دانلود و خرید کتاب پرایس اکشن (حرکات قیمتی) لارتنیو دمیر ترجمه بهنام حسین نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرایس اکشن (حرکات قیمتی) اثر لارتنیو دمیر

کتاب پرایس اکشن (حرکات قیمتی)

ویراستار:علی محمدی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پرایس اکشن (حرکات قیمتی)

کتاب پرایس اکشن (حرکات قیمتی) نوشتهٔ لارتنیو دمیر و ترجمهٔ بهنام حسین نژاد و ویراستهٔ علی محمدی است و نشر کتاب مهربان آن را منتشر کرده است. این کتاب دربارهٔ رویکرد منحصر به فرد PAT و معامله‌گری با حرکات قیمتی در بازار سرمایه است.

درباره کتاب پرایس اکشن (حرکات قیمتی)

مفاهیم و ایده‌های پرایس اکشن (حرکات قیمت) را که در کتاب پرایس اکشن (حرکات قیمتی) می‌بینید، تا حدودی از روش نمای بازار برای تحلیل بازارهای سرمایه الهام گرفته شده است. این روش تفاوت اندکی با تکنیک نمایهٔ بازار در مطالعه بازارها دارد. بازارها برای تسهیل در امر معامله شکل گرفته‌اند. حرکات پرایس اکشن در هر یک از نمودارهای پلت فرم معاملاتی‌تان در نتیجهٔ هدف اولیه شکل‌گیری بازارهاست. آن چیزی که شما در نمودارهایتان می‌بینید، در نتیجهٔ اصل عرضه و تقاضا است. در غیر این صورت، اگر تقاضا بیش از عرضه باشد، حجم کل معاملات خریداران بیشتر از حجم کل معاملات فروشندگان خواهد بود و قیمت هر گونه ابزار مالی خاص افزایش می‌یابد. برعکس، اگر عرضه بیش از تقاضا باشد، حجم کل معاملات فروشندگان بیشتر از خریداران است و قیمت آن ابزار مالی کاهش می‌یابد.

برای خواندن این کتاب، هر چند بار که لازم است وقت بگذارید. بدون درک روشن از محتوای کتاب، وارد معامله نشوید. هر فصل را که خواندید، تمرین کنید، دوباره بخوانید و تمرین کنید. اگر تازه وارد معامله شده‌اید و مطالب کتاب در ابتدا گیج کننده به نظر می‌رسد، تسلیم نشوید. مدتی استراحت کنید، برگردید و دوباره بخوانید. بعداً به خودتان تبریک می‌گویید که این مطالب را یاد گرفته‌اید. خواندن پرایس اکشن، تاکنون مؤثرترین روش برای معامله است و ماه به ماه سود بیشتری به دست می‌آورید.

خواندن کتاب پرایس اکشن (حرکات قیمتی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به متخصصان حوزهٔ اقتصاد و کارگزاران بازار سرمایه و بورس پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پرایس اکشن (حرکات قیمتی)

 «برای به‌کاربردن آن در شرایط عملیاتی، حجم کل سفارشات خرید بیشتر از حجم کل سفارشات فروش بود که این امر افزایش قیمت را در پی دارد. صرف نظر از دلایل ذکر شده، فروشندگان باور نداشتند که آن زمان وارد بازار شوند. آنها احتمالا احساس می‌کردند که قیمت اوراق مطابق با ارزیابی خودشان از آخرین گزارش‌های بنیادی اوراق همخوانی ندارد و باید قیمت آن بالاتر باشد. سپس آنها وارد بازار می‌شوند و عرضه ایجاد می‌شود و این اقدام را در ناحیه‌ی داخل مستطیل انجام می‌دهند. معامله‌گران وارد بازار شدند و عرضه را افزایش دادند و با این کار موجب شدند روند صعودی قیمت متوقف شود. ناحیه‌ای که در آن قیمت به صورت ساید (جانبی) در حال حرکت است، نشان می‌دهد که بازار تعادل پیدا کرده است و عرضه تقاضا با یکدیگر مطابقت دارد. بازار به هدف قیمتی خود به منظور تسهیل معامله بین خریداران و فروشندگان رسیده است. در این مرحله، خریداران و فروشندگان موافق این موضوع هستند که این ناحیه قیمت برای اوراق بهادار فوق منصفانه است و هیچ علاقه‌ای برای وارد شدن به بازار به منطور بالا یا پایین بردن قیمت آن ندارند. آنها با نگه‌داشتن قیمت در آن ناحیه محدود، احساس خوشنودی می‌کنند، چون خریداران با خرید خود تا آنجا که لازم است تنها قیمت را از سقوط به زیر پایین مرز این ناحیه حفظ می‌کنند و فروشندگان در بالای مرز این ناحیه وارد می‌شوند و فشار می‌آورند تا قیمت به داخل ناحیه برگردد


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان