دانلود و خرید کتاب روش های تجزیه و تحلیل آماری چندمتغیره
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روش های تجزیه و تحلیل آماری چندمتغیره اثر مهدی بشیری

کتاب روش های تجزیه و تحلیل آماری چندمتغیره

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب روش های تجزیه و تحلیل آماری چندمتغیره

کتاب روش های تجزیه و تحلیل آماری چندمتغیره نوشتهٔ مهدی بشیری و رضا کامران راد است. این کتاب را انتشارات شاهد منتشر کرده است.

درباره کتاب روش های تجزیه و تحلیل آماری چندمتغیره

علم آمار از جمله علومی است که بشر از گذشته با تکیه بر آن توانسته است تصمیمات قابل اتکایی را در تمامی ارکان زندگی اتخاذ کند. در این خصوص بدون شک ورود علم آمار به تمامی علوم، بالاخص علوم مهندسی قابل کتمان نیست. در این کتاب برخی از تکنیک‌ها و روش‌های چندمتغیره آماری که در دنیای واقعی می‌تواند کاربرد بیشتری را به همراه داشته باشد، مورد بررسی قرار گرفته است. از جمله مباحث تحت پوشش کتاب روش های تجزیه و تحلیل آماری چندمتغیره می‌توان به آمار چندمتغیره، رگرسیون لجستیک، تحلیل متقابل، تحلیل مؤلفه‌های اصلی، تحلیل عاملی، تجزیه‌و‌تحلیل تمایز و تحلیل خوشه‌بندی اشاره کرد. 

نگاه کاربردی این کتاب، تئوری‌ها و روش‌های بیان شده به‌همراه آموزش نرم‌افزارهای کاربردی و همچنین ارائه مثال‌های کاربردی می‌تواند مورد توجه محققان، اساتید و دانشجویان قرار گیرد. کتاب روش های تجزیه و تحلیل آماری چندمتغیره توانسته است گستره وسیعی از کاربرد در حوزه‌های مختلف مهندسی بالاخص مهندسی صنایع و مهندسی فن‌آوری اطلاعات، اقتصاد و مدیریت و همچنین پزشکی را پوشش دهد. علاوه‌براین، روش‌های ارائه شده می‌تواند راهگشای محققان و فعالان حوزه بازاریابی در تحلیل مسائل باشد.

خواندن کتاب روش های تجزیه و تحلیل آماری چندمتغیره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه مهندسی صنایع و مدیریت و اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۸۸ صفحه

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۸۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان