراسر زندگی‌‌تان منتقل می‌شود. زمانی که رانندگی می‌کنید، برای رسیدن به قرار ملاقات بعدی به خودتان زمان کافی بدهید. ۱۵ تا ۳۰ دقیقه بین هر قرار ملاقات وقت بگذارید تا بتوانید در حین رانندگی به جای احساس ناراحتی یا فشار برای عبور از‌ترافیک راحت، هوشیار و آرام بمانید. در هنگام رانندگی با دیگر افراد از همۀ آنها بخواهید که کمربند ایمنی‌شان را قبل از حرکت ببندند. زمانی که شک دارید به جای تند رفتن آرام‌تر برانید.»
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

ツAlirezaツ
۱۳۹۷/۰۶/۱۲

صرفا برای این نیست که به صد سالگی برسید و میتونه به شما کمک کنه که بهتر و با آرامش بیشتر زندگی کنید😌 •°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°• عکس های رنگی داخل کتاب هم خیلی جالب بودن D;

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۳/۲۰

با عمل کردن به کار های این کتاب نه تنها به صد سالگی خواهید رسید بلکه به شما خیلی انگیزه میدهد. ( از کتابراه خوندم )

ramtin
۱۳۹۸/۱۱/۱۵

از اون لبخندش 🤮

mrt
۱۳۹۵/۰۸/۱۵

کتاب تو نگاه اول برا افراد میان سال مناسبه!!

مهدی
۱۳۹۵/۰۷/۰۷

بعید می دونم خودش ۱۰۰ سالو دیده باشه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۷)
تلوزیون را خاموش کنید
ツAlirezaツ
شکسپیر نوشته است: "با خود صادق باشید و سپس به دنبالش، همانند شب و روز نمی-توانید با فرد دیگری نادرست رفتار کنید.
ツAlirezaツ
زمانی که عمرتان به پایان رسد، هیچ کس واقعا به این که به چه موفقیت‌هایی دست یافته‌اید یا چه قدر پول کسب کرده‌اید اهمیت نمی‌دهد. تنها به این نکته توجه می‌کنند که شما چه نوع فردی بودید و رفتارتان با دیگران چگونه بود.
ツAlirezaツ
شما از چیزی که می‌خورید بیمار نمی‌شوید بلکه از چیزی (چیزی که آزارتان می‌دهد) بیمار می‌شوید.
ツAlirezaツ
یک فرمول سادۀ پنج کلمه‌ای برای کاهش وزن وجود دارد که هیچ گاه شکست نمی‌خورد. در یک کلام: خوراک کمتر و ورزش بیشتر.
ツAlirezaツ
خبر خوش این است که معاینات منظم پزشکی حدوداً ۸ سال به زندگیتان می‌افزاید. امروزه علم پزشکی بسیار پیشرفت کرده است به طوری که می‌توان نشانه‌هایی از سرطان‌های مشخصی را چندین سال قبل از اینکه تجربه‌های ناراحت کنندۀ فیزیکی ناشی از آنها شروع شود، تشخیص داده شوند.
ツAlirezaツ
فرد با دیدگاه دنیوی مثبت به شدت هدف گراست. او اهداف واضح، نوشته شده، مشخص و طرح-بندی شده‌ای دارد که هرروز بر روی آنها کار می‌کند.
پریوش
فوق‌العاده ایرلندی را به یاد آورید که می‌گوید: به امید اینکه روزهایت پر از شادی باشد; شب‌هایت پر از لذت باشد؛ آفتاب برای ملاقات تو هر صبح طلوع کند; و به امید اینکه نیم ساعت پیش از اینکه شیطان بفهمد که مرده‌اید به بهشت بروید. این زمان بهترین زمان در تمام تاریخ بشریت برای زندگیست و شما یکی از بهترین افراد برای زنده بودن در این زمان هستید. به یاد داشته باشید هرچه برای چیزهای بیشتری سپاسگزار باشید، در آینده برای سپاسگزاری چیزهای بسیار بیشتری خواهید داشت. هرچه خود را بدون انتظار جبران، وقف کنید، چیزهای شگفت انگیز بیشتری از غیر منتظره‌ترین منابع به سویتان خواهد آمد. امروز تصمیم بگیرید که یک زندگی طولانی، شاد و شگفت‌انگیزی داشته باشید و هرکاری را که می‌دانید شما را به این هدف می‌رساند انجام دهید. موفق باشید!
پریوش
به جای صحبت در مورد مشکلات و اینکه چه اتفاقی افتاده است، راجع به راه حل‌ها و این که چه چیز می‌تواند از هم اکنون انجام شود، صحبت می‌کنند.
ツAlirezaツ
ارزش اساسی در تمامی‌روابط ارزش زمان است. هرچه زمان بیشتری برای یک رابطه صرف کنید آن رابطه مهم‌تر و ارزشمندتر می‌شود، بنابرین حتما زمان زیادی را با افرادی که برای شما بسیار مهم‌اند صرف کنید و هرچه زمان بیشتری برای افراد مورد علاقه‌‌تان صرف کنید شخصی شادتر، سالم‌تر و کامل‌تر خواهید بود.
ツAlirezaツ

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان