دانلود و خرید کتاب نترس ها تغییر می کنند رشیده امیریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نترس ها تغییر می کنند اثر رشیده امیریان

کتاب نترس ها تغییر می کنند

معرفی کتاب نترس ها تغییر می کنند

کتاب نترس ها تغییر می کنند نوشته رشیده امیریان است. کتاب نترس ها تغییر می کنند به شما یاد می‌دهد در دنیایی که پُر است از افراد ترسو، اجازه ندهید ترسی مانع رشد و موفقیت شما شود پس برای رشد خود تغییری ایجاد کنید. 

درباره کتاب نترس ها تغییر می کنند

بسیاری از مردم در افکار، گفتار و رفتارهایشان به حدی متوسط رضایت داده‌اند. زمان آن فرارسیده که با تغییر نگرش و دیدگاه‌های خود، ذهنیت‌های منفی را از خود دور کنید و جا را برای ذهنیت‌های مثبت در ذهن خود باز کنید و اوج بگیرید. اکثریت افراد کسانی هستند که کارهای تکراری انجام می‌دهند و به همان زندگی معمولی خود دلخوش‌اند. می‌ترسند که از منطقه امنی که برای خودشان ساخته‌اند، خارج شوند تا تجربیات جدیدی را تجربه کنند؛ در عوض حداقل مثبتی هستند که دائماً در تلاش هستند که امروزشان بهتر از دیروز باشد اما با این کتاب یاد می‌گیرید از مرزهای ترس رد شوید. 

کتاب حاضر در چهار پله (فصل)نوشته شده است

پله اول: ترس، گاهی دوست، گاهی دشمن!

پله دوم: موفقیت از تغییر شروع می‌شود

پله سوم: قدم‌هایی تا تغییر!

پله چهارم: معرفی دریچه‌هایی به سمت تغییرات

ایجاد تغییر در سبک زندگی، کلی یا جزئی، می‌تواند مابقی زندگی ما را تغییر دهد. پس به مطالعه کتاب ادامه دهید تا کشف کنید که چطور می‌توانید به خودتان انگیزه و الهام ببخشید و قدم‌هایی مؤثر برای ایجاد تغییر در زندگی بردارید.

خواندن کتاب نترس ها تغییر می کنند را به چه سکانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب نترس ها تغییر می کنند

همان‌طور که می‌دانید همه ما از دوران کودکی با ترس‌هایی مواجه بودیم که ممکن است هم‌اکنون آن ترس‌ها با ما همراه باشند. ترس‌ها را باید شناخت و قدرتمندانه آنها را به آغوش کشید، ترس‌ها را باید پله‌های موفقیت در زندگی قرار داد.

در زندگی همه ما همیشه چیزهایی برای ترسیدن وجود دارد؛ ترس‌هایی که سبب می‌شود جسم، جان، روح و روان ما را و حتی ذهن ما را درگیر خودش کند.

این ترس‌ها سبب می‌شود که تصمیم‌های افراد را تحت تأثیر خودش قرار دهد و باعث شود مانع رسیدن افراد به خیلی از موقعیت‌های خوب و موفقیت‌آمیز خودشان در زندگی شوند.

ترس و ترسیدن، مانع بزرگی بر سر راه خیلی از افراد است و باعث می‌شود که افراد از دایره امن خودشان خارج نشوند و به دایره راحتی خودشان دلگرم و وابسته بمانند؛ در صورتی که یکی از راه‌های رشد و پیشرفت خارج‌شدن از ناحیه امن افراد است که سبب می‌شود که تجربیات جدیدی را به دست بیاورند و فرصت‌های رشد زیادی هم پیش روی خودشان داشته باشند.

هرقدر هم که افراد جست‌وجوگر، ماجراجو و اهل ریسک باشند، باز هم نمی‌توانند این حقیقت را انکار کنند که بیشتر ما از تغییر و تحول ترس داریم. ترس از تغییر چیزی نیست که معمولاً زیاد به آن فکر کنیم؛ اما اگر کمی بیشتر روی این مسئله تمرکز کنیم متوجه می‌شویم که از بسیاری از تغییرات در زندگی خودداری کرده‌ایم.

ترس چیست؟ و چرا می‌ترسیم؟

ترس احساسی است که بدون شک برای همگی ما آشناست. بارها در شرایط مختلف این حس سراغ ما آمده و وجود ما را فراگرفته است. زندگی سرشار از موقعیت‌ها و اتفاقاتی است که ممکن است باعث ایجاد این حس در ما شود. پس لازم است که ذهنیتی از اینکه ترس چیست داشته باشید تا از تأثیری که ترس بر ما دارد آگاه باشید. ترس همیشه عامل نگرانی در ذهن ما است و در افراد مختلف مقدار آن کم یا زیاد است. 

نظرات کاربران

ابراهیم اسماعیلی
۱۴۰۰/۰۹/۰۵

تو این کتاب نکته خیلی جذابی که نظر منو جلب کرد این بود که اگر تو زندگی خیلی کارها رو انجام نمیدیم و شکست میخوریم به خاطر این هست که به جای تصور چشم انداز رسیدن به مقصد دلخواه ترس

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۹۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۶۹۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۱۲۴,۰۰۰
تومان