دانلود و خرید کتاب روان شناسی تله پاتی احمد علامه فلسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روان شناسی تله پاتی اثر احمد علامه فلسفی

کتاب روان شناسی تله پاتی

امتیاز:
۳.۸از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب روان شناسی تله پاتی

«روان‌شناسی تله پاتی» نوشته احمد علامه فلسفی( -۱۳۳۰)، پژوهشگر روان‌شناسی است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

«از یک صد سال پیش تاکنون، توسعه مراکز تحقیقاتی و مطالعاتی در زمینه ادراک فرا حسی (Extra Sensory Perception E.S.P) تحت عنوان موسسات فرا روان شناسی (Parapsychology)، از نظر کمی و کیفی در جهان، همچنان شتاب بیشتری بخود گرفته است.

ادراک فراحسی، اصولاً در چهار بخش مهم، که همگی در یک فرایند و یک مفاهیم واحد مشترک هستند، تاثیرگذاری‌های مختلفی دارند. از جمله:

الف- تله‌پاتی(Tele Pathy): توانایی و قابلیت خارق­العاده در انتقال فکر و احساس از ضمیر ناخودآگاه فرد فرستند از فاصله دور به ضمیر ناخودآگاه فرد گیرنده.

ب- روشن‌بینی (Clairvoyance): برخورداری از توانایی و قابلیت خارق‌العاده در رؤیت افراد، اشیاء، طبیعت و حوادث از فواصل دوردست بوسیله ادراک فراحسی بدون توسل به حواس پنجگانه و یا وسایل پیشرفته تکنولوژی ارتباطات جاری، روشن‌بینی گویند. به گونه‌ای که از طریق کشف و شهود، می‌توان وقایع آینده، و یا حتی گذشته را به صورت روحانی رؤیت کرد.

ج- پیشگویی (Precognition): برخورداری از توانایی و قابلیت خارق‌العاده در کسب آگاهی برتر و نیز پیش‌بینی از وقایعی که در آینده رخ خواهد داد.

د- تاثیر بر اجسام از فاصله دور (Psychokinesis): برخورداری از توانایی و قابلیت خارق‌العاده جهت تاثیرگذاری روحی و ذهنی بر روی اجسام از فاصله دور.

مؤلف در این کتاب کوشیده است مبحثی از شاخه علم فراروان شناسی، تحت عنوان «روان‌شناسی تله پاتی»، که حاصل سال‌ها مطالعه، تحقیق و آزمون می‌باشد را به رشته تحریر درآورد.»

نظرات کاربران

mohammad
۱۳۹۹/۱۱/۰۵

نویسنده به جای اثبات علمی تله پاتی و دادن اطلاعات دقیق درباره متافیزیک های این موضوع پر بحث که هنوز هم به طور رسمی اثبات نشده فقط به صورت ادبی روی کاغذ تله پاتی رو صرف کرده و تمام اصلا

- بیشتر
fall girl
۱۴۰۱/۱۲/۰۵

من این کتاب رو خیلی دوست دارم بنظرم اگه هر چی که تو کتاب باشه انجام بدید امکان داره موفق بشید من نتیجه گرفتم.

خاطره شعبانی
۱۳۹۶/۰۸/۱۳

عالی بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
نکته حائز اهمیت این است که ورود به این حوزه علوم فرا حسی و ماوراء الطبیعه، در درجه اول مستلزم داشتن اعتقاد قلبی و عملی به وحدانیت پروردگار متعال است تا از هر گونه گرایش و ابتلاء به انحرافات و انحطاطات گوناگون، خرافه گرایی و نیز افراط و تفریط پیش رو مصون و در امان باشد.
Sajjad Nikmoradi
آیا بجای پیامک تلفنی، می‌توان از تله‌پاتی استفاده کرد؟ ج: بله، نکاتی را که می‌خواهید، فرد مورد نظرتان برای شما از طریق تلفن همراه، SMS کند، ابتدا روی کاغذ بنویسید و سپس چندین بار آن را با تمرکز بخوانید و آن را به ذهن او که دارای چهره‌ای واضح و شفاف در ذهنتان تجسّم کرده‌اید، انتقال دهید. بدیهی است او پس از دریافت پیام، عیناً خواسته شما را پاسخ خواهد داد.
Sajjad Nikmoradi
عرفای اهل تصوف معتقدند، جهان هستی دارای یک پیکره‌ی واحده و به هم پیوسته است که تمام اجزای آن با یکدیگر تنیده و مرتبط هستند به گونه‌ای که انسان نیز جزیی از کل این پیکره‌ی واحده می‌باشد. و لذا یک نوع ارتباط تله‌پاتیک میان انسان‌ها و نیز با خالق هستی وجود دارد.
Sajjad Nikmoradi
برای انتقال پیام از طریق ارتباط ذهنی، باید ضمیر باطن و ذهنتان را از تمایلات نفسانی و خواهش‌های شهوانی و نیز از افکار پلید شیطانی، همیشه کاملاً مبرّا و پاک نگه دارید.
Sajjad Nikmoradi
اگر شما کلمه یا جمله ذکری را مانند «نام و یاد خداوند بخشنده و مهربان» را که مفهوم آرامش و سکون واقعی را تداعی می‌کند، انتخاب کنید و آن را همواره لفظاً تکرار و یا ذهناً مرور نمایید، بدیهی است موجبات آرامش روحی، ذهنی و جسمی شما را فراهم می‌سازد. و این حالت یکی از بهترین شرایط اجرای یک تله‌پاتی موفقیت‌آمیز است.
Sajjad Nikmoradi
از چهار حکم اخلاقی مبتنی بر رعایت اصول تکامل انسانی، به شرح ذیل باید متابعت کنند: ۱- نیت و مقصود باید الهی بوده و برای رضای او باشد. ۲- هدف غایی باید خدمت خالصانه و صادقانه در هر زمینه‌ی ممکن، به همنوعان باشد. ۳- تحت هیچ شرایطی و یا بهانه‌ای، نباید برای تسلط بر دیگران استفاده کرد، و یا بدون اجازه و رضایت قلبی، موجبات پریشانی آنان را فراهم ساخت. ۴- از قدرت تله‌پاتی و انتقال افکار، نباید برای پیشبرد منویات و ارضای تمنیات نامشروع شخصی، سوءاستفاده کرد.
Sajjad Nikmoradi
هدایت این نیروها در مسیر الهی موجب قرب انسان به الله می‌گردد و بهره گیری از آن‌ها در امور مادی و غیرالهی موجب دوری انسان از خداوند و رفتن به سمت گمراهی و تباهی می‌شود. (ربنا لاتزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا...)
Sajjad Nikmoradi
انسان ازآغاز حیات تا زمان مرگ جسمانی، هرگونه تفکر او در این جهان لایتناهی مرتعش می‌شود و هرگز از بین نمی‌رود بلکه در جریده عالم ثبت و ضبط می‌گردد از طرفی دیگر، ذهن‌های گیرنده، این ارتعاشات فکری را دریافت می‌کنند و حتی می‌توانند تحت تأثیرآن قرار بگیرند.
Sajjad Nikmoradi
فراروان‌شناسان، از نظر علم نامتعارف عقیده دارند که نفس یا روان حتی، بدون دستگاه مغز، و بدون اتکاء و وابستگی به ماده، مستقلاً در عرصه حیات وجود دارد و قادر به فعالیت و تاثیرگذاری می‌باشد.
Sajjad Nikmoradi

حجم

۳۷۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

حجم

۳۷۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان