دانلود و خرید کتاب خدایا همسر دلخواه مرا بفرست! استفان لبوسییر ترجمه گروه مترجمان نشر آنتراکت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خدایا همسر دلخواه مرا بفرست! اثر استفان لبوسییر

کتاب خدایا همسر دلخواه مرا بفرست!

معرفی کتاب خدایا همسر دلخواه مرا بفرست!

خدایا همسر دلخواه مرا بفرست! کتابی نوشته استفان لبوسییر است که گروه مترجمان آنتراکت آن را به فارسی برگردانده‌اند.

دباره کتاب خدایا همسر دلخواه مرا بفرست!

این کتاب روشی ساده و اثبات شده برای رسیدن به همسر دلخواه‌مان از طریق درخواست از خدا را معرفی کند. این اثر که در فهرست پرفروش‌های آمازون و نیویورک تایمز بوده ، بیش از یک میلیون فروش را در آمازون ثبت کرده است و  زندگی هزاران زن را متحول کرده است.

همه‌ دختران آرزو دارند شوهری از هر لحاظ ایده آل را در زندگی‌شان داشته باشند.و فکر کردن به این آرزو بخشی از کار هر روزه آنها است. شما بانوی جوان که این متن را می‌خوانید هم قطعا بارها به این موضوع فکر کرده‌اید. شاید حتی از مردی خوشتان آمده باشد و احساس کرده باشید که او هم از شما خوشش می‌آید اما حدستان غلط از آب در آمده باشد؛ یا شاید با فردی وارد رابطه شده‌اید و پس از مدتی پی برده‌اید که آن فرد، همسر دلخواه شما نیست و کاملاً در اشتباه بوده‌اید.

 در کنار فکر کردن و برخورد به این موارد، دیدن اینکه دوستان و اطرافیانتان شریک زندگی‌شان را پیدا می‌کنند برایتان تعجب‌آور است. احتمالاً در نهایت به خدا متوسل می‌شوید و از او درخواست می‌کنید که فردی مناسب را بر سر راه شما قرار دهد، اما بازهم نتیجه‌ای نمی‌گیرید حالا احتمالاً تقصیر را گردن خدا و بخت خود می‌اندازید؛ اما شما رفتارهای خودتان را نادیده گرفته‌اید. آنچه شما قادرید  انجام دهید، در آنچه پروردگار نصیبتان می‌کند به‌شدت تاثیرگذار است. البته منظور ما اصلاً یادگیری و اجرای ترفندهای جذب و اغوای مردهای جوان نیست، چون این نوع کارها باعث می‌شود خودتان را پیش هر مردی کم‌ارزش کنید. 

موضوع این کتاب بسیار فراتر از این ترفندهای پیش‌پاافتاده است و نویسنده‌اش سعی دارد به شما بیاموزد  که چطور به عشق و رابطه‌ای که همیشه خداوند برای شما کنار گذاشته دست پیدا کنید.

 در این کتاب یاد خواهید گرفت که نگاهی عمیق به این مسئله داشته باشید و به روشی درست از خدا همسر ایده‌آلتان را بخواهید و نکاتی را رعایت کنید که خداوند بهترین مردی که لایقش هستید را سر راهتان بگذارد.

 خواندن کتاب خدایا همسر دلخواه مرا بفرست! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

روی سخن این کتاب با دختران جوان است.

درباره استفان لبوسییر

استفان لبوسییر، مردی است که رسالتی دارد ؛ رسالتی برای شادتر و رضایت‌بخش‌تر کردن روابط میان مردم. استفان به عنوان مربی رسمی روابط، سخنران و نویسنده، از هر فرصتی استفاده می‌کند تا به زنان و مردان کمک ‌کند بر چالش‌های گوناگونی که در روابط آن‌ها مانع ایجاد می‌کند، غلبه کنند. او ، مربی و سخنران ماهر محبوبی به شمار می‌آید که در رسانه‌های مختلف ملی و بین‌المللی از جمله برنامه بامدادی تام جوینر، شبکه ای. بی. سی، روزنامه هافینگتون پست و... حضور داشته و صحبت کرده است.

 بخشی از کتاب خدایا همسر دلخواه مرا بفرست!

مکن است داستان روت که در کتاب مقدس آمده را شنیده باشید. زن جوانی که با مرد بزرگ و مشهوری به نام بوعز ازدواج کرد. در کلیساهای زیادی از این داستان و اشاره به مردی که خداوند برای بسیاری از زنان خداپرست در نظر گرفته سخن می‌گویند. من خلاصه‌ای از کتاب روت را برای شما بازگو می‌کنم. روت و خواهرش اورفا که با دو برادر ازدواج کرده بودند، تقریباً در یک زمان هر دو برادر از دنیا رفتند. مادر شوهرشان نعومی نیز در همان حین شوهرش را از دست داد و به خاطر مرگ عزیزانش به افسردگی شدیدی دچار شد. نعومی به دو عروسش گفت که به وطن خود باز گردند و خود را از گرسنگی و قحطی نجات دهند و دوباره ازدواج کنند. اورفا پس از بحث‌های فراوان تسلیم شد و به وطن برگشت، اما روت گفت که تحت هر شرایطی پیش نعومی می ماند و او را ترک نمی‌کند. روت و نعومی با هم از موآب به‌سوی بیت لحم حرکت کردند. پس از مدتی روت از نعومی اجازه خواست تا به کشتزار برود و خوشه‌چینی کند، نعومی نیز پذیرفت. روت به کشتزاری رسید که متعلق به مردی ثروتمند به نام بوعز بود. بوعز از کارگرانش خواست تا در مورد روت تحقیق کنند و بفهمند این زن کیست. پس از تفحص، خادمی که به این کار مأمور شده بود گفت که این زن جوان اهل موآب است و با نعومی از دیار موآب بازگشته است. بوعز به روت گفت: ((دخترم، گوش کن، اینجا را ترک نکن و برای خوشه‌چینی به کشتزار دیگری نرو. همین‌جا با کنیزان من بمان. به جوانان دستور داده‌ام به تو دست‌درازی نکنند و هرگاه تشنه شدی از آب کوزه‌هایی که جوانان پر می‌کنند بنوش.)) رفتار بوعز روت را خوشحال کرد و گفت: ((چرا آن‌قدر به من محبت دارید؟ من که فقط یک غریبه هستم.)) بوعز پاسخ داد: ((از کارهایی که در حق مادر شوهرت کردی خبر دارم. اینکه چگونه زادگاه و پدر و مادرت را ترک کردی و به جایی آمدی که قبلاً نمی‌شناختی. انشا الله خداوند تو را برای کارهایی که کردی پاداش دهد.))

متوجه داستان شدید؟ در ابتدا بوعز شخصیت روت را شناخت و برای او احترام قائل شد و همین باعث شد که توجه بیشتری به او کند.

فهرست کتاب خدایا همسر دلخواه مرا بفرست!

  • مقدمه 
  • داستان روت و بوعز
  • ابتدا باید دیگران را ببخشید و التیام یابید، سپس می‌توانید عاشق شوید
  • راه شما، راه خداوند نیست
  • منتظر نباشید خداوند مردی را درب منزلتان به شما تحویل دهد
  • زیاد از حد به مرد نامناسبی فکر می‌کنید 
  • شما بیش از حد بر آنچه می‌خواهید تمرکز کرده‌اید 
  • قبلاً خدا همسر دلخواهتان را برایتان فرستاده فقط شما او را نمی‌پذیرید 
  • بیشتر روی خداوند تمرکز کنید، این خواسته خداست 
  • نتیجه‌گیری 
  • نکات مهمی که نباید از یاد ببرید 

نظرات کاربران

اِف خِ
۱۴۰۰/۰۷/۰۸

کتاب ؛ کتاب کوتاه و البته به نظر معمولی میرسید. اینکه زیاد حاشیه نرفته بود و در واقع همون اصل موضوع رو بیان کرده بود ، خوب بود. راستش نمیدونم توصیه کنم یا خیر؟ اما ارزش یه بار خوندن رو داره. 💡دو تا تیکه

- بیشتر
negin
۱۴۰۰/۰۷/۰۴

مهمترین نکته از نظر من این بود که میگفت تصورات و برداشتهای خودتونو،حرف خدا ندونید.فقط گوش به فرمان و هدایت خداوند بدید.برداشتهای خودتونو حرف خدا ندونید.

masome
۱۴۰۰/۰۷/۱۳

نصف بیشترشو خوندم و باید بگم که این کتاب در کل میخواد بگه که به خدا توکل کنین و سعی کنین بنده دلخواهی بدای خدا باشین و شک نکنین که خدا برای بنده های خوبش بهترین هارو میفرسته. در کل

- بیشتر
bahar
۱۴۰۰/۰۷/۰۵

کتاب خیلی خوبیه.من که به موقع پیداش کردم و کلی واسم مفید بود.

white girl
۱۴۰۰/۰۷/۰۴

کتابی آموزنده اس ک ابهامات زیادی رو از ما دخترا حل میکنه.سپاس از طاقچه

💍
۱۴۰۰/۰۷/۰۴

این کتاب ارزش ذاتی یک زن رو بهش یادآوری میکنه و با آگاهی کامل از مشکلات روحی ای که میتونه اونو آزار بده حرف میزنه.نه یک بار،بلکه ارزش بارها و بارها خوندن رو داره

هانیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۲

کتاب جذابی نبود.

زهرا
۱۴۰۰/۰۷/۰۶

در کل خوب بود ولی من از ی قسمت هایی از کتاب خوشم نیومد.

MOHAMMAD
۱۴۰۰/۰۷/۰۵

کتاب خوبیه و روش های خوبی برای جذب همسر داره ولی بیشتر مطالب مربوط به بالابردن اعتمادمون به خداست.

m:)
۱۴۰۲/۰۲/۲۸

خیلی قشنگ بود که تاکید میکرد روی صلاح خدا:) بیشتر که به خدا اعتماد کنیم اوضاع تغییر میکنه داستان زندگی من شخصیه اما حس میکنم گفتنش میتونم تسلی بزرگی باشه برای خیلیها :) من وقتی عاشق شدم و با کسی که

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۴)
ما می‌خواهیم به همه چیز در لحظه برسیم ولی خداوند هیچ وقت طبق زمان بندی ما کار نمی‌کند. اوست که می‌داند ما چه مقدار نیاز به زمان‌داریم که فکر کنیم تا برای عشق و رابطهٔ واقعی مورد نیازمان آماده شویم. ممکن است صبور بودن سخت باشد اما بی‌صبری شما می‌تواند خطرساز شود. بهتر است تسلیم روش و سیستم خدا برای انجام کارها شویم و هرچه سعی کنیم بیشتر با آن بجنگیم، خودمان را عقب می‌اندازیم.
اِف خِ
((عشق بردبار و صبور است؛ عشق حسد نمی‌ورزد، عشق فخر نمی‌فروشد و کبر و غرور ندارد. رفتار ناشایستی ندارد و نفع خود را نمی‌جوید؛ به آسانی خشمگین نمی‌شود و کینه به دل نمی‌گیرد؛ عشق از بدی مسرور نمی‌شود، اما با حقیقت شادی می‌کند. عشق با همه چیز مدارا می‌کند، همواره ایمان دارد، همیشه امیدوار است و در همه حال پایداری می‌کند.))
اِف خِ
عشق واقعی آسیب‌پذیری ما را می‌طلبد.
minerva
شما می‌توانید سریعاً در همان ابتدا توجه مردی را به خود جلب کنید اما اگر احترام او را جلب نکنید، رابطهٔ خوبی را نخواهید داشت.
𝘒𝘪𝘮𝘪𝘢
همیشه به یاد داشته باشید که علاقه نشان دادن به یک مرد با به دنبال او راه افتادن یکی نیست.
rzvmn
((به جای اینکه همیشه خواسته‌هایتان را از خدا بخواهید، از او بخواهید که برای نعمت و برکاتی که برای شما در نظر گرفته، شما را آماده کند.))
𝘒𝘪𝘮𝘪𝘢
بدانید که مردم همیشه در مورد سختی‌های زندگی‌شان صادقانه رفتار نمی‌کنند آن‌ها پیش شما ادعا می‌کنند که همه‌چیز خوب است ولی در باطن، چیزهای منفی سراسر رابطه‌شان را فراگرفته است.
𝘒𝘪𝘮𝘪𝘢
درست است خدا می‌تواند دقیقاً همان چیزی که خواستید را به شما بدهد، اما همان‌طور که قبلاً گفتیم خواسته‌هایتان ممکن است تغییر کند پس بهتر است سرنوشت خود را به دست خداوند بسپارید و نعمت‌های خدا را محدود نکنید.
کاربر ۴۹۹۲۰۰۰
نعمت‌هایی که خداوند برای شما در نظر دارد هیچ‌گاه از بین نمی‌رود. در مسیری که خداوند به شما گفته قدم بردارید تا آن نعمت‌هایی را که منتظر شما هستند دریافت کنید.
𝑵𝒊𝒍𝒐𝒖𝒇𝒂𝒓 𝑩𝒂𝒌𝒉𝒕𝒊𝒂𝒓𝒊
خواسته‌هایی که ما در زندگی داریم تحت تأثیر دیگران است و از ذهن ما نشأت می‌گیرد، اما نیازهای ما از قلبمان نشأت گرفته
آیدا فرهنگ

حجم

۳۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۳۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
۹,۱۰۰
۳۰%
تومان