دانلود و خرید کتاب زیست و اندیشه شهید آیت الله دکتر محمد حسینی بهشتی علیرضا بهشتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زیست و اندیشه شهید آیت الله دکتر محمد حسینی بهشتی اثر علیرضا بهشتی

کتاب زیست و اندیشه شهید آیت الله دکتر محمد حسینی بهشتی

معرفی کتاب زیست و اندیشه شهید آیت الله دکتر محمد حسینی بهشتی

کتاب زیست و اندیشه شهید آیت الله دکتر محمد حسینی بهشتی نوشته علیرضا بهشتی و دیگران است. این کتاب را انتشارات روزنه منتشر کرده است.

درباره کتاب زیست و اندیشه شهید آیت الله دکتر محمد حسینی بهشتی

نام شهید آیت الله دکتر محمد حسینی بهشتی برای بیشتر ما ایرانیان، نامی آشنا است. اما آیا ما واقعا ایشان را می شناسیم؟ شاید در پاسخ به این پرسش گفته شود طی چند دهه ای که از شهادت وی گذشته است، نام او بر در و دیوار شهرها، خیابان ها، مکان های عمومی و رسانه ها چنان به وفور برده شده که ادعای ناشناخته ماندن این شخصیت علمی و سیاسی، سخت گزاف می نماید. اما واقعیت این است که با نگاهی به نوشتارها، گفتارها، گفت‌وگوها و مستندات تصویری که درباره او منتشر شده است، درمی‌یابیم که هرکس به او از زاویه‌ای خاص نگاه کرده و به بیانی دیگر، گوشه‌ای از تصویر کامل او را مشاهده کرده است.

 برای برخی او یک رجل سیاسی است که در رهبری انقلاب و شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی نقشی بس مهم ایفا کرده است؛ برای عده‌ای او اندیشمند مسلمانی است که تلاش کرده دین را به عنوان یک منظومه به هم پیوسته اندیشه و عمل ارائه دهد؛ گروهی او را مدیری مدبر و سازماندهی متبحر می‌دانند که آخرین دستاورد او حزب جمهوری اسلامی بود؛ کسانی او را اندیشه ورز مسلمان غرب شناسی تعریف می‌کنند که به واسطه دانش زبانی و مهارت‌های فلسفی در این راه پیشگامی‌های‌ مانگار دارد؛ برخی وی را به عنوان معلمی تلاشگر و آغازگر آشتی دین و دانش در نظام تعلیم و تربیت معاصر می‌شناسند؛ و افرادی نقش او در دیپلماسی دوران پرتلاطم انقلاب را برجسته می‌سازند.

خواندن کتاب زیست و اندیشه شهید آیت الله دکتر محمد حسینی بهشتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به زندگی آیت‌الله محمد حسینی بهشتی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

قیمت:
۶۲,۵۰۰
تومان