دانلود و خرید کتاب چهل حدیث در فضیلت قرآن کریم محمدجواد گودینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چهل حدیث در فضیلت قرآن کریم اثر محمدجواد گودینی

کتاب چهل حدیث در فضیلت قرآن کریم

انتشارات:میراث ماندگار
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چهل حدیث در فضیلت قرآن کریم

کتاب چهل حدیث در فضیلت قرآن کریم نوشتۀ محمدجواد گودینی است. این کتاب را نشر میراث ماندگار منتشر کرده است.

درباره کتاب چهل حدیث در فضیلت قرآن کریم

قرآن کتاب جاودان خداوند جهانیان، دلیل آشکار پروردگار بر بندگان، آخرین کتاب آسمانی و کامل‌ترین آن، سخنی والا و برخوردار از اسلوبی بی‌همتا بوده که متضمن راهی روشن برای زندگانی مسلمانان و دریایی بی‌پایان از معارف بوده که خداوند بلندمرتبه برای هدایت بشر فروفرستاده و این کتاب بزرگ، راه رسیدن به خشنودی خداوند جهانیان و زندگانی سعادتمند در دنیا و برخورداری از نعمت‌های آخرت را به انسان می‌نمایاند. قرآن کلامی برجسته و سترگ بوده که با وجود برخورداری از موسایی و سبکی زیبا، شعر نبوده و به‌سان نثر نیز نیست؛ بلکه سبکی بی‌همتا و منحصربه‌فرد است و محاسن بلاغی و زیبایی‌های ادبی فراوانی دارد.

به دیگر سخن، قرآن کلامی است که هیچ نظیری در میان سخنان دیگر برای آن یافت نمی‌شود و بلاغت و زیبایی ادبی و سبک یگانه و شگفت‌آور آن، مُحَیِّار الع اوش است. به‌گفتة ولید بن مغیرة)یکی از بزرگان قاری کاه همواره با اسلام دشمنی می‌کرد و با حال کفر نیز از دنیا رفت؛ اما نمی‌توانست عظمت و والایی قرآن را انکار نماید و بدان اعتراف نمود این سخن از حِلاوت، نیکویی و شادابی برخوردار است. سخنی است که برتر از هر گفتار دیگری است و هرگز نمی‌توان سخنی را یافت که بر این کلام پیشی افتاده و از آن برتری جوید .1 قرآن کریم معجزه‌ای جاوید به شمار می‌رود که مخصوص عصر نزول نبوده و دامنة آن تا روز رستاخیز ادامه دارد و از جمله معجزات بوده که مخاطب آن، جان و خرد انسان در همة عصرها و نسل‌ها محسوب می‌گردد و سخنی است که نسل‌های گوناگون را به تحدّی فراخوانده و هماوردطلبی آن نیز منحصر به زمانی ویژه نمی‌شود و همة انسان‌ها و جن‌ها تا روز رستاخیز را شامل می‌گردد.

خواندن کتاب چهل حدیث در فضیلت قرآن کریم را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

علاقه‌مندان به احکام و تفسیر قران می‌توانند از خواندن این کتاب لذت ببرند.

بخش‌هایی از کتاب چهل حدیث در فضیلت قرآن کریم

حدیث هشتم

امام علی بن ابی‌طالب نخستین کسی است که به رسالت پیامبر که ایمان آورده و به‌گفتة أحمد بن حنبل (از پیشوایان و بزرگان اهل‌سنت)، برای هیچ کسی از اصحاب پیامبر به‌اندازة علی علة فضیلت نقل نشده است.

امیرمؤمنان داناترین شخص در میان امت به قرآن کریم پس از پیامبر گرامی اسلام است و آنچه دانشمندان از تفسیر قرآن می‌دانند، پس از رسول خدا از امام علی اخذ کرده و از آن امام همام با آموخته‌اند. عبدالله بن عباس نیز که از مفسران برجستة قرآن در میان اصحاب بوده، از شاگردان نزدیک امام اله به شمار رفته و دانش‌آموختة مکتب علوی بوده است. ابن عباس همچنین امام را کسی توصیف کرده که بر اساس آیات قرآن کریم، فتنه‌ها را می‌داند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان