دانلود و خرید کتاب نئوبانک آن بودن ترجمه آیسا فدایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نئوبانک اثر آن بودن

کتاب نئوبانک

نویسنده:آن بودن
انتشارات:راه پرداخت
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نئوبانک

کتاب نئو بانک نوشتۀ آن بودن و ترجمهٔ زهرا درستکار و آیسا فدایی است که انتشارات راه پرداخت عهده‌دار چاپ و نشر آن بوده است. نویسنده در این کتاب به شرح تجارب و تلاش‌های خود برای راه‌اندازی بانک استارلینگ به‌عنوان جایگزینی برای بانکداری سنتی می‌پردازد.

درباره کتاب نئو بانک

در دنیایی که همه چیز ازجمله عادات و شیوهٔ زندگی مردم تغییر کرده است، سرعت و سهولت انجام کارها در اولویت بوده و نظام بانکداری نیز از قافلهٔ این تغییرات و تحولات عقب نمانده و برای کسب رضایت و افزایش کیفیت روابط مالی و اقتصادی مردم کوشیده است. اما این تغییر به‌آسانی صورت نگرفته و در پشت‌صحنه داستان‌های زیادی برای گفتن دارد. آن بودن در کتاب نئوبانک و طی ۱۲ فصل به شرح تجارب و تلاش‌های خود برای راه‌اندازی بانک استارلینگ به‌عنوان جایگزینی برای بانکداری سنتی پرداخته و به نقش فناوری در رونق و توسعهٔ بانکداری تأکید ورزیده است. 

خواندن کتاب نئو بانک را به چه کسی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افراد علاقه‌مند به مطالعهٔ نظام‌های بانکی و نیز دوستداران زندگی‌نامه‌های کارآفرینان بسیار سودمند است. 

بخش‌هایی از کتاب نئو بانک

«اگر کسی قصد داشته باشد کارآفرین دیجیتالی موفقی باشد، یا اصلاً هر نوع کارآفرین موفقی باشد، به ایده بزرگی نیاز دارد. مگر نه؟ البته اینگونه نیست که فقط به یک ایده نیاز باشد. موفقیت در کارآفرینی به شخصیت و اراده کسی بستگی دارد که استارتاپ را هدایت می‌کند. در واقع، اکثر شرکت‌های دیجیتالی موفق در دنیا با یک ایده خاص و عالی که در بازار پیشرو باشد، شروع نکردند، بلکه اراده و سخت‌کوشی بنیان‌گذاران‌شان بوده که باعث موفقیت آنها شده است. فیس‌بوک اولین شبکه اجتماعی نبود؛ «مای‌اسپیس» قبل از آن شروع به فعالیت کرده بود. گوگل هشتمین موتور جست‌وجویی بود که به وجود آمد و قبل از آن «لایکوز» (Lycos)، «یاهو» و «اسک جیوز» (Ask Jeeves) در بازار فعالیت داشتند. آمازون در کنار ده‌ها خرده‌فروش دیجیتال دیگر، به‌عنوان یک فروشگاه کتاب آنلاین، شروع به کار کرد. هر کدام از این کسب‌وکارها بازار خودشان را با رؤیایی متحول کردند که بنیان‌گذاران‌شان به آن جامه عمل پوشاندند. در واقع تلاش آنها بود که باعث ایجاد این تحول شد. من هم با این چالش مواجه بودم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۲ صفحه

حجم

۲۶۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۲ صفحه

قیمت:
۹۲,۰۰۰
تومان