دانلود و خرید کتاب رازهای سایکوپات ها پیتر هینت ینس ترجمه داود معنوی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای سایکوپات ها اثر پیتر هینت ینس

کتاب رازهای سایکوپات ها

معرفی کتاب رازهای سایکوپات ها

کتاب الکترونیکی «رازهای سایکوپات ها» نوشتهٔ پیتر هینت ینس با ترجمهٔ داود معنوی‌پور و سلما امینی‌فر در انتشارات دیدار چاپ شده است. هدف این کتاب شناساندن رفتارها و نیت‌های پشت هر رفتار سایکوپات‌ها است و ناکام گذاشتن شکارچیانی که در کمینمان هستند.

درباره کتاب رازهای سایکوپات ها

رازهای سایکوپات‌ها ۸ فصل دارد که هر فصل بخشی از این داستان را می‌گوید. فصل‌ها ترتیب مشخصی ندارد و می‌توانید آن‌ها را به هر ترتیبی که مایل هستید بخوانید.

در فصل نخست، فرضیهٔ اصلی کتاب مطرح می‌شود که می‌گوید سایکوپات‌ها شکارچیان اجتماعی انسان‌های دیگر هستند.

نویسنده در فصل دوم شرح می‌دهد سایکوپات‌ها چه‌طور شکار می‌کنند. این کار تحت هدایت جنسیت و سن پیش می‌رود. در هر مورد، فرد سایکوپات از کارهای پنهانی و فریب استفاده می‌کند تا به طعمه‌اش نزدیک شود و کاری کند تا مورد اعتماد واقع شود. تلاش نویسنده این است که با شناساندن این الگوها شما را در برابر آن‌ها مصون کند.

در فصل سوم رازهای سایکوپات‌ها خواهیم دید که چگونه سایکوپات‌ها قربانیان خود را اسیر می‌کنند و پیوندی سوءاستفاده‌گرانه می‌سازند. سایکوپات هدف‌های خود را منزوی می‌کند و به سمتی هدایت می‌کند تا به آن‌ها چیزی ندهد. و باز هم شناخت این الگوها ما را در برابر آن‌ها ایمن می‌سازد.

در فصل چهارم، بی‌رحم‌ترین مرحلهٔ رابطهٔ سایکوپاتیک را می‌بینیم. در این مرحله، سایکوپات هدف خود را تخلیه می‌کند، در حالی که او را با سوءاستفاده وادار به سکوت و پذیرش می‌کند.

کتاب رازهای سایکوپات ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که مایل هستند دربارهٔ افراد سایکوپات اطلاعات بیشتری کسب کنند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب رازهای سایکوپات ها

«مدل شکارچی

برام استوکر، نویسنده و خالق «دراکولا»، سایکوپات را به‌عنوان شکارچی به تصویر می‌کشد. شاید تجربهٔ شخصی داشته است. داستان بر اساس واقعیت نیست، بلکه نوعی استعاره است و کارش را هم خوب انجام می‌دهد. دراکولا شب‌ها می‌آید و آمادهٔ کشتن است. خون را از بدن شما بیرون می‌کشد، حتی وقتی شما را با فریبندگی و جاذبهٔ جنسی‌اش اغوا می‌کند.

دراکولا بی‌درنگ نمی‌کشد؛ بلکه شما را به نسخهٔ ضعیفی از خودش تبدیل می‌کند. او قدرتمند است و خوی حیوانی دارد. می‌تواند افکار شما را بخواند، حتی وقتی تقلا می‌کنید تا فرار کنید و این بهترین تنش بین انسان در مقابل خون‌آشام است، با لایه‌ای از درگیری خون‌آشام با خون‌آشام برای تزئینِ آن.

دکتر رابرت هیر در مقالهٔ تأثیرگذار ۱۹۹۴ خود در سایت روان‌شناسی امروز، سایکوپات‌ها را به صورت شکارچیان اجتماعی توصیف کرد. عنوان دوم مقاله به این صورت است: «سایکوپات اغواکننده ــ چه‌طور شکارچیان اجتماعی را پیش از حمله شناسایی کنیم.» او در این مقاله و در کارهایش بر شناسایی سایکوپات‌ها تمرکز می‌کند. بسیاری از ما با «چک‌لیست سایکوپاتی» او آشنا هستیم.

راهبرد اصلی شکارچیان این است که شکار خود را فریب دهند. راهبرد اصلی شکارچیان انسانی هم این است که قربانیان خود را گول می‌زنند. هر دو کار مشابه است. مدل‌های جانوری برای درک و پیش‌بینی رفتار انسانی ضروری هستند. ما نمی‌توانیم بدون دروغ‌گفتن به خودمان نگاه کنیم. تحلیل شخصی ما به مفاهیمی چون «ارادهٔ آزاد» و «آگاهی» می‌رسد. با وجود این، بدون این حواس‌پرتی‌ها مشکلی در تمایز رفتار جانوری نداریم.

در این کتاب از مدل شکارچی به‌عنوان زیربنا استفاده کرده‌ام که همه‌چیز بر آن بنا شده است. با شکارچیانی شروع می‌کنیم که از طریق دنیای اجتماعی انسان به فریب‌کاری می‌پردازند. همهٔ روش‌های دیگر از همین مورد سرچشمه می‌گیرد و در همین زمینه معنا می‌دهد.

نخستین بار در کار ارزشمند استفان ورستاپن با عنوان دفاع در برابر سایکوپات، با مدل شکارچی روبه‌رو شدم. آن اثر نخستین متنی بود که راهبردهایی را برای رویارویی با سایکوپات و شکست او ارائه می‌داد و من هم در این کتاب همین مسیر را پیش گرفته‌ام.»

روان شناسی روابط مثبت
کریم سواری
ارزیابی تعارض‌ها بر اساس تشخیص روان‌پویشی عملیاتی‌شده OPD-2
محمد امین شریفی
میراث ادیبان شیعه؛ دفتر سوم
علی فاضلی
اختلالات شخصیت گروه الف (پارانوید، اسکیزوئید، اسکیزوتایپال)
مژده خواجه‌پور
روانشناسی اجتماعی به زبان آدمیزاد
دانیل ریچاردستون
هندبوک روان درمانی پویشی برای اختلالات سطحی شخصیت
او. کالیگور
مبانی راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی DSM-5
لری‌دبلیو ریچنبرگ
ذهن آگاهی
فاطمه پیرجاوید
حسابداری و حسابرسی آب
چارلز بچلور
بانک تست طلایی روانشناسی تربیتی
زهرا فتحی
بانک جامع سوالات نظریه های مشاوره و روان درمانی
امیرناصر نصرالهی
خود و مکانیسم های دفاع روانی
آنا فروید
تحلیل رفتار مردم
هاروی استورات
روان‌شناسی اجتماعی (نسل سوم)
پردیس عامری
از ام‌الرصاص تا خرمشهر
اکبر خوردچشم
تیغ و سنت؛ بررسی عوامل اجتماعی - فرهنگی مرتبط با ختنه‌ی زنان
رایحه مظفریان
زندگی در باتلاق فریب
دنیل گلمن
ایمانوئل کانت
آنتونی کنی
آمار در کتابداری و اطلاع رسانی
پرویز نصیری

نظرات کاربران

Fereshteh Radmanesh
۱۴۰۱/۱۱/۱۵

آدم پول میده کتاب و می‌خره بعد توی پیش‌گفتار نوشته نویسنده ش دکتر نیست و از اقدامات شما بعد از خوندن کتاب سلب مسئولیت میکنه الان من این کتاب و خریدم که افراد ساکوپت و تشخیص بدم و سلب مسؤولیت یعنی

- بیشتر
کاربر ۳۶۷۴۴۶۳
۱۴۰۱/۰۶/۲۵

برای سالم زندگی کردن باید قوانین را بدانیم ، واگر کسی این قوانین را زیر پا گذاشت دقت کنیم ، آیا سایکوپات است، سایکوپاتها بیشترین آسیب را به فرد، خانواده، و بخصوص کودکان ، وارد میکنند، آسیب آنها هم از

- بیشتر
rana akhoondi
۱۴۰۱/۰۵/۲۲

این کتاب در مورد ساز و کار رابطه های مبتنی بر سو استفاده صحبت می‌کنه. اما قبلش توضیح میده که چرا و چطور در دنیا، انسان هایی هستند که سو استفاده گر هستند. نظام فکری این افراد رو توضیح میده

- بیشتر
fahimeh
۱۴۰۱/۰۵/۱۸

چرا اینقدر گرون؟؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
ما یا نوع‌دوست بسیار خوب هستیم یا فریب‌کار بسیار خوب. هر دوی این‌ها نیازمند قدرت مغزی است، هر چه بیش‌تر بهتر. هیچ جایگاه امن میانه‌ای وجود ندارد.
Eli
ما یا نوع‌دوست بسیار خوب هستیم یا فریب‌کار بسیار خوب.
Eli

حجم

۳۱۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۳۱۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان