دانلود و خرید کتاب آموزش جامع تریدینگ احمد خلیل‌نسب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش جامع تریدینگ اثر احمد خلیل‌نسب

کتاب آموزش جامع تریدینگ

انتشارات:نشر عطران
امتیاز:
۲.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش جامع تریدینگ

کتاب آموزش جامع تریدینگ نوشته احمد خلیل‌نسب است. این کتاب به تشریح پله‌ای استخراج انواع ارز دیجیتال با موبایل و کامپیوتر می‌پردازد.

درباره کتاب آموزش جامع تریدینگ

نویسنده در این کتاب نحوه استخراج ارز دیجیتال کادنا، معرفی استخرهای ماین KDA و انتخاب بهترین تجهیزات بین ASIC، کارت گرافیک، کامپیوتر و گوشی را آموزش می‌دهد.

تریدینگ در بازارهای مالی به خرید و فروش هایی گفته می شود که نهایت سود را به فرد معامله گر بدهد برای نمونه در پایین ترین قیمت خرید کرده و در بالاتری قیمت فروش داشته باشد. این کتاب به شما تریدینگ را آموزش می‌دهد و کمک می‌کند بتوانید به راحتی این مسیر را بروید.

خواندن کتاب آموزش جامع تریدینگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه ارز دیجیتال پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب آموزش جامع تریدینگ

پلتفرم کادنا به عنوان بلاک چین میزبان ارز دیجیتال KDA، یک بلاک چین هیبریدی و پلتفرم قراردهای هوشمند است. این بلاک چین به خاطر ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی که دارد، خیلی زود توانست جایگاهش را در دنیای کریپتو پیدا کند و اکنون در میان سایر ارزهای دیجیتال در جایگاه شصتش و نهم قرار دارد. استفاده همزمان از شبکه عمومی و خصوصی، مقیاس پذیری بسیار بالا و زبان برنامه‌نویسی مخصوص قراردادهای هوشمند برخی از این ویژگی‌هاست. ضمناً باید اشاره کنیم بلاک چین Kadena با ظرفیت پردازش ۴۸۰,۰۰۰ تراکنش در ثانیه توانسته جایگاه سریع‎‌ترین Blockchain دنیا را از آن خودش کند. همه این ویژگی‌ها نشان می‌دهد آینده ارز KDA می‌تواند بسیار موفق باشد و به همین خاطر است که استخراج ارز دیجیتال کادنا طرفداران زیادی پیدا کرده است.

تجهیزات و سخت افزار استخراج ارز دیجیتال کادنا

قبل از هرچیز باید بدانید الگوریتم ماینینگ کادنا، Blake2S است که از دستگاه اسیک (ASIC) پشتیبانی می‌کند. به همین خاطر ماینرهای ASIC بهترین و کارآمدترین انتخاب برای استخراج ارز KDA است. لذا توصیه نمی‌شود برای استخراج کادنا از CPU، GPU یا ماینرهای FPGA استفاده کنید.

مراحل استخراج ارز دیجیتال کادنا

بعد از تهیه یک دستگاه ماینر ASIC عالی می‌توانید کار استخراج را شروع کنید. مراحل استخراج Kadena فرق زیادی با سایر ارزها ندارد. بعد از تهیه تجهیزات، باید کیف پول تان را آماده کرده و دستگاه ماینر را راه‌اندازی کنید.

۱- کیف پول ارز دیجیتال کادنا را آماده کنید

برای دریافت پاداش‌های استخراج کادنا باید یک آدرس کیف پول داشته باشید. می‌توانید برای نگهداری توکن های KDA از خدمات صرافی‌هایی استفاده کنید که از این رمز ارز پشتیبانی می‌کنند. اما نگهداری دارایی‌ها در حساب صرافی انتخاب امنی نیست (به خصوص برای کاربران ایرانی) و به همین خاطر توصیه می‌کنیم حتماً از یک آدرس کیف پول برای خودتان تهیه کنید.

ارز دیجیتال کادنا یک کیف پول اختصاصی مناسب توسعه دهندگان و ماینرها دارد. این کیف پول Chainweaver نام دارد و برای دریافتش به صفحه Chainweaver در سایت کادنا بروید. بعد از نصب کیف پول کافیست روی Receive کلیک کنید تا آدرس کیف پول برایتان نمایش داده شود.

۲- دستگاه ماینینگ کادنا را پیکربندی کنید

برای اینکه هش ریت و درآمدتان ضبط و نظارت شود، باید دستگاه ماینر را به سرور f2pool متصل کنید. برای اینکار و استخراج ارز دیجیتال کادنا باید اطلاعات زیر را در دستگاه ماینر وارد کنید:

URL: stratum+tcp://kda.f2pool.com:5400

Username: walletAddress.workerName

دلخواه :Password

دقت داشته باشید این تنظیمات فقط برای دستگاه اسیک (ASIC) است. workerNameهم دلخواه است اما توصیه می‌کنیم هر دستگاه ماینر را با یک workerNameجداگانه وصل کنید تا نظارت بر کارایی و درآمد دستگاه‌ها ساده‌تر شود.


نظرات کاربران

کاربر ۵۱۴۵۰۹۲
۱۴۰۱/۰۷/۰۹

کتاب ها هیچ کدوم جزئیات سر فصل نداره خرید بزنم . جزئیات سر فصل نباشه اصلا خرید نمیزنم مطمئن نباشم چی نوشته شده .

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

قیمت:
۲۷,۹۰۰
تومان