دانلود کتاب صوتی خوب ماندن با صدای گشتاسب امجدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خوب ماندن اثر تامس ای. هریس

دانلود و خرید کتاب صوتی خوب ماندن

امتیاز:
۱.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خوب ماندن

کتاب صوتی خوب ماندن اثری از تامس. ای. هریس با ترجمه بیتا حکمی و صدای گشتاسپ امجدی است. این کتاب درباره تحلیل تبادلی و تحلیل رفتار متقابل نوشته شده است و مثال‌های جهت فهم بهتر موضوع دارد. 

خوب ماندن پیش از این با نام ماندن در وضعیت آخر هم ترجمه شده است. هریس این اثر را در ادامه کتاب قبلی خود، وضعیت آخر نوشت و در آن به ارائه اطلاعاتی اضافه‌تر، عالی و کامل از موضوع تحلیل رفتار متقابل پرداخت. این کتاب حاصل پژوهش و تجربه نزدیک به سی سال کار نویسنده است و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی در سراسر جهان به حساب می‌آید.

درباره کتاب صوتی خوب ماندن

خوب ماندن درست در زمانی که روزهای هفته ما یکی یکی سپری می‌شوند و نگرانی‌های وحشتناکی از خود به جا می‌گذارند، سخت می‌شود. اصلا بیایید به این صورت به قضیه نگاه کنیم، ما تنها یک بار بیشتر زندگی نمی‌کنیم و این یکبار نباید با ترس سپری شود. حداقل آن دسته از ترس‌هایی که خودمان هم می‌دانیم به نوعی غیر منقی یا احمقانه هستند. اصلا بیایید به این سوال پاسخ بدهیم:  چرا باید تمام مدت نگران این باشیم که چه وقت می‌توانیم بیشتر اوقات اعتماد به نفس داشته باشیم؟

اما راه چاره چیست؟ 

نویسنده در این کتاب، با کمک مثال‌هایی به مخاطبان کمک می‌کند تا با تحلیل رفتار متقابل آشنا شوند و با به کار بستن راهکارهای معرفی شده برای بهبود زندگی شخصی خود و روابط با دیگران قدمی بردارند. نقطه قوت این کتاب در این است که نویسنده با کمک مثال‌های ساده و قابل فهم و با زبانی روشن و واضح، این موضوع را شرح و بسط می‌دهد و آن را به‌طرزی ماهرانه و اندیشمندانه به ملاحظاتی گسترده‌تر، مانند ارزش‌های اخلاقی، ارتباط داده‌اند.

اگر بخواهیم این کتاب را در یک جمله توصیف کنیم، می‌توانیم اینطور بگوییم: این کتاب درباره دوست‌داشتن و حرف‌زدن و گوش‌کردن و خواستن و دادن و گرفتن و تعیین مقصد و لذّت بردن از سفر زندگی با شما سخن می‌گوید و در هر سنی که باشید، این کتاب را آموزنده و سودمند و لذت‌بخش خواهید یافت.

کتاب صوتی خوب ماندن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی خوب ماندن را به تمام علاقه‌مندان به مطالعات روانشناسی پیشنهاد می‌کنیم. اگر جلد اول این کتاب را خوانده یا نسخه صوتی آن را شنیده‌‎اید، حالا نوبت این کتاب است

درباره تامس. ای. هریس 

تامس آنتونی هریس، که بیشتر با نام تامس. ای. هریس شناخته می‌شود، روانشناس و نویسنده مشهور آمریکایی است که به دلیل نوشتن کتاب‌های وضعیت آخر و ماندن در وضعیت آخر شناخته می‌شود. 

تامس. ای. هریس در ۱۸ آپریل ۱۹۱۰ متولد شد.  او در سال ۱۹۳۸ در مقطع کارشناسی از دانشگاه آرکانزا فارغ التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته پزشکی، در سال ۱۹۴۰ از دانشگاه تمپل گرفت. او پس از اتمام دوره کارآموزی در سال ۱۹۴۲ دوره تعلیمی خود در روانپزشکی را در بیمارستان سینت الیزابت واقع در واشنگتن دی. سی. آغاز کرد. او بعد از گذشت پس از چند سال موفق شد تا به مقام ریاست شاخه روانپزشکی نیروی دریایی ارتش برسدو او علاوه بر کارهای بالینی، به نوشتن کتاب نیز روی آورد.

هریس در ۴ می ۱۹۵ چشم از دنیا فروبست. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۳ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۷۴۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۷۴۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۵,۸۰۰
تومان