دانلود و خرید کتاب آموزش تکنیکال تریدینگ علیرضا فرهبد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش تکنیکال تریدینگ اثر علیرضا فرهبد

کتاب آموزش تکنیکال تریدینگ

انتشارات:نشر عطران
امتیاز:
۲.۱از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش تکنیکال تریدینگ

کتاب آموزش تکنیکال تریدینگ نوشته علیرضا فرهبد است. کتاب آموزش تکنیکال تریدینگ تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال به روش فیبوناچی است.

درباره کتاب آموزش تکنیکال تریدینگ

لئوناردو فیبوناچی در سال ۱۱۷۵م متولد شد و نخستین ریاضیدان بزرگ اروپا در قرن سیزدهم میلادی است. وی به‌ دلیل مطرح کردن موضوع «ترتیب اعداد» مورد توجه قرار گرفت. یکی از کارهای او معرفی سری فیبوناچی است که پس از مراجعت از سفرش به مصر در کتابی به نام کتاب حساب آن را معرفی کرد. نسبت‌های معروف فیبوناچی در طبیعت و در اعضای بدن انسان و… نمایانگر اعتبار سری اعداد فیبوناچی و نسبت‌های آن است. ترتیب اعدادی که این دانشمند سال‌ها قبل بر آن‌ها تأکید کرد، در بازار‌های مالی و بورس کاربرد فراوانی برای تحلیلگران دارد.

 این اعداد در هستی کشف شده‌اند. در قسمت لاک حلزون از زاویه فی استفاده شده است. شاخ و برگ درخت‌ها به‌صورت تصادفی در جهات مختلف رشد نمی‌کنند. اندازه‌گیری زاویه شاخه‌ها نشان می‌دهد که در الگوی رشد آن‌ها، نظمی شبیه دنباله فیبوناچی و نسبت طلایی وجود دارد. درختان با پیروی از این نوع الگوی رشد، قادر هستند درصد بیشتری از نور خورشید را جذب کنند.

دانه‌های آفتابگردان به شکل مارپیچ‌هایی روبروی هم رشد می‌کنند. طبق تحقیقات انجام شده نسبت قطر هر مارپیچ به مارپیچ بعدی ۱.۶۱۸ است و همه‌چیز برپایه این دنباله اعداد است. 

این کتاب به شما کمک می‌کند تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال به روش فیبوناچی را بیاموزید. در دنیای امروز که اقتصاد بیشتر از قبل تغییر کرده است و ارزهای دیجیتال جایگاه خوبی پیدا کرده‌اند و بسیاری از افراد پس‌انداز آینده‌شان را در این ارزها سرمایه‌گذاری می‌کنند. این کتاب سعی دارد با رویکردی نوین به شما کار با این ارزهای دیجیتال را یاد دهد.

خواندن کتاب آموزش تکنیکال تریدینگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به خرید و فروش ارزهای دیجیتال پیشنهاد می‌کنی. 

بخشی از کتاب آموزش تکنیکال تریدینگ

معمای زاد و ولد خرگوش فیبوناچی

برای درک بهتر مفهوم اعداد فیبوناچی به این مثال توجه کنید. فیبوناچی قصد داشت بررسی کند که اگر یک جفت خرگوش نر و ماده داشته باشید، میزان زادوولد آن‌ها چطور خواهد بود.

تصور کنید خرگوش‌ها همین حالا به دنیا آمده‌اند و پس از یک ماه بالغ می‌شوند، دوران بارداری خرگوش ماده یک ماه است و هنگامی‌که به این سن برسد باردار می‌شود. پس‌ از آن یک خرگوش ماده و یک نر به دنیا می‌آیند و البته فرض می‌شود که خرگوش‌ها هرگز نمی‌میرند. به‌این‌ترتیب پس از یک سال چه تعداد خرگوش ماده و چه تعداد نر خواهیم داشت؟

او Fn را برابر با تعداد جفت‌های زاد و ولد شده در ماه‌ nاُم در نظر گرفت. در نتیجه در ماه اول یک جفت، در ماه دوم یک جفت جدید و در ماه سوم هر یک از دو جفت اول یک جفت جدید زاد و ولد می‌کنند، به همین ترتیب هر جفت خود می‌تواند پس از یک ماه جفت دیگری را به دنیا آورد و الگوی تعداد جفت‌های جدید مطابق سری اعداد فیبوناچی است.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان