دانلود و خرید کتاب پرداخت الکترونیکی محمدکاظم کاظمی‌راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرداخت الکترونیکی اثر محمدکاظم کاظمی‌راد

کتاب پرداخت الکترونیکی

انتشارات:راه پرداخت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پرداخت الکترونیکی

کتاب پرداخت الکترونیکی نوشته محمدکاظم کاظمی‌راد است. کتاب پرداخت الکترونیکی راهنمای فعالیت در صنعت پرداخت ایران است. کتاب پرداخت الکترونیکی به شما کمک می‌کند بتوانید درک بهتری از صنعت پرداخت در ایران داشته باشید. 

درباره کتاب پرداخت الکترونیکی

تجارت الکترونیک چیست؟ «فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت». 

تجارت الکترونیکی انجام کلیه فعالیت‌های تجاری با استفاده از شبکه‌های ارتباطی کامپیوتری و به‌ویژه اینترنت است. تجارت الکترونیکی، به‌نوعی، تجارت بدون کاغذ است. به وسیله تجارت الکترونیکی، تبادل اطلاعات خریدوفروش و اطلاعات لازم برای حمل‌ونقل کالاها، با زحمت کمتر و مبادلات بانکی با شتاب بیشتر، انجام خواهد شد. شرکت‌ها برای ارتباط با یکدیگر، محدودیت‌های فعلی را نخواهند داشت و ارتباط آنها با یکدیگر ساده‌تر و سریع‌تر صورت می‌پذیرد.

خدمات پرداخت عبارت است از فراهم‌ساختن سخت‌افزار، نرم‌افزار و تجهیزات مورد نیاز برای ایجاد شبکه به نحوی که پردازش تراکنش پرداخت دارنده کارت به پذیرنده را میسر سازد. لازم به ذکر است در ارائه خدمات پرداخت چندین نهاد و مؤسسه مشارکت دارند

این کتاب سعی دارد با بررسی اهمیت رشد تجرات الکترونیک به ارتباط آن با پرداخت الکترونیک بپردازد و ساز و کار این بخش اقتصاد در ایران را کامل شرح دهد. 

خواندن کتاب پرداخت الکترونیکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و فعالان حوزه اقتصاد و بانکداری پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب پرداخت الکترونیکی

فرایند بازاریابی

فرایند بازاریابی شامل تجزیه‌وتحلیل فرصت‌های بازاریابی، جست‌وجو و انتخاب بازارهای هدف، طراحی استراتژی‌های بازاریابی، برنامه‌ریزی برای برنامه‌های بازاریابی و سرانجام سازمان‌دهی، اجرا و کنترل کلیه فعالیت‌های بازاریابی است. در یک بیان تفصیلی فرایند بازاریابی شامل مراحل زیر است:

۱. تجزیه‌وتحلیل موقعیت‌های بازار: تجزیه‌وتحلیل موقعیت‌های بلندمدت موجود در بازار کمک مؤثری به بهبود عملکرد مؤسسات می‌کند.

۲. جست‌وجو و انتخاب بازارهای هدف: پس از جمع‌آوری اطلاعات، شرکت‌ها باید به جست‌وجو و انتخاب بازار هدف بپردازند. به این منظور باید جذابیت بازار اندازه‌گیری شود که این نیز از طریق تخمین بازار، سودآوری، میزان رشد آن و نظایر اینها امکان‌پذیر است.

۳. طراحی استراتژی‌های بازاریابی: برای این کار سازمان باید ضمن تعیین دو ملاک سنجش (مانند کیفیت و قیمت) موقعیت خود را با توجه به این دو عامل و نسبت به رقبا بسنجد. انتخاب استراتژی مناسب به سیاست شرکت و نقش مورد نظرش در بازار بستگی دارد. 

۴. برنامه‌ریزی برای برنامه‌های بازاریابی.

۵. سازمان‌دهی، اجرا و کنترل فعالیت‌های بازاریابی: آخرین مرحله در فرایند مدیریت بازاریابی عبارت است از سازمان‌دهی منابع، اجرا و کنترل برنامه‌های بازاریابی. در شرکت‌های کوچک شاید یک نفر هم بتواند همه کارها را انجام دهد، ولی در مؤسسات بزرگ، متخصصان بیشتری مورد نیاز است.

به جای این لیست بلند می‌توانید سه کلمه طلایی را به خاطر بسپارید: «فرایند بازاریابی یعنی: سامان‌دهی، اجرا و کنترل فعالیت‌های بازاریابی».

وظایف بازاریابی

وظایف خاص بازاریابی عبارت‌اند از:

- تعیین اهداف بازاریابی؛

- ایجاد و اجرای برنامه‌های استراتژیک بازاریابی؛ 

- تجزیه‌وتحلیل محیطی و بازار؛

- اجرای تحقیقات بازاریابی؛

- ایجاد و توسعه خدمات جدید؛

- بخش‌بندی، هدف‌گذاری و تعیین موقعیت بازار؛

- ارتباطات داخلی (بازاریابی داخلی)؛

- تلفیق و هماهنگی با سایر بخش‌های سازمان؛

- ایجاد پایگاه‌های اطلاعاتی مربوطه.

به جای این لیست بلند نیز می‌توانید این جمله طلایی را به خاطر بسپارید: «وظایف بازاریابی عبارت است از مجموعه فعالیت‌های سازمان که از طریق تبادل فرایندها به سمت ارضای نیازها و خواسته‌های گروه‌های مشتریان هدایت شود».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

حجم

۷۵۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان