دانلود کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر با صدای حمیدرضا فراهانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر اثر تام شرایتر

دانلود و خرید کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر

معرفی کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر

کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر نوشتهٔ تام شرایتر و کیت شرایتر و ترجمهٔ آرزو خلجی مقیم و با صدای حمیدرضا فراهانی است و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر

آیا تا به حال دقت کرده‌اید که بعضی از شرکت‌های تجاری بزرگ و کسب‌وکارها می‌توانند در آگهی‌های تبلیغاتی ۱۵ تا ۳۰ ثانیه محصولشان را به بهترین نحو ارائه دهند و افراد را متقاعد کنند که از آن‌ها خرید کنند.

از طرف دیگر، بعضی از شرکت‌ها با تبلیغات چندین دقیقه‌ای هم نمی‌توانند مشتری چندانی جذب کنند. دلیل این اتفاق چیست؟ یکی از مهم‌ترین دلایل این مسئله همان زمان آگهی‌هاست.

شاید با خودتان فکر کنید یک دقیقه، زمان بسیار کوتاهی برای ارائه‌ٔ محصولتان است، چون مطالبی که باید بگویید خیلی زیاد هستند، ولی مشکل کار دقیقا همینجاست، چون بسیاری از مطالبی که فروشنده‌ها در زمان ارائه‌ٔ محصول به مشتری‌ها می‌گویند، از نظر آن‌ها کاملا زیادی و بیهوده هستند!

اما چطور باید این کار را انجام دهیم؟ چه اطلاعاتی باید به مشتریان بدهیم؟ چطور با آن‌ها برخورد کنیم؟ کتاب صوتی «ارائه‌ حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر» نه تنها جواب این سوالات را به شما می‌دهد، بلکه ترفندهایی یادتان می‌دهد تا بتوانید فروش‌تان را بالا ببرید.

بعد از شنیدن کتاب یاد می‌گیرید که به چه دلیل یک آگهی ۳۰ ثانیه‌ای می‌تواند مشتری را ترغیب به خرید کند، ولی یک ارائه‌ٔ یک ساعت و نیمه هرگز نمی‌تواند این کار را انجام دهد. علاوه بر یادگیری دلایل این مسئله، ترفندهایی یاد می‌گیرید که خودتان هم بتوانید ارائه‌های حرفه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن داشته باشید.

شنیدن کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر در زمینهٔ مارکتینگ و تبلیغات فعالیت می‌کنید این کتاب صوتی را حتما بشنوید.

معرفی نویسنده
عکس تام شرایتر
تام شرایتر

تام شرایتر بیش از پنج دهه مهم‌ترین کتاب‌های نتورک مارکتینگ و بازاریابی چندسطحی را نوشت و تمام شهرت و ثروتش را از آموزش مفاهیم این نوع از بازاریابی به فروشندگان آمریکایی به دست آورد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۲۲۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۲۲۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان