دانلود و خرید کتاب شکلات زندگی هانی عباسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شکلات زندگی اثر هانی عباسی

کتاب شکلات زندگی

معرفی کتاب شکلات زندگی

شکلات زندگی کتابی در حوزه روابط زناشویی و همسران نوشته هانی عباسی است که در انتشارات آستان مهر به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب شکلات زندگی

در کتاب شکلات زندگی راهکارهایی برای ایجاد شیرین‌ترین و زیباترین روابط زناشویی پیشنهاد شده است.

ارتباط درست و مثبت با همسر، عاملی مهم در بهبود کیفیت زندگی زناشویی و رهایی از مشکلات است

ارتباط درست و مثبت با همسر، از عوامل مهم بهبود کیفیت زندگی مشترک و رهایی از مشکلات می‌باشد. در زندگی مشترک موفق، زوج‌ها به رابطهٔ خود با همسرشان اهمیت می‌دهند؛ به خواسته‌های هم توجه دارند؛ بیشتر مواقع، آرامش خود را حفظ می‌کنند؛ سعی دارند همیشه خودشان باشند؛ با مسائل به صورت مثبت برخورد کنند و خود را با شرایط وفق دهند؛ مصمم به تغییر خود هستند ولی درصدد تغییر همسر و دیگران بر نمی‌آیند چرا که می‌دانند هیچ کس را نمی‌توان تغییر داد؛ شرایط را به جای تحمل، پذیرا می‌شوند و در صورت بروز اختلاف همه چیز را منفی نمی‌بینند و ویران نمی‌سازند، با بحران‌های زندگی به آرامی برخورد و عبور کرده و روزهای خوب مشترک گذشته را به کلی نادیده نمی‌گیرند و به دنبال یافتن راه حل‌های مثبت و سازنده ای هستند که به دوام زندگی مشترکشان کمک کند.

در یک زندگی مشترک موفق، زن و مرد به حرف‌های یکدیگر توجه دارند و احساسات خود را به راحتی نشان می‌دهند، هر چند احتمال دارد که احساساتشان مورد توجه و تایید همسرشان نباشد.

با خواندن این کتاب اصول روابط عاشقانه و سازنده با همسرتان را یاد خواهید گرفت و با به کار بستن توصیه‌های آن زندگی عاشقانه خود را رونقی دوباره خواهید بخشید.

 خواندن کتاب شکلات زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همسران مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب شکلات زندگی

گاهی در زندگی مسائلی هست که باید به مرور زمان به صورت یک فرهنگ و رفتار دائمی در بیاید. یا عادت بدی وجود دارد که برای نابودی آن زمان زیادی لازم است و در میانه این زمان، انسان با فراموشی خودش، از رسیدن به مقصد باز می‌ماند.

یکی از مزایای زندگی مشترک این است که اگر از آن درست بهره برداری شود، بستر بسیار مناسبی برای تکامل اخلاقی، تحصیلی، معنوی، فکری، کاری و... فراهم می‌آورد. پسر و دختر در کنار یکدیگر به استاد و شاگردهایی تبدیل می‌شوند که با تذکرهای به موقع به یکدیگر از سقوط هم جلوگیری می‌کنند، در مواقع لزوم دست یکدیگر را می‌گیرند و از لبه پرتگاه دور می‌شوند، در سختی‌ها و دشواریهای راه، همدیگر را هل می‌دهند و تا رسیدن به قله موفقیت‌ها، به یکدیگر روحیه بخشی کرده و با آموزشهای به موقع به همدیگر، کاستی‌ها و نارسائی‌ها را جبران می‌کنند. اصولاً تضاد موجود بین زن و مرد یکی از مهمترین نکات کلیدی یک خانواده است که باعث تکامل می‌شود. اگر دایره آنیما آنیموس را به خاطر بیاورید، می‌بینید که زن و مرد در کنار یکدیگر تبدیل به یک دایره کامل می‌شوند در حالیکه به تنهایی شکل خاصی ندارند.

از جمله مزایایی که زن و شوهر دارند این است که در سختی‌ها و فراموشی‌ها، به یکدیگر یادآوری می‌کنند.

برای مسائل مهم زندگی خودتان جملات طلائی بسازید و در مواقع لزوم آن جملات طلائی را به یکدیگر یادآوری کنید. مثلاً در مورد این که: زندگی مشترک برای این است که من و تو ما بشویم می‌توانید یک عبارت ساده بسازید و در هر فرصتی که در گفتگوها، از اصل ماجرا دور افتاده بودید، از آن استفاده نمایید. این جمله لزوماً یک جمله خشک و جدی نیست. می‌تواند یک جک، یک شماره، یک کلمه مودبانه، یک کلمه جذاب جنسی!، یک جمله فکاهی و شوخی و خنده دار و یا یک بیت شعر هم باشد. مهم این است که وقتی به یکدیگر آن را می‌گویید، به خاطرتان بیاید که قرار است یک رفتار مهم در زندگی شما به وجود بیاید و یک رفتار غلط از زندگی رخت بربندد.

کافی است وقتی می‌بینید در یک بحث یا رفتار از سوی همسرتان، نگاه وی به سمتی معطوف شده است که از اصل‌های توافق شده و پیش نیازهای زندگی دور افتاده است، وقت استفاده از جمله طلائی است!

البته توجه اکید داشته باشید که استفاده از جمله طلائی اگر لوث شود یا در مواقع عصبانیت و دعوا مورد استفاده قرار گیرد، ممکن است کارکرد خود را از دست داده و بیشتر موجب آزار و اذیت شود. لذا آن را در مواقعی به کار ببرید که بیشتر اثر گذاری را داشته باشد و نه در هر موقعیتی که دلتان می‌خواهد!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۱۹۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان