دانلود و خرید کتاب بگو چه خواسته ای داری لیندا بابکاک ترجمه حمیده رستمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بگو چه خواسته ای داری اثر لیندا بابکاک

کتاب بگو چه خواسته ای داری

معرفی کتاب بگو چه خواسته ای داری

کتاب بگو چه خواسته ای داری نوشته لیندا بابکاک و سارا لاشور است که با ترجمه حمیده رستمی منتشر شده است. میکروکتاب بگو چه خواسته ای داری به‌طور خلاصه شما روش‌های مناسب برای درخواست خواسته‌هایتان یاد می‌دهد. 

درباره کتاب بگو چه خواسته ای داری

نکات این کتاب به شما نشان می‌دهد که درخواست کردن به‌معنای تسلط بر زندگی‌ات و تلاش برای به‌دست آوردن همه‌ چیزهایی است که استحقاقش را داری. به‌علاوه‌، این نکات در طول فرآیندِ مذاکره و برخورد با مسائلِ رایجی که زنان با آن مواجه می‌شوند، این کتاب راهنماییتان می‌کند و دفعه‌ بعد که خواستید تقاضای اضافه حقوق کنید یا مثلاً همسرتان را برای آوردنِ حیوانی خانگی مجاب کنید، مجهزتر وارد گفتگو می‌شوید.

مهارت‌ مذاکره‌ مؤثر در بسیاری از موقعیت‌ها مفید واقع می‌شود و فرقی نمی‌کند موقعیتی مهم باشد یا پیش‌پا افتاده این کتاب به شما مذاکره را یاد می‌دهد.

خواندن کتاب بگو چه خواسته ای داری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به پیشرفت در زندگی و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بگو چه خواسته ای داری

مهارت مذاکرهٔ مؤثر در بسیاری از موقعیت‌ها مفید واقع می‌شود و فرقی نمی‌کند موقعیتی مهم باشد یا پیش‌پاافتاده. مهم‌تر از این، وقتی یاد بگیری چطور مذاکره کنی، رابطه‌ات نه‌تنها با اطرافیانت بلکه با خودت هم بهتر می‌شود.

بعد از خواندن این نکات می‌فهمی که:

* مجموعه تلویزیونی کِلوسِر چه ارتباطی با مذاکره دربارهٔ حقوق دارد؛

* تفاوت میان دیدگاه‌های زن و مرد در دنیا چیست؛ و

* بهترین گزینه برای موافقت با مذاکره کدام است.

ببین در زندگی‌ات چه کمبودهایی داری و آنها را مطالبه کن.

وقتی بچه بودیم، معمولاً بزرگ‌ترها از ما می‌پرسیدند وقتی بزرگ شدیم می‌خواهیم چه‌کاره شویم. حتی حالا که بزرگ شده‌ایم، هنوز هم همان سؤال را از ما می‌کنند. 

متأسفانه پاسخ به این سؤال برای بسیاری از ما آسان نیست. مخصوصاً برای زنانِ امروزی سخت است که آرزوها و علائق واقعی‌شان را از آرزوهای بلندپروازانه‌ای که به آنها گفته شده بود باید داشته باشند، تفکیک کنند. دلیلش هم این است که زن‌ها به‌جای اینکه تشویق شوند آرزوهای شخصی‌شان را دنبال کنند، سازگار شده‌اند تا براساس آنچه از آنان انتظار می‌رود رفتار کنند.

به‌عنوان مثال، وَنِسا نمی‌دانست بعد از پایان تحصیلاتش در دانشگاه دنبال چه شغلی برود. ازآنجاکه هم مادرش و هم خواهرش معلم بودند، معتقد بود مناسب‌ترین کار این است که او هم همان مسیر را دنبال کند. اما همین‌که وارد این حرفه شد، فهمید اصلاً راستِ کارش نیست.

وقتی فهمید لازم است شغلش را تغییر بدهد، چشمانش را بست و سعی کرد مجسم کند که واقعاً چه می‌خواهد. در این تجسم خودش را مشغول کار در محیطی باز در دل طبیعت دید، و متوجه شد که دلش می‌خواهد در باغ کار کند. بعد از آن بود که شرکتِ خودش را برای محوطه‌سازیِ باغ و باغچه راه‌اندازی کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۱۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان