دانلود و خرید کتاب طراحی فتوبیوراکتور در فرآیند کشت جلبک محسن پیله ور خمامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی فتوبیوراکتور در فرآیند کشت جلبک اثر محسن پیله ور خمامی

کتاب طراحی فتوبیوراکتور در فرآیند کشت جلبک

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب طراحی فتوبیوراکتور در فرآیند کشت جلبک

کتاب طراحی فتوبیوراکتور در فرآیند کشت جلبک نوشتهٔ محسن پیله ور خمامی و رضا رنجبر است. انتشارات آپریس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب طراحی فتوبیوراکتور در فرآیند کشت جلبک

کتاب طراحی فتوبیوراکتور در فرآیند کشت جلبک در چند فصل به بررسی کلیات تولید بیودیزل از زیست‌توده یا جلبک، ریزجلبک‌ها و گونهٔ اسپیرولینا، تولید بیودیزل از جلبک و بررسی ارزیابی عوامل مؤثر بر طراحی فتوبیوراکتور کشت جلبک جهت بهبود بازدهٔ سیستم پرداخته است. گفته شده است که انواعی از ریزجلبک‌ها به‌عنوان منبع روغنی مناسب شناخته شدند؛ زیرا پتانسیل‌های لازم برای تولید بیودیزل را دارا بودند. از جمله مزیت‌های آن‌ها بازدهٔ بیشتر فتوسنتزی، سرعت رشد و تولید تودهٔ زیستی بیشتر بود. از جملهٔ این ریزجلبک‌ها، ریزجلبک‌های خانوادهٔ اسپیرولینا است.

خواندن کتاب طراحی فتوبیوراکتور در فرآیند کشت جلبک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران زیست‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب طراحی فتوبیوراکتور در فرآیند کشت جلبک

«تولید بیودیزل از میکروجلبک شامل سه مرحله کشت میکروجلبک، استخراج روغن و تبدیل روغن به بیودیزل میشود. برای پرورش میکروجلبک از دو سیستم، حوضچه های روباز و فتوبیوراکتور استفاده میکنند. برای روغن گیری از پرس سرد و یا حلال های شیمیایی بهره میگیرند. برای تبدیل روغن میکروجلبک به بیودیزل معمولا از فرایند ترانس استریفیکاسیون استفاده میشود. هر چند که می توان به کمک روش پیرولیز نیز روغن بدست آمده از میکروجلبک را به سوخت قابل استفاده در موتور تبدیل کرد که البته محصول نهایی بیودیزل نبوده و در واقع روغنی است که ویسکوزیته آن پایین آورده شده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان