دانلود و خرید کتاب هنر زندگی مینیمالیستی اولیویا تلفورد ترجمه امیر نظری انامق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر زندگی مینیمالیستی اثر اولیویا تلفورد

کتاب هنر زندگی مینیمالیستی

معرفی کتاب هنر زندگی مینیمالیستی

کتاب هنر زندگی مینیمالیستی نوشتهٔ اولیویا تلفورد راهنمای آسان برای از بین بردن آشفتگی و داشتن نظم در زندگی‌تان است که با ترجمهٔ امیر نظری انامق و نسیم سیدی اصل در انتشارات اندیشه آگاه چاپ شده است. این کتاب بسیار باور نکردنی است و به شما نشان می‌دهد زندگی با داشتن چیزهای کمتر چقدر ارزشمند است. اگر به دنبال این هستید که لذتِ آرامش، رضایت و هدفمندی را در زندگی تجربه کنید، این کتاب برای شما نوشته شده است. در کتاب «هنر زندگی مینیمالیستی» تکنیک‌های جامع و ساده‌ای را خواهید یافت که می‌توانید در دنیای امروزی از آن‌ها برای نظم دادن فوری به خانه و بهبود رفاه خودتان استفاده کنید. پس از خواندن این کتاب احساس داشتن سازمان‌دهی، استرس کمتر و بهره‌وری بیشتری خواهید کرد. این‌که آیا قبلاً مینیمالیسم را امتحان کرده‌اید یا در این مسیر فردی تازه‌کار هستید مهم نیست، چراکه این کتاب یک راهنمای کامل برای همه است.

درباره کتاب هنر زندگی مینیمالیستی

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که به ما می‌گوید برای شاد بودن باید کالاهای بیشتری بخریم. به هر کجا که نگاه می‌کنیم و به هر طرف که سر می‌گردانیم، تصاویری از مرفه و موفق بودن ما را بمباران می‌کنند، اما آن‌‎چه درنهایت اتفاق می‌افتد این است که غرق در کالاهای بی‌معنی‌ای که به دست آورده‌ایم می‌شویم. آشفتگی در خانه‌مان باعث بروز بی‌نظمی می‌شود و این بی‌نظمی نیز به‌نوبه خود باعث ایجاد هرج‌ومرج در زندگی می‌شود.

در این کتاب خواهید آموخت که عوامل ایجاد کننده آشفتگی بیش از آن‌‎چه فکر می‌کنید زیاد هستند. نه تنها به شما یاد خواهم داد که چگونه آشفتگی را از خانه خود حذف کنید، بلکه خواهید فهمید که چگونه می‌توانید آشفتگی را از روابط، احساسات و سایر جنبه‌های زندگی‌تان نیز دور کنید تا بتوانید زندگی شاد و سرشار از خوشبختی که می‌دانید شایسته آن هستید را داشته باشید!

کتاب «هنر زندگی مینیمالیستی» اولیویا تلفورد یک درس ارزشمند درباره بازبینی مجدد زندگی‌تان به شما می‌دهد. او شما را از جستجوی خوشبختی مصرف‌گرایانه به سوی روابط، تجربیات و مراقبت از روح و روان‌تان هدایت می‌کند، یعنی جاهایی که زندگی و شادی واقعی و پایدار را پیدا خواهید کرد. این کتاب باعث شده است بفهمم که چگونه چیزهایی که در اختیار دارم مانع از رسیدن من به رؤیاهایم شده‌اند. یک کتاب واقعاً فوق‌العاده که می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد و شما را در سال‌های پیش رو منظم نگه دارد.

کتاب هنر زندگی مینیمالیستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

افرادی که به سبک‌های مینیمالیستی در زندگی علاقه دارند مخاطبان اصلی این کتاب هستند اما همهٔ ما نیازمند آرامش در زندگی هستیم. به همین خاطر این کتاب را به همه توصیه می‌کنیم.

بخشی از کتاب هنر زندگی مینیمالیستی

اندازه خانه شما مشکلی ندارد، خود شما مشکل دارید!

من معتقدم که بسیاری از مردم بی‌دلیل خانه خود را تغییر می‌دهند. در طول سال‌ها آن‌ها چیزهای بی‌ارزش را روی هم انباشته می‌کنند و خانه آن‌ها شبیه یک فروشگاه لوازم دست دوم می‌شود. آن‌ها به خانه‌ای بزرگ‌تر نقل مکان می‌کنند، خانه‌ای با فضای بیشتر و اتاق‌های بیشتر. اما حدس بزنید چه اتفاقی می‌افتد؟ آن‌ها خانه جدید را با چیزهای بیشتری که نیازی به آن‌ها ندارند پر می‌کنند و درنهایت این خانه نیز هیچ تفاوتی با خانه‌ای که از آن نقل مکان کرده‌اند نمی‌کند. هنگامی‌که پر کردن وسایل به‌دردنخور در برخی از فضاهای خانه که باید در آن‌ها راحت باشید را متوقف کنید، بسیار خوشحال‌تر خواهید بود. در حقیقت با این کار اتاق‌ها و فضاهایی را در خانه خود پیدا می‌کنید که نمی‌دانستید وجود داشته‌اند! تقریباً مانند جادو، خانه شما بزرگ‌تر از آن‌چه فکر می‌کردید می‌شود.

فضای زندگی خود را در اولویت بالاتری از وسایل‌تان قرار دهید

خوراکی مورد علاقه شما برای اینکه احساس آرامش داشته باشید چیست؟ لطفاً کمی به من فرصت دهید، چراکه با پرسیدن این سؤال می‌خواهم چیزی به شما نشان دهم! خوب، من بستنی وانیلی با خامه زده شده را دوست دارم، از همان بستنی‌هایی که در کودکی از ماشین بستنی فروشی می‌خریدیم و بر روی آن توت فرنگی، مغز آجیل و دو تکه شکلات می‌گذاشتند! حتی تصور آن هم آب دهانم را جاری می‌کند! وقتی در بی‌نظمی گیر می‌کنم، یا وقتی افسرده می‌شوم و یا استرس دارم، می‌روم و مرد بستنی فروش را پیدا می‌کنم و از او بستنی می‌خرم. منظور من این است که اگرچه خوراکی‌هایی که به ما آرامش می‌دهند طعم خوشمزه‌ای دارند، اما معمولاً برای سلامتی شما مضر هستند و اگر تلاش کنیم به جای آن‌ها به سراغ میوه‌ها و سبزیجاتی برویم که به ما آرامش می‌دهند در این صورت این کار برای ما مفید خواهد بود، اما بعید می‌دانم خیلی‌ها این کار را بکنند، زهی خیال باطل!

نظرات کاربران

کاربر ۲۶۵۷۴۸۴
۱۴۰۰/۱۱/۰۸

بسیار کتاب خوبی هست و به بیان مطالب خوبی درمورد ایجاد نظم در زندگی و محیط اطرافمون پرداخته

bookbuff
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

این کتاب درباره ایجاد آرامش و سادگی در زندگی است. به خصوص فصل‌های آخر که درباره روابط و ایجاد آرامش در زندگی اجتماعی هست بسیار آموزنده بود.

fatemef8
۱۴۰۱/۰۵/۲۶

این که آیا این کتاب را به دیگران توصیه می‌کنم رو نمی‌دونم اما برای خودم اگر برگردم عقب برای این کتاب هزینه(خرید کتاب و زمان برای خوندن کتاب) نمی‌کنم. در مورد مینیمالیست از منابع مختلف(مقاله، کتاب،پادکست و مستند) اطلاعات کسب کردم

- بیشتر
احسان
۱۴۰۲/۰۳/۰۱

کتاب خوبیه و به من مطالب خیلی مفیدی یاد داد در مورد زندگی به شکل ساده و راهکار های اون و اینکه ما در زندگی خودمون چقدر به دنبال چیز های الکی هستیم... البته وسطاش یه ذره بیشتر برای مردان و زنان

- بیشتر
امیررضا فخاریان
۱۴۰۱/۰۶/۱۴

بخش‌های ابتدایی کتاب که قالبا در خصوص دلایل لزوم به زندگی مینی‌مالیستی صحبت می‌کند به شدت جذاب و گیرا است و در ساخت ذهنیت در این حوزه بسیار مفید و موثر است. به نحوی که من بخشی از لوازم غیرضرری‌ام

- بیشتر
مصعب
۱۴۰۲/۰۶/۲۶

ارزش یکبار مطالعه را دارد.

atefe
۱۴۰۲/۰۲/۲۳

مطالب تکراری و حوصله سر بر و غیر کاربردی بود،و به نظرم فاصله زیادی تا زندگی مینیمالیستی داشت.ترجمه روان و خوب بود.

hadi
۱۴۰۱/۱۰/۲۷

چرا نسخه چاپی نداره من چاپیشو میخوام

nagh2018
۱۴۰۱/۰۹/۰۹

مطالب خوب و آموزنده ای داشت و خوبیش این بود که مختصر ومفید بیان کرده بود بدون اضافه گویی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵۰)
اگر به کارهای کوچک پایبند باشید، به کارهای بزرگ نیز وفادار خواهید بود و اگر در مورد کارهای کوچک سهل‌انگار باشید، در مورد کارهای بزرگ نیز سهل‌انگاری خواهید کرد.
yaldakrmi
هیچ راه میانبری در زندگی وجود ندارد. برای دست‌یابی به هر چیزی که می‌خواهید، باید به‌سختی تلاش کنید چراکه رسیدن به چیزهای بزرگ به زمان نیاز دارد.
yaldakrmi
اگر لباسی را به مدت یک سال یا بیشتر نپوشیده‌اید، در آینده نیز آن را نخواهید پوشید! می‌توانید آن‌ها را به یک خیریه اهدا کنید، بفروشید یا به یک دوست هدیه بدهید.
yaldakrmi
تکرار، راز ایجاد عادت‌های خوب است.
مهلا
هیچ محدودیتی برای زندگی فکری شما وجود ندارد، هیچ‌کس نمی‌تواند به شما دیکته کند که چگونه باید فکر کنید. شما در صندلی راننده هستید. غیر از شما هیچ‌کس دیگری به ذهن شما دسترسی ندارد. درواقع، این قدرتمندترین دارایی شماست
مهلا
ما به‌صورت هفتگی به خرید مواد غذایی می‌رویم و به جای استفاده مجدد از کیسه‌ها، تمایل داریم هر هفته تعداد بیشتری از آن‌ها را جمع کنیم!
مهلا
اگر می‌خواهید فرزندان‌تان به شما احترام بگذارند و به حرف‌تان گوش کنند، بسیار مهم است طوری زندگی کنید که انتظار دارید فرزندان‌تان آن‌گونه زندگی کنند
مهلا
زمان منتظر هیچ‌کسی نمی‌ماند و قرار نیست منتظر شما نیز بماند.
احسان
محیط به هم ریخته بازتاب ذهن درهم و برهم است.
yaldakrmi
اجازه ندهید چیزهای کوچک زندگی شما، مانع دیدن شدن چیزهایی که مهم‌تر هستند شوند
مهلا

حجم

۹۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

حجم

۹۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان