دانلود و خرید کتاب بازاریابی داخلی و چابکی استراتژیک بهنام شجاعی اسعدیه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی داخلی و چابکی استراتژیک اثر بهنام شجاعی اسعدیه

کتاب بازاریابی داخلی و چابکی استراتژیک

ویراستار:عرفان بصیری
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بازاریابی داخلی و چابکی استراتژیک

بازاریابی داخلی و چابکی استراتژیک اثر بهنام شجاعی اسعدیه اصول و شاخص‌‌های چابکی استراتژیکی و نقش آن در بازاریابی داخلی را بررسی می‌کند.

 درباره کتاب بازاریابی داخلی و چابکی استراتژیک

 چابکی استراتژیک رویکرد نوینی در بازاریابی است که امروزه بسیار مورد توجه محققان است.

 چابکی استراتژیک که به عنوان کلید موفقیّت در محیط متغیّر امروزه شناخته شده است، درباره نوشوندگی و احیای استراتژیک است و به علت تغییرات سریع، احیا و بازسازی سازمان پدیدار می شود که می تواند به طریقه واکنش یا فوق فعالانه را دهد. اگر احیا و نوشوندگی به شکل فوق فعال را دهد، می‌تواند مزیت استراتژیک پایدار سازمان را بر مبنای چیزهای ناشناخته برای رقبا پی‌ریزی کند.

ایجاد چابکی استراتژ یک در عصر اقتصاد نوآوری، چالشی است که بیشتر شرکت‌ها و سازمان‌ها موفق به انجام آن نیستند و حتی برخی سازمان‌ها بعد از کسب آن، قادر به حفظ آن نیستند و با گذشت زمان، به علت تمرکز بیش از اندازه بر رشد و موفقیّت و فراموش کردن نیاز به چابک شدن، توانایی خود را از دست می‌دهند. بنابراین، سازمان‌ها نیاز دارند که به طور مستمر از قابلیّت چابکی استراتژیک خود به عنوان یک قابلیّت پویا از طریق سنجش آن آگاه شوند و عوامل مؤیر بر بهبود آن را شناسایی و برای بهبود آنها گام بردارند.

پژوهش حاضر هم تحقیقی علمی است که باعث شناخت بیشتر متغیرها می‌شود و هم تحقیقی کاربردی است که می‌توان با شناخت متغیرهای از نتایج آن در شرکت استفاده کرد.

 خواندن کتاب بازاریابی داخلی و چابکی استراتژیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه پژوهشگران حوزه بازاریابی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب بازاریابی داخلی و چابکی استراتژیک

گرایش بازاریابی داخلی، همانند گرایش همتای خارجی خود، بر سه رکن استوار است: به دست آوردن بینش بازار داخلی مناسب، نشر این بینش بین کارکنان و سرپرستان، و پاسخگویی از طریق استراتژی های مناسب بازاریابی داخلی (گوناریز،۲۰۰۵). لینگز (۲۰۰۴) این ابعاد را این چنین توضیح می دهد: مجموعه گرایش بازار داخلی، مجموعه فعالیت های مرتبط با آگاهی یافتن از بازار کارکنان می باشد نظیر شناسایی تغییرات ارزش در نظر کارکنان، درک شرایط بازار کار ، شناخت بخش بندی های داخلی خاص کارکنان با شخصیت ها و نیازهای مختلف، و طراحی استراتژی هایی برای مشتریان داخلی. توزیع و انتشار این بینش از یک سو به ارتباطات بین مدیران و کارکنان و از سوی دیگر به ارتباطات بین مدیران واحدها و مراتب سازمانی مختلف بستگی دارد. هدف، این ارتباط دوگانه است: هدف اول برقراری ارتباط بین استراتژی های بازاریابی جدید و اهداف استراتژیک شرکت به کارکنان می باشد. هدف دوم ایجاد فهمی از نیازهای کارکنان در میان مدیران شرکت است. در نهایت پاسخگویی بنا بر این بینش به طراحی مشاغلی مطابق با نیازهای کارکنان، تعدیل رویه پاداش بر طبق آن، وادار کردن مدیریت سازمان به ملاحظه بیشتر نیازهای کارکنان و ارائه آموزش های لازم به آنها در راستای بهبود مهارت ها و قابلیت های مورد نیاز در شرح شغل آنها مربوط می شود (لینگز، ۲۰۰۴).

همان طور که گوناریز (۲۰۰۵) عنوان نموده است، تعهد سازمان برای تولید ارزش برای کارکنان خود از طریق مدیریت اثربخش ارتباط بین کارکنان، سرپرستان و مدیریت اشاره به گرایش بازار داخلی سازمان دارد. همان گونه که مشخص است، در بیشتر مطالعات انجام شده در زمینه بازاریابی داخلی، به نقش ارتباطات در اجرای این رویکرد اشاره شده است...

نظرات کاربران

کاربر 5077276
۱۴۰۱/۰۷/۱۲

من که چیزی متوجه نشدم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۰۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۸۰۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان