دانلود و خرید کتاب تو پیشرفت می‌کنی دانیل لرنر ترجمه حمیده رستمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تو پیشرفت می‌کنی اثر دانیل لرنر

کتاب تو پیشرفت می‌کنی

معرفی کتاب تو پیشرفت می‌کنی

میکروکتاب تو پیشرفت می‌کنی نوشته دانیل لِرنر و آلن اِشلِتر نحوه دستیابی به موفقیت در دانشگاه و در زندگی را به شما آموزش می‌دهد.

 درباره میکروکتاب تو پیشرفت میکنی 

دانشگاه مکان فرصت هاست. ولی بسیاری از جوان‌ها به محض اینکه باخبر می‌شوند که در دانشگاه قبول شده اند، یکباره ترکیبی از احساسات همراه با شور و هیجان و آسودگی خاطر و اضطراب وجودشان را فرا می‌گیرد. بعضی‌ها بلافاصله دچار شک و تردید می‌شوند و از خودشان می‌پرسند که آیا می‌توانند در آن محیط جدید، در میان دوستانی تازه و جوامع و محیط آموزشی جدید پیشرفت کنند و موفق شوند؟ اما اگر جوان‌ها از قبل برای این کار آماده شوند، جایی برای نگرانی باقی نمی‌ماند - و توجه به نکات برجسته این کتاب شروعی خوب برای آماده شدن است.

چرا دانشجویانِ این دوره و زمانه خیلی کمتر از دانشجویان نسل های قبل اجتماعی هستند؛ چرا ورزش‎‌ها و تمرینات بدن کلید دستیابی به موفقیت در دانشگاه است؛ و چطور ممکن است تو دو نوع ذهنیت داشته باشی - و فقط یکی ازآنها به درد دوران تحصیلت بخورد.

 این‌ها سوالاتی است که پاسخشان را در این میکروکتاب خواهید یافت.

 خواندن کتاب تو پیشرفت می‌کنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دانشجویان و داوطلبان ورود به دانشگاه مخاطبان این میکروکتاب‌اند. 

بخشی از میکروکتاب تو پیشرفت می‌کنی

عامهٔ مردم معتقدند کسی که در مدرسه پیشرفت کند و تلاش‌هایش نتیجه بدهد، کلید شادی و سعادت را در دست دارد.

همچنان‌که بزرگ می‌شویم، کم‌کم به این باور می‌رسیم که ورود به دانشگاهی مناسب و کسب نمرات خوب و عضو تیم فوتبال مدرسه شدن، قدم‌هایی است که ما را به شادی و سعادت نزدیک می‌کند.

اما زندگی که این‌طوری نیست. گذراندن امتحانات سخت و مدرک گرفتن خوشبختی را تضمین نمی‌کنند.

قبول شدن در دانشگاه زمینه‌ساز خوشبختی نیست. وقتی از گروهی از دانشجویان سال اولی خواستند میزان احساس شادی و خشنودی‌شان را از صفر تا صد ارزیابی کنند، میانگین عددی که اعلام کردند ۵۰/۷ بود.

ما به این باور هم می‌رسیم که بعضی مشاغل نشانهٔ موفق بودن هستند و بنابراین خواهان بیشتری دارند. وکیل بودن یکی از حرفه‌های بسیار مطلوب است، اما نتیجهٔ نظرسنجی از بیش از هشتصد وکیل نشان داد که آنها کمتر از همهٔ کارمندان متخصص خوشحالند و درنتیجه، بیش از همتایانشان در مشاغل دیگر دخانیات و الکل مصرف می‌کنند.

راه بهتر برای سنجیدن جوانب زندگی این است که بفهمی موفق شدن به خوشحالی و خوشبختی منجر نمی‌شود، بلکه خوشحالی است که در دستیابی به موفقیت کمکت می‌کند.

در هر حیطه‌ای که امیدواری در آن پیشرفت کنی- در کسب‌وکار، امور مالی، هنر، ورزش یا کارهای ذوقی- خوشحال بودن و ذهنیت مثبت شانس موفقیتت را افزایش می‌دهد. در سال ۱۹۹۷، در آزمایشی در دانشگاه کُرنل قرار شد سه گروه پزشک موردی را تشخیص بدهند. به‌منظور بالا بردن روحیه‌شان، به گروه اول کیسه‌ای پر از خوراکی نشان دادند که بعد از پایان کار می‌توانستند حسابی با آن ناپرهیزی کنند، به گروه دوم یادآوری کردند که پزشکی چه فعالیت بشردوستانه‌ای است، و گروه سوم هیچ‌رقم تشویق نشد.

دو گروهی که به‌شکلی مثبت تشویق شده بودند عملکرد بهتری داشتند و مورد را بیست‌درصد سریع‌تر و دقیق‌تر از گروهی تشخیص دادند که کار را با هیچ‌گونه دلگرمی و تشویقی شروع نکرده بود. این نشان می‌دهد که چطور احساسات هیجانیِ مثبت کمکت می‌کند عملکرد بهتری داشته باشی.

پس یادت باشد که همیشه احساس خوشحالی و خشنودی کنی و زندگی‌ات را با ذهنیتی مثبت‌اندیش پیش ببری. این کار کمکت می‌کند که به موفقیت برسی و به رؤیاهایت تحقق ببخشی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه

حجم

۱۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان