دانلود و خرید کتاب تحلیل تکنیکال فارکس احسان محمودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحلیل تکنیکال فارکس اثر احسان محمودی

کتاب تحلیل تکنیکال فارکس

انتشارات:نشر عطران
امتیاز:
۲.۷از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تحلیل تکنیکال فارکس

کتاب تحلیل تکنیکال فارکس نوشتهٔ احسان محمودی است. نشر عطران این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی آموزش مقدماتی تا پیشرفتهٔ معامله در فارکس است.

درباره کتاب تحلیل تکنیکال فارکس

کتاب تحلیل تکنیکال فارکس ابتدا درمورد چیستی «فارکس» (FX) سخن گفته است: بازار مبادلهٔ ارز معمولاً به‌عنوان فارکس شناخته می‌‌شود و بزرگ‌ترین بازار مالی در جهان است. بازار FX یک بازار جهانی و بدون مرکزیت است؛ یعنی هیچ مرکز فیزیکی در دنیا ندارد و در آن واحدهای پولی جهان دست‌به‌دست مبادله می‌شوند. نرخ تبدیل ارز هر ثانیه تغییر می‌‌کند؛ بنابراین یک بازار ارز یک بازار داغ و همیشه‌باز است. مقدار ناچیزی از تبادلات ارزی در «بازار واقعی» از جمله تجارت بین‌المللی و صنعت گردشگری اتفاق می‌افتد؛ در عوض بیشتر تبادلات ارزی که در بازار جهانی ارز اتفاق می‌افتد، به مقاصد سفته‌بازی و نوسان‌گیری خرید و فروش می‌شود. معامله‌گران ارز که به‌عنوان نوسان‌گیر ارز نیز شناخته می‌شوند، اقدام به خرید ارز می‌کنند، به این امید که در آینده بتوانند آن‌ها را با قیمت بالاتری بفروشند.

خواندن کتاب تحلیل تکنیکال فارکس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون بازار مبادلهٔ ارز پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تحلیل تکنیکال فارکس

«بسیار ساده‌ است! فارکس یک بازار جهانی‌ ست که می‌ توانید دو ارز از دو کشور مختلف را در برابر هم معامله کنید. اگر تحلیل شما این است که یک ارز در مقابل ارز دیگر ارزشمند‌ تر خواهد شد، می ‌توانید آن را بخرید و اگر بازار مطابق پیش‌بینی‌ شما عمل کند، سود خواهید کرد.

اگر تا به حال به کشور دیگری سفر داشته ‌اید، حتماً متوجه شده ‌اید که یک غرفه صرافی در فرودگاه وجود دارد که می ‌توانید پولی که در کیف خود دارید را به ارز کشوری که وارد آن شده ‌اید تبدیل کنید.

وارد صرافی می‌ شوید و متوجه تابلویی می ‌شوید که برای ارز ‌های مختلف، نرخ ‌های مختلفی را نشان می‌ دهد. آن ‌چه بر روی تابلو می ‌بینید نرخ تبدیل ارز است. نرخ تبدیل، نسبت قیمت دو واحد پولی دو کشور مختلف است. حال شما “ین ژاپن” را بر روی تابلو پیدا می ‌کنید و با خود فکر می ‌کنید، وای! ارزش یک دلاری من ۱۰۰ ین است؟ و من ده دلار دارم! پس من پولدار می ‌شوم! وقتی چنین کاری را می‌ کنید، یعنی در بازار فارکس شرکت کرده ‌اید! شما یک ارز را با ارز دیگر مبادله کرده ‌اید.

یا به اصطلاح معاملاتی فارکس، اگر فرض را بر این بگیریم که شما یک آمریکایی هستید که به ژاپن رفته، انگار دلار را در مقابل ین معامله کرده ‌اید. قبل از اینکه به خانه برگردید هم احتمالاً جلوی غرفه صرافی توقف می‌ کنید تا "ین" خود را که به طور معجزه ‌آسایی در جیب شما باقی مانده است به دلار تبدیل کنید و متوجه می ‌شوید که نرخ ارز تغییر یافته است. این تغییرات در نرخ ارز است که باعث می‌ شود شما در بازار فارکس کسب درآمد کنید.»

نظرات کاربران

کاربر ۴۶۶۱۳۲۷
۱۴۰۱/۱۲/۰۹

سلام دوستان این مطالبی که این بنده خدا به عنوان کتاب معرفی کرده تو گوگل سرچ کنید مدرسه فارکس دقیقا واستون میاره بالا به صورت رایگان . فقط رعا به جون من کنید که پولتونو دور نریختید

میلاد فتحی
۱۴۰۱/۰۹/۲۴

از روی سایت برداشتن یک سرچ ساده میشه پیداش کرد

Ehsan Hesam92
۱۴۰۲/۰۳/۰۲

بازار کلاهبرداری داغه.اون از پکیج فروش‌ها و رویا فروش‌ها. اینم از یه نویسنده کپی پیست کار مقدماتی تا پیشرفته؟!!!!! خجالت بکشید بابا

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۳ صفحه

حجم

۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۳ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان