دانلود و خرید کتاب پرونده هری کبر ژوئل دیکر ترجمه آریا نوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرونده هری کبر اثر ژوئل دیکر

کتاب پرونده هری کبر

نویسنده:ژوئل دیکر
انتشارات:نشر البرز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۶۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پرونده هری کبر

ژوئل دیکر نویسندۀ کتاب پرونده هری کبر است. در کتاب پرونده هری کبر، شخصیت هری کبر برای اینکه به فردی بی‌نظیر و نویسنده‌ای معروف تبدیل شود اخلاق را زیر پا می‌گذارد. این کتاب نخستین‌بار در سال ۲۰۱۲ وارد بازار نشر شد.

درباره کتاب پرونده هری کبر

کتاب پرونده هری کبر در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های پلیسی آمریکا قرار داشت. نولا کلرگان دختر ۱۵ ساله‌ای است که به طرز عجیبی ناپدید و گم می‌شود. سی‌سال بعد، مارکوس گلدمن که رمان‌نویسی موفق است، برای دیدن استاد خود هری کبر، و البته پیداکردن راه حلی برای مشکل خود در نویسندگی، به سامرست می‌آید. اما پای هری کبر به میان پروندۀ قتل فجیع نولا کلرگان کشیده می‌شود. در سال ۲۰۰۸ جنازۀ نولا در حیاط خانه هری کبر، پیدا شد. مارکوس گلدمن که بر بی‌گناهی هری کبر ایمان دارد تلاش می‌کند راز این دو قتل را کشف کند.

خواندن کتاب پرونده هری کبر را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب پرونده هری کبر برای هر سن و خواننده‌ای نوشته شده است؛ بنابراین همه می‌توانند این کتاب را بخوانند اما خوانندگانی که کمی به معما علاقه دارند این کتاب را بیشتر دوست خواهند داشت.

درباره ژوئل دیکر

ژوئل دیکر در سال ۱۹۸۵ متولد شد. او یک نویسنده، و رمان‌نویس اهل سوئیس است. وی برنده جوایزی همچون جایزه بزرگ رمان فرهنگستان فرانسه شده‌است. از میان آثار وی، رمان‌های «حقیقت ماجرای هری کبر» و «ماجرای ناپدیدشدن استفانی ملر» به فارسی ترجمه شده است.

بخش‌هایی از کتاب پرونده هری کبر

در کافه وست ویلج که عادت داشتم آنجا وقت بگذرانم، برخی مشترک‌ها به‌راحتی به خود اجازه می‌دادند سر میزم بنشینند تا با من گپی بزنند: «آقای گلدمن، دارم کتاب شما رو می‌خونم و حتی یک‌لحظه هم نمی‌تونم زمین بذارمش! کتاب اولتون هم خوب بود؛ ولی این یکی عالیه! آیا واقعاً برای نوشتن این کتاب یک میلیون دلار به شما پول دادند؟ چند سال دارید؟ در حدود سی‌سال؟ با این سن کم چه ثروتی به جیب زدید!» حتی در رفت‌وآمدهایم، سرایدار مجتمع را می‌دیدم که کتابم را می‌خواند، زمانی که کتاب را به پایان رساند، مرا مدتی طولانی جلو در آسانسور نگه داشت تا حرف دلش را بزند: «پس این سرنوشت نولا کلرگان بود؟ چه وحشتناک! اما چه جوری کار به اینجا رسید؟ آقای گلدمن چطور امکان داره این اتفاق برای کسی بیفته؟» همه مردم نیویورک درباره کتابم حرف می‌زدند. کتابی که دوهفته از زمان چاپش می‌گذشت و در همین زمان اندک هم پرفروش‌ترین کتاب سال امریکا شده بود. همه می‌خواستند بدانند که در ۱۹۷۵ در اورورا چه اتفاقی افتاده بود. همه‌جا سخن از این اتفاق بود؛ تلویزیون، رادیو و روزنامه‌ها. به‌تازگی سی‌ساله شده بودم و با این کتاب که دومین اثرم بود، مشهورترین نویسنده کشور شدم. آنچه زمینه‌ساز شده بود تا این کتاب را بنگارم، رخدادی بود که چند ماه پیش در آغاز تابستان اتفاق افتاده بود، زمانی که بقایای دختری جوان را از زیر خاک پیدا کردند که سی و سه سال پیش مرده بود. حوادث نیوهمشایر نیز از همین‌جا آغاز شد. بی شک اگر این ماجراها نبود، اورورا برای همیشه شهری ناشناخته در آمریکا باقی می‌ماند.

معرفی نویسنده
عکس ژوئل دیکر
ژوئل دیکر

این روزها نام ژوئل دیکر له نام رمان پرونده هری کبر گره خورده است. این رمان که به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده و بیش از ۴ میلیون نسخه آن در جهان به فروش رسیده، این نویسنده را به یک ستاره تبدیل کرده است. او در ۱۶ ژوئن ۱۹۸۵ در ژنو سوئیس متولد شد. دیکر رمان‌نویسی است که در نوجوانی رشته بازیگری را رها کرده و به تحصیل در رشته حقوق پرداخته است! با این وجود در سال ۲۰۱۰ برای همیشه با دنیای حقوق و وکالت خداحافظی کرد تا به طور تمام‌وقت به نویسندگی بپردازد.

نظرات کاربران

ف
۱۴۰۰/۰۹/۲۱

بی نهایت لطفاااا

Hoora
۱۴۰۰/۱۲/۲۵

بینهایت لطفااااا

تارا طاهر
۱۴۰۰/۱۲/۱۰

هم خوبه، هم بد: کتاب خوبیه چون تا آخر حرف واسه گفتن داره(البته اولش آهسته پیش میره، بعدش یهو همه چی حل میشه) اما یه مشکل مهمه داره! گاهی کتابی میخونید و تا سالها بعد یه جوری ازش یاد میکنید که

- بیشتر
zahra.k6
۱۴۰۱/۰۳/۳۰

شروع کتاب،ما رو متوجه ژانرش می کنه.معمایی،رازآلود،جنایی. اما کار به همینا ختم نمی شه.این رمان همه ژانر ها رو یطوری در خود بلعیده؛روانشناختی،طنز،درام،اجتماعی و حتی کنایه های سیاسی تروتمیز. راوی و شخصیت اصلی داستان یه نویسنده هست که در نیویورکِ قرن بیست

- بیشتر
A book lover
۱۴۰۱/۰۲/۲۱

بالاخره بعد از ماهها یه کتاب جنایی درست و حسابی خوندم که تونست منو قانع کنه...ابتدا، خلاصه کتاب چنگی به دلم نزد ولی وقتی شروعش کردم جز موارد اضطراری نتونستم گوشی رو زمین بذارم و درنهایت این کتاب هم رفت

- بیشتر
دو روح در یک بدن (شیلا)
۱۴۰۱/۰۶/۱۴

بهترین کتاب در ژانر معمایی هستش با اینکه نزدیک به 800صفحه است ولی خیلی جذاب هستش و تا آخرش حرفی برای گفتن داره 90.

Arya Sadeghi
۱۴۰۱/۰۳/۱۸

کتاب از نظر ترجمه انچنان قابل قبول نیس، مخصوصا در بکارگیری ضمایر مشکل داره شما هیچوقت وسط ابراز عشق به طرف مقابلت نمیگی شما😐 نویسنده هم فقط داستان تعریف میکنه تصویرسازی بشدت ناقصه و اصلا کارآمد نیست توصیفاتی وجود نداره یا هم اگر هست

- بیشتر
آیدا
۱۴۰۱/۰۲/۱۲

اگر اهل کتاب های معمایی هستین، این کتاب رو حتما بخونین. مارکوس نویسنده ایه که دنبال موضوع برای کتاب جدیدش میگرده، اون به دیدن استادش هری میاد و در همین بین جسد دختری که ۳۰ سال پیش ناپدید شده پیدا میشه

- بیشتر
آنه
۱۴۰۲/۰۵/۲۲

ووووووووووو همین الان این کتاب رو تموم کردم بعد از تقریبا ۳ روز متوالی مطالعه کردن و همینکه تونست این کارو بکنه که من کتاب رو زمین نذارم یعنی واقعا کتابِ سرگرم کننده و روایت داستانش هیجانی و غیر قابل پیش

- بیشتر
هانی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱

من الان وسطای کتابم، و البته میخوام تا آخر کتاب رو بخونم، اما فقط اومدم یه نکته‌ای رو بگم و برم. ترجمه واقعا بده، از بد هم بدتره.. اول اینکه اصلا روان نیست، و افراد وقتی دعوا میکنن انگار دارن مسخره

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
«مارکوس، می‌خوام نویسندگی رو بهت یاد بدم، نه به این دلیل که نوشتن رو بلد نیستی، بلکه برای اینکه نویسنده بشی. کتاب‌ها چیزهای ساده‌ای نیستن. همه می‌تونن بنویسن، ولی همه نویسنده نیستن.»
shaghayegh.9473
بردن و باختن خیلی اهمیت ندارد. مهم مسیریه که تو طی می‌کنی. نتیجه بازی در اصل یک‌جور خبر دادن به مردمه. اگر ته وجودت خودت را برنده بدانی، دیگه کی جرئت می‌کند تو را بازنده بداند؟ زندگی هم درست همین‌طوره مارکوس. همیشه کسایی هستند که از تو تندتر یا کندترند. مهم‌ترین چیز، اینه که بدانی چطور باید مسیر را طی کنی.»
هنگامه
«مارکوس، یاد بگیر شکست‌های خودت رو دوست داشته باشی. اون‌ها رو در آغوش بگیر. این شکست هست که آدم رو می‌سازه و سبب می‌شه پیروزی شیرین جلوه کنه.»
آنه
زندگی مجموعه‌ای از انتخاب‌هاست که ما باید مسئولیتشان را قبول کنیم.»
هنگامه
زندگی در حالت کلی معنایی نداره. خودت باید بهش معنا بدی. باید از هر روزی که خدا در اختیارت قرار می‌ده استفاده کنی و بجنگی تا به هدفت برسی.
Zeynab Shahdoost
زندگی در حالت کلی معنایی نداره. خودت باید بهش معنا بدی. باید از هر روزی که خدا در اختیارت قرار می‌ده استفاده کنی و بجنگی تا به هدفت برسی.
Zeynab Shahdoost

حجم

۴۵۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۴۸ صفحه

حجم

۴۵۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۴۸ صفحه

قیمت:
۱۴۶,۰۰۰
تومان