دانلود و خرید کتاب محافظان وجود اکهارت تول ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب محافظان وجود اثر اکهارت تول

کتاب محافظان وجود

نویسنده:اکهارت تول
امتیاز:
۴.۳از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب محافظان وجود

کتاب محافظان وجود نوشته اکهارت تولی است که با نام اکهارت تول هم در بین خوانندگان ایرانی مشهور است، نویسنده کتاب تمرین نیروی حال در این کتاب کوتاه به شما یاد می‌دهد جهان را جور دیگری ببینید.

درباره کتاب محافظان وجود 

نویسنده در این کتاب به شما یاد می‌دهد هر چیز طبیعی، هر گلی، درختی و حیوانی، درس‌های مهمی برای یادگاری ما دارند. كافی است، بايستید نگاه كنید و گوش كنید. تنها نگاه كردن به يک حيوان كافی است تا شما را از ذهنتان بيرون بكشد و وارد لحظه حال كند، جايی كه حيوانات هميشه در آن زندگی می‌کنند، جايی كه در آن تسليم زندگی می‌شوند.

این کتاب کوتاه زندگی کردن در حال را به شما یاد می‌دهد.

خواندن کتاب محافظان وجود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اکهارت تول

اکهارت تول نویسنده و معلم معنوی سرشناس در سال ۱۹۴۸ در آلمان متولد شد. وی در جوانی چند سال را بدون کار و سرگردان اما در حالت سرخوشی درونی گذراند و بعدتر یک معلم معنوی شد. اکهارت تول، زندگی‌اش را تا قبل از ۳۰ سالگی، سرشار از افسردگی شدیدی توصیف می‌کند که تحمل زندگی را برایش غیر ممکن می‌کرد. یکی از شب‌هایی که افسردگی‌ اکهارت تول تشدید شده بود، دچار حالتی دگرگون می‌شود و مسیر زندگی‌اش به سمت یافتن حقیقت درونی و آرامش معنوی سوق پیدا می‌کند. تول با هیچ مکتب و سنت خاصی همسو نیست. او در آموزش‌های خود فقط پیامی ساده اما عمیق را با صراحتی کامل و فارغ از قید زمان که ویژۀ آموزگاران معنوی کهن است، عرضه می‌کند: راهی برای رهایی از رنج به سوی آرامش، وجود دارد!

از اکهارت تول به عنوان تأثیر‌گذارترین شخصیت معنوی جهان نام می‌برند. او نویسنده و معلم معنوی است که با انتشار دو کتاب شکوه زندگی در لحظه حال و زمین نو بیش از پیش شناخته شده است.

نظرات کاربران

محمد مهدی
۱۴۰۲/۰۶/۰۸

ترجمه دقیق نیست و همینطور مترجم بعضی از کلمات رو حذف کرده مثلا به عنوان نمونه در صفحه ۱۱۴ نسخه انگلیسی کتاب چیزی نوشته شده که با این نسخه ترجمه شده متفاوت هست و اصلا به خوبی ترجمه نشده: We are

- بیشتر
ج
۱۴۰۱/۱۱/۰۵

زندگی ازمرحله بودن تا ....شدن،سکون،حرکت،ارامش،اضطراب ،و...گاهی خودمان رافراموش میکنیم.برای یاداوری خویشتن خویش کتابهای اکهارت تول بی نظیرند.

mahsa
۱۴۰۲/۰۱/۱۳

کتاب دعوتی است برای بودن در جهانمان، شنیدن و نگریستن به آن✨

javad salehi
۱۴۰۲/۰۹/۰۶

عالی، مفرح و پر مغز، سفارش و توصیه خواندن به همه عزیزان

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۵۰۰
تومان