دانلود و خرید کتاب دیجیتالی شدن دیپلماسی عمومی ایلان مانور ترجمه بابک دربیکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دیجیتالی شدن دیپلماسی عمومی اثر ایلان مانور

کتاب دیجیتالی شدن دیپلماسی عمومی

معرفی کتاب دیجیتالی شدن دیپلماسی عمومی

کتاب دیجیتالی شدن دیپلماسی عمومی نوشته ایلان مانور است که با ترجمه بابک دربیکی و بهاره دربیکی منتشر شده است. این کتاب را انتشارات سروش برای علاقه‌مندان به علوم سیاسی منتشر کرده است.

درباره کتاب دیجیتالی شدن دیپلماسی عمومی

جیمز پامنت گفته است که در بیشتر سال‌های قرن بیستم، اصطلاح «دیپلماسی عمومی» به اصطلاح «پروپاگاندا» پیوند خورده بود.

فناوری‌های ارتباطی مثل رادیو و تلویزیون، رسانه‌هایی برای انتشار پیام‌های دیپلماسی عمومی بین نخبگان خارجی هستند. ازآنجاکه رسانه پیام است، دیپلماسی عمومی قرن بیستم از جریان اطلاعات یک طرفه‌ای تشکیل شده بود که شاهد تعامل محدود بین ارسال کنندگان پیام و دریافت کنندگان آن بود‌ و به دیپلمات‌ها امکان می‌دادتا پیام‌های خودرا کاملا کنترل کنند. اما امروزه جامعۀ دیجیتال بر گفت و شنود بنا نهاده شده و نه گفت‌وگوی یک‌سویه. همان طور که این کتاب نشان خواهد داد، اعضای جامعۀ دیجیتال صرفا جذب اطلاعات نمی‌شوند، بلکه آنها دربارۀ اطلاعات اظهارنظر می‌کنند، آن را ویرایش کرده، بازنشر می‌کنند و با نویسندگان مربوط، وارد تعامل می‌شوند. تولید و انتشار محتوا، به شکل گیری همکاری و روابط دیجیتال در شکل پیوندهای فردی، اجتماع‌ها یا شبکه‌ها منجر شده است. بنابراین، دیپلماسی عمومی یک سویه برای ارتباط با مردم حاضردر فضای دیجیتال چندان مناسب نیست.

این کتاب به نحوه تاثیرگذاری دیجیتالی شدن بر نهادها، متخصصان و مخاطبان دیپلماسی می‌پردازد. این کتاب با به کار بردن اصطلاح دیجیتالی شدن دیپلماسی عمومی، چارچوب مفهومی جدیدی را برای بررسی تأثیر دیجیتالی شدن بر رویه دیپلماسی عمومی ارائه می‌دهد. ایلان مانور، محقق دانشگاه آکسفورد انگلستان است.

خواندن کتاب دیجیتالی شدن دیپلماسی عمومی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به علوم سیاسی و روابط بین‌الملل پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۷۲ صفحه

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۷۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان