دانلود و خرید کتاب بازاریابی برایان تریسی ترجمه صبا حقیقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی اثر برایان تریسی

کتاب بازاریابی

معرفی کتاب بازاریابی

کتاب بازاریابی نوشته برایان تریسی است. کتاب بازاریابی شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش را به شما یاد می‌دهد.

درباره کتاب بازاریابی

موفقیت یا شکست شما در کسب و کارتان، به موفقیت یا شکست در تلاش‌هایتان در بازاریابی بستگی دارد. اگر بتوانید خواسته و نیاز مشتریان خود را شناسایی و آنها را برآورده کنید، به نتایجی شگفت انگیز دست خواهید یافت. این راهنمای حیاتی که برگرفته از قدرت تشخیص برایان تریسی در تجارت است،( بیست و یک نظریه ی قدرتمند) را شامل می‌شود که می‌توانید با به کارگیری آنها بلافاصله نتایج بازاریابی راهبردی خود را بهبود ببخشید.

کتاب بازاریابی برایان تریسی بسیار کاربردی به همراه راهبردهای بازاریابی آزمایش شده در طول زمان، به شما نشان می دهد که چگونه بر رقبا غلبه کنید، فروش و سود را افزایش دهید و در بخش بازار مربوط به شغلتان تسلط یابید.

خواندن کتاب بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم

درباره برایان تریسی

برایان تریسی» نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینه بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری، در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت‌تاون کانادا و در یک خانواده فقیر به دنیا آمد. پدرش کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های جاری زندگی را به آسانی تامین کند. به همین دلیل برایان و سه برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند و او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد.

برایان تریسی خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد. تا اینکه در دهه ۲۰ سالگی خود، سفرهایش به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او با خودرواش از کانادا به آمریکا و سپس با کشتی به انگلیس رفت. فرانسه و اسپانیا و پس از آن آفریقا مقصدهای بعدی او بودند. تریسی مدتی در آفریقای جنوبی کار کرد و در رشته کاراته، کمربند سیاه گرفت. تریسی ۲ سال را در ژوهانسبورگ سپری کرد و سفرهایش را به سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد.

تریسی در این سال‌ها با شعار «مطالعه کن، گوش کن و پیوسته بیاموز و رشد کن» به موفقیت‌های زیادی دست یافت. تریسی می‌گوید: «هیچگاه اجازه ندهید خودروی شما حرکت کند بدون اینکه در طی آن چیزی بیاموزید. هر کتاب یا همایشی، به صورت صوتی در دسترس شماست!»

نخستین شغل پس از این سفرها، فروشندگی بود. تریسی درباره مهارت‌های فروش مطالعه و تحقیق کرد و در طول چندین سال کار جدی و مطالعه فرایندهای مرتبط با فروش، در چندین شرکت بزرگ، تجارب خود در زمینه‌های مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. او آموخته‌هایش را ساماندهی و یک ساختار مشاوره‌ای را بر اساس آن پایه‌ریزی کرد.

تریسی یکی از افراد موفق در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه نیروی انسانی است و شرکتی بین‌المللی به نام خودش را راه‌اندازی کرده است. برایان تریسی در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند. کتاب‌های برایان تریسی، توسط ناشران متعددی به زبان فارسی ترجمه شده است و او را تبدیل به نویسنده‌ای شناخته‌شده در ایران کرده است.

بخشی از کتاب بازاریابی

مشتریان چه احساسی دربارهٔ شما دارند

عامل حیاتی دیگر برای موفقیت در بازاریابی، ارتباطات است. امروزه بیش از هر زمان دیگری درمی‌یابیم که کیفیت روابط در کسب‌وکارمان نشان‌دهندهٔ توانایی ما در جذب و حفظ مشتری است.

گاهی از مخاطبان خود می‌پرسم: «چند درصد از تصمیم‌گیری مشتریان از روی احساسات و چند درصد منطقی است؟» بعد از دریافت تعدادی پاسخ، به آنها می‌گویم: «افراد صددرصد احساساتی هستند.» آنها از روی احساسات تصمیم می‌گیرند و سپس آن را منطقی توجیه می‌کنند. آنها این‌گونه احساس می‌کنند و این باورهایشان است که احساس بعد از خریدشان را شکل می‌دهد و تعیین می‌کند که آیا اصلا خریدی انجام خواهند داد یا خیر.

یان کارلسون مدیر سابق خطوط هواپیمایی اسکاندیناوی که این شرکت را به یکی از سودآورترین شرکت‌ها در اروپا تبدیل کرد، با توجه به تجربه‌هایش کتابی با عنوان لحظات حقیقت نوشت. او در کتاب خلاقانه‌اش اشاره می‌کند که هر ارتباط و تماس با مشتری، لحظهٔ حقیقت است که تأثیری به‌جا می‌گذارد و تعیین می‌کند که آیا مشتری مایل به ادامهٔ همکاری هست یا نه. از آنجا که هزینهٔ راضی ساختن مشتری فعلی یک‌دهم هزینهٔ بازاریابی، تبلیغات، ترویج و فروش به یک مشتری جدید است، شرکت‌ها با توجه و اهمیت فوق‌العاده‌ای که به مشتریان می‌دهند، آنها را جذب و حفظ می‌کنند، که این کار به سودآوری بالا و رشد سریع منجر خواهد شد.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۷۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان