دانلود و خرید کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک آلن دیب ترجمه فواد معصومی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک اثر آلن دیب

کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک

معرفی کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک

کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک، نوشته‌ آلن دیپ به شما کمک می‌کند تا با خواندن هر فصل، به کامل کردن برنامه‌ی بازاریابی برای کسب‌و‌کارتان بپردازید و در نهایت برنامه‌ کاملی داشته باشید.طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک را فواد معصومی به فارسی ترجمه کرده است. 

 درباره‌ کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک

اگر بخواهیم ماهیت این کتاب را در جمله‌ای خلاصه کنیم، این است: «سریع‌ترین راهِ رسیدن به پول.»

ازآنجاکه درحال خواندن این متن هستید، احتمالاً شما هم نیاز به داشتن طرح بازاریابی در کسب‌وکار خود را احساس کرده‌اید. شاید هم به این فکر می‌کنید که اصلاً نیازی به آن دارید یا خیر؟ باید بگویم اگر با مشتری سروکار دارید و برای بهبود و گسترش این ارتباط معتقد به استفاده از فعالیت‌های بازاریابی هستید، بله، نیاز دارید. اما این کتاب چطور به شما کمک می‌کند؟ قرار است در کنار هم طرح بازاریابی شما را به ۹ قسمت تقسیم و با گذر از هر فصل کتاب، به کمک خودتان، یکی از آن بخش‌ها را کامل کنیم. درواقع وقتی به پایان کتاب برسید، طرح بازاریابی یک‌صفحه‌ای شما هم کامل شده و آمادۀ اجراست، به همین سادگی. کافی است این صفحه را در طول سال مقابل خودتان قرار دهید و به آن عمل کنید.

 کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

 طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک برای تمام مدیران و هرکسی که دوست دارد کسب‌وکارش را رونق دهد، کتابی کاربردی است.

 بخشی از کتاب صوتی طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک

 برای زندگی در شرایط غیرممکن، نیاز به عکس‌العمل راننده‌های گرند پریکس، ماهیچه‌های هرکول و مغز انیشتین ندارید. صرفا نیاز است بدانید چه باید بکنید. آمارها در خصوص درصد دقیق کسب‌ وکارهایی که در پنج‌سال اول شکست می‌خورند، متغیر است. بعضی‌های میزانش را زیاد می‌دانند و بعضی تا نوددرصد تخمین می‌زنند. با این‌حال عددی کمتر از پنجاه درصد ندیدم. یعنی اگر خیلی خوشبینانه نگاه کنیم، شانس سرپا بودن کسب و کار شما بعد از پنج‌سال، پنجاه پنجاه است. اما اینجا جاییست که مشکل بسیار بدتر می‌شود. این آمار فقط شامل کسب و کارهایی است که تجارتشان متوقف می‌شود. اما کسب و کارهایی که در سطح پایین دست و پا می‌زنند و به آرامی صاحبانشان را می‌کشند یا زندگی‌شان را به بدبختی می‌کشانند، در نظر نمی‌گیرد. آیا تا به‌حال به این فکر کردید که چرا اکثر کسب و کارهای کوچک، در سطح معمولی درجا می‌زنند؟

نظرات کاربران

عرفان بهمنی
۱۴۰۰/۰۷/۰۵

واقعا در تعجبم که این کتاب هنوز توی طاقچه مورد استقبال قرار نگرفته .. من این کتاب رو در فیدیبو خوندم و عالی بود .. حداقل به عنوان ورودی به عرصه فروش و بازاریابی لطفاً در طاقچه بی نهایت بذارین این

- بیشتر
NOBEL
۱۴۰۱/۰۳/۰۱

واقعا عالی من رشته خودم مدیریت کسب و کارهای کوچیک و متوسط هستش به نظر من توی این سبک از بهترین کتاب های نوشته شده هست اگر شک دارین واسه خرید و خوندن این کتاب از من به شما نصیحت حتما حتما

- بیشتر
مهدی ابراهیمی
۱۴۰۱/۰۷/۰۹

اگر تنها نیاز باشه چند کتاب در حوزه ی بازاریابی بخونید قطعا این کتاب جزوی از اونهاست و کتابهایی مانند این بازاریابی است (ست گودین) کتابهایی از قبیل) (Bob moeata)Demand side 101- -بازاریابی محتوایی (جو پولیتزی) -نظریه کارها(کریستینسن)

محمد
۱۴۰۱/۰۱/۲۱

خیلی عالی بود و یسری مثال از انواع کسب و کار ها زد که خیلی کاربردیه برای من جالب بود صحبتاش خیلی راحت عملی میشه

Mst
۱۴۰۱/۰۵/۰۱

کتاب خیلی خوبی است

fateme.sdt
۱۴۰۱/۰۷/۰۹

کتاب خیلی عالی و با راه حل های عملی ست من نتونستم فرم داخل کتاب را از طریق لینک گفته شده دانلود کنم، اگر کسی میدونه از کجا میتونم پیداش کنن ممنون میشم راهنمایی کنید

روح الله یاری شرفی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵

بسیار عالیه کتاب طرح بازاریابی بسیار عالی و کاربردی قبل از هر کاری در بازار و تجارت این کتاب را بخوانید خیلی خوب بود هر کی میخواد وارد بازاریابی و کسب و کار بشه حتمآ خیلی به دردش میخوره اکه

- بیشتر
طیبه‌م
۱۴۰۲/۰۶/۲۰

سلام محتوای کتاب در کل برای من دو کار خیلی بزرگ داشت: اول، هر نکته و ترفند و قانون ساده‌ی بزرگ و کوچکی که در مورد بازاریابی میدونستم جمع بندی و دسته بندی کرد، دوم، دید من رو به بازاریابی در کسب

- بیشتر
SARDAR_2
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

به جای اینکه وقتتون رو روی خوندن کتاب های بیهوده هدر بدین، بیاین این کتاب رو بخونین و شروع به اقدام کنید😃👌 به جرئت میگم ۹۸درثد کتاب مفید هست.😁 (جزو کتاب های زرد نیست)

Nafis
۱۴۰۱/۰۸/۰۵

عالی بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۰)
ساده‌ترین تعریف بازاریابی که ممکن است با آن برخورد کنید و شامل عبارت‌های تخصصی پیچیده نباشد، این است که: اگر قرار است سیرک به شهر شما بیاید و شما تابلویی نقاشی کنید که روی آن نوشته شده باشد: «سیرک شنبه در محل نمایش اجرا دارد»، این یعنی تبلیغات اگر تابلو را روی فیل بگذارید و در شهر بگردید، این یعنی ترفیع اگر فیل از روی باغچهٔ شهردار رد شود و روزنامهٔ محلی مطلبی درباره‌اش بنویسد، این یعنی اعلان و اگر با این اتفاق باعث خندهٔ شهردار شوید، این یعنی روابط عمومی اگر مردم شهر به سیرک بروند، شما غرفه‌های بازی متعدد را به آنها نشان بدهید، به آنها توضیح دهید که اگر در این غرفه‌ها پول خرج کنند چقدر سرگرم خواهند شد، به سؤالات آنها پاسخ دهید و درنهایت آنها مبالغ زیادی در سیرک هزینه کنند، این یعنی فروش و اگر شما همهٔ این موارد را از قبل برنامه‌ریزی کرده باشید، این یعنی بازاریابی.
zahra vahed
فقید بزرگ، جیم ران، به‌زیبایی گفته است: «بیشتر زمان خود را صرف شنیدن حرف‌های بی‌ارزش نکنید. حرف‌های سطحی را نشنیده بگیرید تا زمان بیشتری برای شنیدن حرف‌های ارزشمند داشته باشید.»
Nafis
صاحبان کسب‌وکاری که درحال تقلا هستند، زمان صرف می‌کنند تا پول ذخیره کنند، درحالی‌که صاحبان کسب‌وکار موفق برای اینکه زمان ذخیره کنند، پول خرج می‌کنند.
DrBeigi
پول همه‌چیز نیست... ولی در حد اکسیژن مهم است.»
saman amiri
وقتی فقط بر تبلیغ دهان‌به‌دهان تکیه کنید، سرنوشت کسب‌وکار خودتان را به دست دیگران می‌سپارید؛
fateme.sdt
به‌عبارت‌دیگر اصل پارتو پیش‌بینی می‌کند که ۸۰% معلول‌ها، نتیجهٔ ۲۰% علت‌ها هستند.
zahra vahed
هرگز قبل از اینکه روی کاغذ در مبارزه پیروز شوید، به جنگ نروید.
علی
می‌توان گفت هدف هر تکنولوژی جدید در کسب‌وکار شما حذف اصطکاک است.
fateme.sdt
صاحبان کسب‌وکاری که درحال تقلا هستند، زمان صرف می‌کنند تا پول ذخیره کنند، درحالی‌که صاحبان کسب‌وکار موفق برای اینکه زمان ذخیره کنند، پول خرج می‌کنند.
کاربر ۳۰۰۸۵۲۰
تصمیم بگیرید که از قرار دادن خودتان در جایگاه عام و رقابتی که فقط مبتنی‌بر قیمت است دست بکشید. نتیجه‌اش در حاشیهٔ سودتان شگفت‌انگیز خواهد بود.
Nima Mohsenpour

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان