دانلود و خرید کتاب چرا هیتلر یهودیان را می کشت؟ بابک مصطفوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا هیتلر یهودیان را می کشت؟ اثر بابک مصطفوی

کتاب چرا هیتلر یهودیان را می کشت؟

نویسنده:بابک مصطفوی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چرا هیتلر یهودیان را می کشت؟

کتاب الکترونیکی «چرا هیتلر یهودیان را می کشت؟» نوشتهٔ بابک مصطفوی در انتشارات امید سخن به چاپ رسیده است. در کتاب چرا هیتلر یهودیان را می کشت، به صورت تاریخی و کارشناسی دلیل دشمنی و تنفر هیتلر از یهودیان بررسی شده است. این کتاب به صورت سوال و جواب به بسیاری از سوالات شما پاسخی عملی و تاریخی می دهد.

درباره کتاب چرا هیتلر یهودیان را می کشت؟

شایعات فراوانی برای پاسخ به سؤال چرا هیتلر یهودیان را می‌کشت وجود دارد. از جمله: پزشکی که حاضر نشد بر بالین مادر هیتلر حاضر شود و او کینه یهودیان را به دل گرفت، و یا یک یهودی در کودکی او را به شدت مورد ضرب و جرح قرار داده بود و همین عامل سبب شد او بعد از به قدرت رسیدن تصمیم به انتقام بگیرد، و یا پدربزرگ هیتلر یک یهودی بود و پدرش حاصل تجاوز آن فرد یهودی به مادربزرگش، که به عنوان خدمه در عمارت او کار می‌کرد! و یا هنگامی که هیتلر کوچک بود، برای دریافت دارو به بیمارستانی که کارکنانش یهودی بودند مراجعه کرد، اما با خنده و تمسخر آنان مواجه شد و نتوانست دارو تهیه کند و در اثر این اتفاق مادرش را از دست داد و ده‌ها داستان و شایعۀ کودکانه و عوام‌پسند که هیچ یک صحت تاریخی ندارد.

دشمنی هیتلر با یهودیان دارای ریشه‌های عمیق اجتماعی، اقتصادی، مذهبی و فرهنگی است که بدون دانستن آن‌ها نمی‌توان توضیح روشن و دقیقی به این پرسش داد که: «چرا هیتلر با یهودیان دشمن بود»، در کتاب پیش رو نویسنده تلاش کرده است به این سؤال با دلایل تاریخی پاسخ دهد. این اثر را می‌توان چکیده و خلاصه‌ای از کتاب اسرائیل: فرزندی ناخوانده دانست.

کتاب چرا هیتلر یهودیان را می‌کشت؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به مطالعه دربارهٔ هولوکاست، حزب نازی، سرگذشت یهودیان و مباحث دیگری در این موضوع علاقه‌مند هستید، این کتاب را بخوانید.

بخشی از کتاب چرا هیتلر یهودیان را می کشت؟

بسیاری بر این باورند که تمامی اروپاییان از مدافعان و دوستداران سرسخت یهودیان بوده‌اند و هستند و فقط هیتلر به خاطر کدورت‌های شخصی اقدام به قتل‌عام یهودیان کرده و این عمل او موجب غم و اندوه در میان سایر کشورهای اروپایی شده است. اما این باور به‌غایت اشتباه بوده و باید گفت که نه‌تنها هیتلر، بلکه تمامی کشورهای اروپایی و به عبارت صحیح‌تر، تمامی مسیحیان جهان با یهودیان رابطه خوبی ندارند و آن‌ها را دشمنان قسم‌خورده خود می‌پندارند که مستحق مرگ‌اند و در مقابل، یهودیان نیز آنان را کافریانی جنایتکار می‌دانند که مستحق سرزنش و تکفیر و مرگ هستند.

پس این کینه و دشمنی میان مردم آلمان با یهودیان ریشه‌ای بس طولانی‌تر از هیتلر دارد، اما دلایل متعدد دیگری موجب شد که هیتلر و به دنبال آن حزب نازی آلمان، بیش از سایر کشورهای اروپایی اقدام به قتل‌عام یهودیان کنند.

به‌طور مثال در اسپانیا، مسیحیان میان سال‌های ۱۴۸۰ تا ۱۸۰۸، تعداد ۳۱۹۱۲ تن یهودی را سوزاندند و ۲۹۱۴۵۰ تن را محکوم به مجازات‌های سنگین دیگر کردند! و یا می‌توان به کشتار و تبعید یهودیان در روسیه و فرانسه و ..... اشاره کرد که جنایات هولناکی را برعلیه یهودیان مرتکب شدند.

نظرات کاربران

سیّد جواد
۱۴۰۲/۰۳/۲۲

کتاب ۴۹۸ از کتابخانه همگانی (بینهایت)، کتابی مختصر در رابطه با تاریخ یهودیان (قبل از میلاد مسیح، بعد از پیامبری حضرت عیسی، جنگ جهانی اول، جنگ جهانی دوم و هولوکاست) اکثر مطالب کتاب تالیفی هستند و از کتب دیگر جمع آوری شده

- بیشتر
مهسا
۱۴۰۰/۱۱/۲۴

کتاب فوق العاده خوب روان و جامعی بود پس از مطالعه ی کتاب خواندنش را به همه توصیه کردم

1984
۱۴۰۱/۰۲/۰۷

بخشی از متن کتاب : این کتاب خلاصه و چکیده ای است از کتاب «اسرائیل فرزندی ناخوانده» که نوشته خود ایشونه. حتما کتاب خود هیتلر «نبرد من»رو برای شناختش مطالعه کنید که البته در این کتاب هم بخش هایی از اون

- بیشتر
محدثه
۱۴۰۱/۱۰/۲۷

کتاب واقعا واقعا فوق العاده بود بسیار روان بود متن و ممنونم از طاقچه ک این کتاب رو گذاشت رو بی نهایت لذت بردم از خوندنش

کاربر 77
۱۴۰۲/۰۱/۱۴

از همه جوانب موضوع بررسی شده و حتی ریشه ی یهود رو هم توضیح دادن.

فاطمه
۱۴۰۲/۰۴/۲۱

کتابی مختصر و به نظرم بسیار مفید برای به دست اوردن کلیاتی از اتفاقات جنگ جهانی اول و وقایع پیرامون آن و چرایی دسمنی هیتلر با یهودیان👌🏼 انقدر مطالب کتاب مفید بود که نمیدونستم کجاش رو هایلایت نکنم!😅

LAJ
۱۴۰۲/۱۲/۲۲

خلاصه اطلاعات شسته رفته‌ای بود درباره‌ی ریشه اختلافات با یهودیت‌. هرچند اگه قصدتون از خوندن کتاب صرف کسب اطلاعات درباره‌ی جزئیات یهودکشی نازی‌هاست بهتره به منبع دیگه‌ای مراجعه کنید.

ehsan fatahi
۱۴۰۲/۱۱/۱۲

قسمت زیادی از کتاب فقط رونوشت فصل یهودیان کتاب نبرد من هیتلره

meysam babaei
۱۴۰۲/۱۰/۲۲

کتاب مختصر و مفید خوبیه اطلاعات خوبی میده .

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴)
لوئیس نیلسن، یکی از اعضای تیم برگزارکننده جشنواره مارکسسیم در لندن می‌گوید: «برای تغییر جامعه به انقلاب نیاز دارید؛ برای بهتر کردنش به اعتراض. با این روش بود که مردم عادی در بریتانیا توانستند به سیستم سلامت همگانی دست پیدا کنند و ساعت کار روزانه را به ۸ ساعت برسانند.»
amir.ghamari
زنان چه طور حق رأی پیدا کردند؟ نه به این دلیل که دل مردان حاضر در مجلس برایشان سوخت، این اتفاق افتاد چون زنان کنار هم جمع شدند و اعتراض کردند.
Book
برای تغییر جامعه به انقلاب نیاز دارید؛ برای بهتر کردنش به اعتراض.
Book
«علاوه بر اینکه اوضاع و احوال زمان عوض شده بود انقلاب کبیر فرانسه نیز که در سال ۱۸۴۸ بوقوع پیوست در مردم یک‌نوع تمایل و روح آزادیخواهی و حریت برانگیخت و در کشورهای ایتالیا، اتریش و پروس و سایر کشورهای اروپا اهالی برای بدست آوردن این کیمیای هستی یعنی آزادی تهییج شده بودند.
1984
آیا فقط مسائل مذهبی عامل دشمنی میان مسیحیان و یهودیان بود؟ خیر! اگرچه دشمنی این دو گروه به صورت بنیادی ریشه در مسائل مذهبی داشت، اما یکی دیگر از عوامل گسترش این دشمنی به روش درآمدزایی یهودی‌ها مربوط می‌شد. تقریباً در تمام ادیان رباخواری پدیده‌ای نکوهیده بود و آنرا زشت می‌پنداشتند اما یهودیان از انجام آن هیچ ابایی نداشته و به آن حرفه مشغول بودند، به گونه‌ای که می‌توان آنان را بنیانگذاران بانکداری امروزی نامید.
1984
حضرت مریم از کودکی تا سن ۱۳ سالگی و بلوغ در این مسجد به عبادت و زهد مشغول بود تا آنکه در این ایام، جهت استراحت از مسجد خارج و به سمت شرق بیت‌المقدس در خیابان‌ها شروع به حرکت کرد. در این هنگام به ناگاه جوانی سفید روی و زیبا و خوش‌اندام در مقابلش ظاهر شد، حضرت ابتدا از این مواجهه ترسید، اما بعد که جبرئیل به او اعلام داشت که او جبرئیل (یا روح‌القدس) است و از سوی خداوند بر او نازل شده که فرزندی به او ببخشد، او اجازه داد که جبرئیل بر جیب پیراهن او بدمد، و در اثر آن او باردار شد.
1984
امنون نصر میگوید: «در دنیای مسیحیت، حتی امروز که دو هزار سال از مصلوب شدن حضرت عیسی می‌گذرد، هنوز انگشت اتهام به سوی یهودیان دراز می‌کنند و می‌گویند: «شما یهودیان بودید که پیامبر ما را به صلیب کشیدید» و می‌گویند «لذا ما با یهودیان دشمن هستیم»......».
1984
ملتی که وابسته به یک کشور و تمدن مخصوص نباشد نمی‌تواند غیر از تقویت غریزه نفع پرستی شخصی، کاری دیگر داشته باشد.
LAJ
«هراسناک‌ترین چیز برای دین و انسان دین خو، منطق و عقل سلیم است. اولین روحانی جهان، اولین شیادی بود که به اولین ابله رسید»
LAJ
«هراسناک‌ترین چیز برای دین و انسان دین خو، منطق و عقل سلیم است. اولین روحانی جهان، اولین شیادی بود که به اولین ابله رسید»
ehsan fatahi

حجم

۸۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۸۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان