دانلود کتاب صوتی ما عوض بشو نیستیم با صدای آرش عدل‌پرور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ما عوض بشو نیستیم اثر سامانتا اربی

دانلود و خرید کتاب صوتی ما عوض بشو نیستیم

معرفی کتاب صوتی ما عوض بشو نیستیم

کتاب صوتی ما عوض بشو نیستیم! نوشته‌ سامانتا اِربی نوشته توسط ترجمیک ترجمه شده است. پذیرفتن واقعیات زندگی فردی، آرامش‌دهنده است و این کتاب درباره آرامش است. آرامش و لبخند!

درباره کتاب ما عوض بشو نیستیم!

نویسندۀ این کتاب، سامانتا اربای، کمدین و وبگلاگ نویس، با زبانی طناز و عریان شما را با هفتاد تصمیمی روبه‌رو می‌کند که احتمالاً شما نیز از انجام دادن آنها وامانده‌اید؛ مانند هر روز دوش گرفتن، رژیم غذایی سالم داشتن، سه بار در هفته شنا کردن، میان وعدۀ منظم داشتن ....

کتاب ما عوض بشو نیستیم!، شما را جسورانه از دنیای آرمانی و کمال‌گرایانه مشاوران و سیاستمداران و پزشکان دور می‌کند و به اصل ماهیت زندگی شهری متوجه می‌کند. یعنی آنچه در عمل برای بسیاری از ما رخ می‌دهد و نمی‌خواهیم آن را بپذیریم و باز تصمیمات جدید می‌گیریم و باز همان آش و همان کاسه!

لحن نویسنده در این متن کاملا بی‌باک، ساده، عریان و طنزآلود است.

شنیدن کتاب ما عوض بشو نیستیم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید زندگی سرشار از نظم و آرامش ذهنی و جسمی را تجربه کنید، این کتاب به شما کمک خواهد کرد.

بخشی از کتاب ما عوض بشو نیستیم!

. توی شبکه اجتماعی تامبلر بیشتر فعالیت کنم.

بخاطر احساس ناامید کنندهٔ تنبلی و بی‌کفایتی، تامبلر رو حذف کردم. برای این حذفش کردم که بتونم توی موبایلم برای یه قسمت از سریال «Vander pump Rules» جا باز کنم. کلاً کارم درسته.

۴. طرح کلی رمانی که می‌خوام بنویسم رو دوباره بازنویسی کنم.

انجامش ندادم، ولی در آینده انجام می‌دم. شاید.

۵. شرکت در کلاس داستان نویسی.

می‌دونستید یه رمان دیگه هم نوشتم؟ واقعاً دوستش داشتم، فقط می‌ترسیدم به کسی نشون بدم چون همونطور که حدس زدین یه فانتزی عاشقانه بر اساس زندگی خودم بود و پسر خوش‌تیپی که توی نوزده سالگی دربارش خیال‌پردازی می‌کردم. نسبت به داستان تخیلی عاشقانه‌ام بیشتر از هر چیز دیگه‌ای محتاط بودم و فکر اینکه کسی بگه: «چه دنیای احمقانه‌ای خلق کردی» به وحشت مینداختم.

قبلاً که توی نونوایی کار می‌کردم، توی دفتر طبقهٔ بالای اونجا در عرض یک هفته ازش پرینت گرفتم و اون پنج هزار صفحه نسخه دست‌نویس رو از آپارتمانی مزخرف به آپارتمان مزخرفتری منتقل می‌کردم تا زمانیکه بالاخره توی یه اتفاق لعنتی بهش آب خورد و همراه با هارد لپ‌تاپم نابود شد. قبل از گوگل داکس هر نویسنده‌ای باید همین‌قدر ظریف و محتاط می‌بود؛ شخصی با سینکِ آشپزخونهٔ داغون که طبقهٔ بالای آپارتمان شما زندگی می‌کنه می‌تونه توی یه عصر به یادماندنی همهٔ رؤیاهاتون رو نابود کنه!

خلق داستان همیشه سخت‌تر از بال و پر دادن به مزخرفاتیه که از خودم در می‌آرم، به همین دلیل بی‌خیال اون داستان فانتزی شدم. اما یکی از همین روزا اینقدر شجاعت به خرج می‌دم که یکی رو استخدام کنم تا بطور اصولی نحوه نوشتن داستان رو یادم بده. پس خودتون رو برای تعداد زیادی داستان کوتاه درباره قهرمانی سمج به نام آماندا که دل هزاران بیننده را می‌رباید آماده کنید. 

. راه‌اندازی دفتر مجله.

یکی دارم، اما برای اینکه اونجا مطلب بنویسم خیلی تنبلم. بعضی مواقع سعی می‌کنم جهت شرمنده کردن خودم برای گرفتن تصمیم‌های بهتر، برگردم سرکارم توی مجله آشپزی، ولی با نوشتن چرندیاتی مثل: «هویج‌های شش قلو» خودم رو خجالت‌زده می‌کنم، در حالیکه قبلش می‌خواستم دستور پخت «پیتزای سایز متوسط» رو بذارم. حتی توی این کار هم گند می‌زنم چون در آخر پیتزا سایز بزرگ از آب درمیاد.

نظرات کاربران

کاربر ۵۴۱۹۷۰۱
۱۴۰۱/۰۸/۲۶

Its very god .

زمان

۵۴ دقیقه

حجم

۷۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۴ دقیقه

حجم

۷۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان