دانلود و خرید کتاب یک سال زندگی آگاهانه گی هندریکس ترجمه فرناز فرود
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک سال زندگی آگاهانه اثر گی هندریکس

کتاب یک سال زندگی آگاهانه

معرفی کتاب یک سال زندگی آگاهانه

کتاب یک سال زندگی آگاهانه نوشته گی هندریکس است که با ترجمه فرناز فرود منتشر شده است. کتاب یک سال زندگی آگاهانه به شما یاد می‌دهد هرروز سال با یک فکر و الهام نیروبخش زندگی کنید.

درباره کتاب یک سال زندگی آگاهانه

این کتاب روز به روز به شما کمک می‌کند با یک شعار و یک حس خوب زندگی‌تان را تغییر دهید. خواندن این کتاب می‌تواند به رشد آگاهی شما شکل و نظم دهد؛ بی آن که دشواری یک مطلب خشک آموزشی را داشته باشد. برای کسانی که عادت به مطالعهٔ مداوم و پیگیرانه ندارند، این کتاب روزشمار، تمرینی مناسب و مؤثر برای ایجاد عادت‌های مفید خواهد بود.

 تمرینات روزانهٔ کتاب، برای گروهی که نیاز به تکرار و تأکید به منظور یادگیری مطالب دارند، مفید است. از سوی دیگر، آدم‌هایی که شور و شوق آن‌ها نسبت به زندگی کاهش یافته است، به خوبی از اشتیاق جاری در این نگاشته بهره خواهند برد. علاقه‌مندان به فلسفه نیز با مطالعهٔ این مطالب، هنر آموزش فلسفه به زبان ساده را یاد می‌گیرند. امتیاز دیگر این روز‌شمار، آن است که می‌تواند در دست سنین گوناگون جوان، میانسال و سالمند قرار گیرد و برای همهٔ آن‌ها گیرا و سودمند باشد. این کتاب در سازمان‌ها و محیط‌های کاری، بر سر هر میزی جایگاه ویژهٔ خود را خواهد یافت و تأتیرگذار خواهد بود. راهنمایان و مربیان تعلیم و تربیت می‌توانند از این نگاشته در جهت آموزش‌دهی ساده و مؤثر استفاده کنند.

خواندن کتاب یک سال زندگی آگاهانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب یک سال زندگی آگاهانه

سنگ اول زیربنا

راستی، بسیار اهمیت دارد. یک زندگی صادقانه، هم حاصل سفر است و هم ابزار گام برداشتن در مسیر. یک زندگی موفقیت‌آمیز، صادقانه زندگی کردن است. شادمانی و خلاقیت، بر اساس شفاف بودن با خودتان و دیگران پرورش می‌یابد. شناخت نیت قلبی و بیان صادقانهٔ آن به دیگران، شما را در مسیر حفظ می‌کند.

سنگ دوم زیربنا

آنچه را می‌توان حس و مشاهده کرد، مانند آرامش ذهن، شادمانی و رفتار انسانی با دیگران، بر باورها و مفاهیم ذهنی مقدم هستند. سفر زندگی آگاهانه بر اساس رسیدن به لایه‌هایی از وجود شکل می‌گیرد که از لایهٔ عقاید و اعتقادات عمیق‌تر هستند تا بتوانیم جوهری۸ را که مایهٔ وحدت انسان‌هاست، تجربه کنیم؛ نه موضوعاتی را که میان ما تفرقه می‌اندازند.

سنگ سوم زیربنا

زندگی آگاهانه بر این اساس است که اهداف مهم خود را بیابید و با سرعتی به سوی آن‌ها پیش بروید که احساس شادی و سرزندگی کنید.

سنگ چهارم زیربنا

سفر زندگی آگاهانه آن هنگام آغاز می‌شود که مسؤولیت کامل زندگی خود را بپذیرید و هنگامی متوقف می‌شود که حاضر به پذیرش هیچ مسؤولیتی نباشید.

سنگ پنجم زیربنا

شادمانی، موفقیت و روابط سالم در گرو رها کردن کنترل آن چیزهایی‌ست که خارج از کنترل شما قرار دارند. احساس دیگران، آینده، گذشته و این که دیگران، شما را دوست دارند یا نه، از جمله موضوعات خارج از کنترل شماست.

سنگ ششم زیربنا

رشد معنوی، در نتیجهٔ پذیرش عمیق واقعیت حاصل می‌شود؛ نه تخیلات موهوم. با اعتراف کامل به واقعیات انسانی، مانند عواطف، امیال جنسی و تضاد، بهتر می‌توان به تعالی رسید تا با نادیده گرفتن یا انکار آن‌ها.

سنگ هفتم زیربنا

جا به جایی سریع آگاهی - یعنی رفتن از کمبود به فراوانی، از حالت دفاعی به خوش‌رویی و از ترس به عشق - ممکن است؛ و این دگرگونی‌ها در آگاهی، شرایط بیرونی زندگی شما را دگرگون می‌کند.

نظرات کاربران

کاربر ۲۳۸۲۵۴۳
۱۴۰۰/۰۹/۳۰

لطفا در طاقچه بی نهایت این کتاب رو قرار بدید، به نظرم طاقچه بی نهایت یه طرح جذابه که طاقچه داره و باعث مزیتش نسبت به سایر برنامه‌های کتاب‌خوان شده اما اینکه شامل برخی کتاب‌ها میشه و شامل برخی نه

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
«یادگیریِ چیزی تازه، بهترین کار در جهان است.» اندرو هارپر
محمد جواد
وقتی با همهٔ توان خود خدمت می‌کنید، احساس شادی، رضایت و آسودگی دارید. وقتی این گونه خدمت نکنید، چنین احساس آرامشی را نخواهید داشت.
محمد جواد
شادمانی، موفقیت و روابط سالم در گرو رها کردن کنترل آن چیزهایی‌ست که خارج از کنترل شما قرار دارند. احساس دیگران، آینده، گذشته و این که دیگران، شما را دوست دارند یا نه، از جمله موضوعات خارج از کنترل شماست.
محمد جواد

حجم

۳۳۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

حجم

۳۳۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان