دانلود و خرید کتاب الفبای واقعی زندگی (موفقیت، تعادل، رضایتمندی) رابرت اچ. آشر ترجمه سارا افراز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الفبای واقعی زندگی (موفقیت، تعادل، رضایتمندی) اثر رابرت اچ. آشر

کتاب الفبای واقعی زندگی (موفقیت، تعادل، رضایتمندی)

معرفی کتاب الفبای واقعی زندگی (موفقیت، تعادل، رضایتمندی)

کتاب الفبای واقعی زندگی (موفقیت، تعادل، رضایتمندی) نوشته رابرت اچ. آشر است که با ترجمه سارا افراز منتشر شده است. 

درباره کتاب الفبای واقعی زندگی (موفقیت، تعادل، رضایتمندی)

این کتاب کوچک، با یک فوریت شروع شد. نوعی میراث، که نویسنده نیاز داشت برای فرزندانش نوشته وبه جای بگذارد. بنا داشته اجزاءِ موفقیت را تجزیه کند. همان چیزی که خودش فهمیده‌ است. او با این هدف این کتاب را نوشته است که شاید کمکی باشد در جهت ارتقاءِ کیفیت زندگی دیگران. با این حال، وقتی که از جراحی سرطان بهبود پیدا کرد، محتوای نوشته‌شده به دست یک پدر عاشق، تغییر کرد. عناوين دیگر زندگی را هم به آن افزوده است. زیرا دیدگاه خودش هم از زندگی تغییر کرده است. او در این کتاب نحوه‌ مدیریت موارد پیچیده را به جراحان شش قاره آموخته است و خودش را پیچیده‌ترین عارضه ممکن می‌داند!

این کتاب که توسط یک جراح موفق نوشته شده است، از عوامل کلیدی موفقیت با ذکر مثال‌هاي تجربی زندگی نویسنده، پرده بر می دارد و به انسان می آموزد که هر کسی در زندگی خانوادگی و شغلی خود می تواند این عوامل را ایجاد کرده و به موفقیت در خور تلاشش نائل گردد. شاید کتاب در ابتدا اندکی اغراق آمیز به نظر آید و این سؤال به ذهن برسد که مگر این همه دستاورد و موفقیت در یک عمر میسر است؟ ولی با مطالعه ی دقیق زندگی او که شخصی واقعی است و نه خیالی، خواهیم دید که، میسر است ولی به قیمت تلاش و تمرکز بی وقفه بر روی هدف.

خواندن کتاب الفبای واقعی زندگی (موفقیت، تعادل، رضایتمندی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب الفبای واقعی زندگی (موفقیت، تعادل، رضایتمندی)

اگر در میان افراد موفق خصوصیت مشترکی وجود داشته باشد، احتمالاً شور و اشتیاقی است که برای آن کار دارند. طراحی یک استراتژی، شروع یک کار و حفظ تداوم برای به پایان رساندن آن، نشان‌دهنده‌ي مجموعه‌ي مشکلات مشخصی است. ولی برای آنهایی که مسلح به سلاح شور و اشتیاق هستند، از سر راه برداشتن مجهولات معادله‌ي یک موفقیت سخت، آسان ترخواهد بود. بگذارید با جزئیات بیشتری به این معادله نگاه کنیم.

ابتدا، همه باید قبل از برنامه‌ریزی، قدرت تخیل داشته باشند. عوامل بازدارنده و گزینه‌هاي بیشماری هم وجود دارند که می‌توانند در روند کار دخالت و مسیر را منحرف کنند، مگر این‌که فرد بتواند نقطه‌ي شروع روشنی را برای رسیدن به هدف نهایی خود تصور کند. حالا می‌خواهد آموختن گلف باشد، یا ایجاد یک الگوی تجاری، یا تولید یک محصول. در هر حال، جزء لازم برای به دست آوردن نتیجه‌ي نهایی، باید قبلاً پیش‌بینی شده باشد. معمولاً، تخیل، پیش‌نیاز یک طرح عملی است و تقریباً همه می‌توانند به ذهنشان اجازه دهند از ایده‌ي اول تا خط پایان پرواز کند. در حقیقت، این طبیعت انسان است که می‌تواند از قبل نتیجه‌ي پس از انجام کار را تصور کند. قطعاً همه‌ي ما با افکار مربوط به شهرت و منافع مادی که در رأس موفقیت قرار می‌گیرند، آشنا هستیم. متأسفانه، این همان جایی است که بیشتر ما متوقف می‌شویم.

با این‌که رؤیای موفقیت خیالی و در آسمان است، اما طرح‌ریزی برای آن نیازمند یک سیستم عملی روی زمین است. بعد از طرح‌ریزی، به مانع دیگری برمی‌خوریم. مانعی که اکثریت قریب به اتفاق ما در آن شکست می‌خوریم و آن، شروع کردن کار است. هر یک از ما می‌توانیم در خیال، اندام ورزیده‌اي داشته باشیم. حتی می‌توانیم تمرین‌هاي ورزشیمان را هم برنامه‌ریزی کنیم. اما شروع این کار، عملی بی‌نهایت سخت و دشوار است. و شکست در این مقطع، صحنه را برای کم‌کاری و عدم موفقیت مهیا می‌کند.

مانع دیگر موفقیت، نداشتن پشتکار است. داشتن انضباط و حفظ تمرکز روی کاری که در دست است، به نظر غیرممکن می‌رسد. اگر این موضوع حقیقت نداشت، همه شاگرد اول می‌شدند و موفق. موفقیت نصیب کسانی می‌شود که اهمیت شروع و تداوم کار در زمان طولانی را می‌فهمند. اکثر امور زندگی که به موفقیت مشخصی می‌انجامند را، نمی‌توان در یک بخش کامل کرد. موفقیت در این امور، به رویکردی منظم و مداوم نیاز دارد. سال‌ها طول می‌کشد تا فرد عضلات را قوی کند، مدرکی را بگيرد، یا در سلسله مراتب یک شرکت بالا برود. همین نیازِ به وقت گذاشتن است که تهدید‌آمیز و فشارآور است. این همان جایی است که شور و اشتیاق، نقش بسیار مهمی بازی می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان