دانلود کتاب صوتی معنای زندگی‌ ام با صدای اطهر کلانتری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی معنای زندگی‌ ام اثر رومن  گاری

دانلود و خرید کتاب صوتی معنای زندگی‌ ام

نویسنده:رومن گاری
انتشارات:رادیو گوشه
امتیاز:
۳.۳از ۲۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی معنای زندگی‌ ام

کتاب صوتی معنای زندگی‌ ام اثری از رومن گاری با ترجمه محمدرضا محسنی و صدای اطهر کلانتری است. این اثر که برگرفته از مصاحبه او پیش از مرگش است، از زندگی پر فراز و نشیبی می‌گوید که این نویسنده بزرگ ادبیات فرانسه، در زندگی خود، پشت سر گذاشته است. 

درباره کتاب صوتی معنای زندگی‌ ام

معنای زندگی ام، کتابی است که در آن می‌توانید همه چیز زندگی رومن گاری را ببینید. او که خاطرات زندگی‌اش را در کتاب میعاد در سپیده دم، منتشر کرده است، در این کتاب، نگاهی به بخش‌هایی از زندگی‌اش داشته است و وقایع و ماجراهایی را نوشته است که در نقاط مختلف دنیا، در زمان‌های مختلف تجربه کرده است. 

چند ماه پیش از اینکه او، با شلیک یک گلوله به زندگی خود، پایان بدهد، مصاحبه‌ای انجام داد و در آن از زندگی‌اش گفت. ویراستار او، روژه گرونیه، این مصاحبه را که حالا به کتاب تبدیل شده است، واپسین فصل زندگی رومن گاری می‌داند. 

گاری، با یک تک گویی شیرین، زندگی‌اش را بیان می‌کند. زندگی‌ که هم خوشی و زیبایی را دارد و هم سختی‌های مخصوص به خودش را. خاطراتی از روزهایی که همراه با مادرش به نیس فرانسه مهاجرت کردند. اولین شغل‌هایی که مادرش پیدا کرده بود تا خرج زندگی‌شان را بدهد و خودش که مرتب با نمره‌های عالی از درس فرانسوی، باعث میشد تا مادرش به او عمیقا افتخار کند و خوشحال باشد...

در کتاب از روزهای کودکی‌اش می‌گوید که با رنج و سختی سپری شد. از جوانی و بلندپروازی‌هایش، از زمانی که با همراهی ژنرال دوگل در جنگ شرکت کرد. از روزهایی که با نوشتن به شهرت رسیده بود و زمانی که مادرش را از دست داد؛ زنی که بسیار دوست می‌داشت و عمیقا به او عشق می‌ورزید. شغل‌هایی که تجربه کرد، ازدواجش و ...

کتاب صوتی معنای زندگی‌ ام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

معنای زندگی‌ ام را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند از فراز و فرودهای زندگی رومن گاری، بیشتر بدانند و همراه با او، غرق در ماجراهای زندگی‌اش شوند. 

درباره رومن گاری 

رومن گاری با نام اصلی رومن کاتسِف در تاریخ ۸ مه ۱۹۱۴ در روسیه در خانواده‌ای یهودی متولد شد. ۱۱ ساله بود که پدرش، او و مادرش را ترک کرد. چند سال بعد از ان واقعه به همراه مادرش به فرانسه مهاجرت کردند. 

او در طول زندگی‌اش ۲۱ رمان با نام حقیقی، یک رمان با نام مستعار فوسکو سینی بالدی و چهار رمان با نام مستعار امیل آژار نوشت و بدین ترتیب توانست به تنها نویسنده‌ای بدل شود که دو بار  جایزه ادبی گنکور را از آن خود کرده است؛  پسرعمویش پائول پالویچ، کسی بود که به جای او، این جایزه را دریافت کرد. علاوه بر این، با نوشتن نخستین رمانش، «تحصیلات اروپایی»، جایزه منتقدان فرانسه را دریافت کرد.

او سرگذشت سه دهه نخست زندگی‌اش را در کتاب «وعده سپیده‌دم» نوشته‌ است. او در فرانسه در رشته حقوق و همچنین خلبانی در نیروی هوایی فرانسه تحصیل کرد. در جنگ جهانی دوم و بعد از اشغال فرانسه، به انگلستان گریخت و تحت رهبری شارل دوگل به «نیروهای آزاد فرانسه» پیوست و در اروپا و آفریقای شمالی جنگید. پس از جنگ نیز با مدرک حقوق دانشگاه پاریس و دیپلم زبان‌های اسلاو، به عنوان دیپلمات در شهرهای مختلف کار کرد.

زندگی در پیش‌رو، لیدی ال، خداحافظ گاری کوپر و میعاد در سپیده‌دم از مشهورترین نوشته‌های رومن گاری است. او همسرش را در ۱۹۷۹ از دست داد و در ۲ دسامبر ۱۹۸۰ با شلیک گلوله به زندگی خودش پایان داد.

نظرات کاربران

mahaaa
۱۴۰۰/۰۹/۱۵

خیلی جالب بود برام زندگی رومن گاری .اصلا فکرشم نمیکردم ‌که همچین سرگذشتی داشته .اقای کلانتری هم درجه یک ✨

Masood Salehi
۱۴۰۱/۰۹/۳۰

محتوا هیچ ارتباطی با عنوان کتاب ندارد. یک مرور سریع زندگی بدون هیچ جذابیت و فراز و فرودی. هیچ اشاره ای هم به معنای زندگی نشد با سرعت ۲x گوش کردم خیلی جاها پریدم.

شایسته
۱۴۰۱/۰۳/۱۵

اصلا از داستانش خوشم نیومد

خانواده قاسمی
۱۴۰۲/۱۱/۳۰

خودگویی خوبی بود هرچند در کتاب میعاد در سپیده دم اکثر این مطالب گفته شده بود اما باز هم حرف جدید داشت

Ghazal
۱۴۰۲/۰۵/۲۲

زندگی جالب و پر فراز و نشیب رومن گاری،که فکرشو نمی کردم،گویندگی هم عالی بود

رضا حاتمی
۱۴۰۱/۱۲/۰۹

واقعا کتاب مسخره ای هست هیچ نکته و یا آموزه ای ندارد و خواندش فقط وقت تلف کردن هست

کاربر mhmd.merikhi
۱۴۰۱/۰۶/۰۷

چقدر شخصیت جذابی داشته و چقدررر زیبا بود مشتاق شنیدن کتاب‌های دیگه ایشون هستم

SomayehFatemi
۱۴۰۱/۰۱/۱۲

تهش میگید خب که چی!

brightstar
۱۴۰۱/۰۱/۱۰

هیچ جذابیت خاصی نداشت برام. صدای گوینده بسیار عالی اما خوندن این زندگی نامه جالب نیست و ارزش خوندن نداره بنظرم.

زمان

۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۸۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۸۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان