دانلود کتاب صوتی زندگی نزیسته‌ ات را زندگی کن با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی نزیسته‌ ات را زندگی کن اثر رابرت الکس جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی نزیسته‌ ات را زندگی کن

معرفی کتاب صوتی زندگی نزیسته‌ ات را زندگی کن

کتاب صوتی زندگی نزیسته‌ ات را زندگی کن اثری از رابرت الکس جانسون و جری ام رال است. این کتاب راهکارهایی پیش پای ما قرار می‌دهد تا زندگی خود را متحول کنیم و با احساس شکست ناشی از زندگی کردن با مشکلات زیاد خداحافظی کنیم. 

این اثر یکی از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز است که توسط کارشناسان روانشناسی پیشنهاد شده و در فهرست کتاب‌هایی قرار دارد که می‌تواند زندگی ما را متحول کند. 

درباره کتاب صوتی زندگی نزیسته‌ ات را زندگی کن

احتمالا همه ما تا قبل از فرارسیدن دهه سوم زندگی، در تلاشیم تا زندگی خود را بسازیم. درسمان را تمام کنیم، شغلی برای خودمان دست و پا کنیم و رابطه عاطفی‌مان را سروسامان ببخشیم. اما کم کم با پایان دهه سوم زندگی، دنیا متفاوت می‌شود. به نظر می‌رسد که سرعت دنیا چندبرابر شده است. ما به سختی کار می‌کنیم اما مسئولیت‌های شغلی تمام وقت ما را گرفته‌اند و به شدت خسته کننده‌اند. اگر از کارمان احساس رضایت نکنیم که اوضاع بدتر هم می‌شود. 

رابطه عاطفی نیز جای خود را دارد. شاید از ازدواج نکردن ناراضی باشیم و شاید ازدواج کردن، توقعات ما را برآورده نکرده باشد. بچه‌ها همیشه خواسته‌های زیادی دارند که ما را مستاصل می‌کنند. 

اوضاع زمانی واقعا خراب می‌شود که دور و برمان را نگاه می‌کنیم و چیزهایی را می‌بینیم که می‌توانستند در ما احساس رضایت ایجاد کنند. آن وقت کم کم این فکر به ذهنمان می‌رسد که عجب زندانی برای خود ساخته‌ایم. حالا زمان زیاد صرف ساختن این زندان کرده‌ایم ولی چطور می‌توانیم از آن آزاد شویم؟ 

رابرت الکس جانسون و جری ام رال در کتاب زندگی نزیسته‌ ات را زندگی کن را به ما کمک می‌کنند تا زندگی خود را متحول کنیم. آن‌ها در این مسیر به ما کمک می‌کنند تا با احساس شکستی که به سختی آزارمان می‌دهد، خداحافظی کنیم. این کتاب به موضوعات و دغدغه‌هایی می‌پردازد که در دهه سوم زندگی اشخاص شکل می‌گیرند و راهی برای رها شدن از این دغدغه‌ها پیش پای ما می‌گذارند. 

کتاب صوتی زندگی نزیسته‌ ات را زندگی کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن نسخه صوتی کتاب زندگی نزیسته‌ ات را زندگی کن، برای تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری مفید است.

درباره‌ رابرت الکس جانسون

رابرت الکس جانسون (Robert. A Johnson) ۲۶ مه سال ۱۹۲۱ در آمریکا به دنیا آمد. 

او در سال ۱۹۴۵ از دانشگاه استنفورد فارغ‌التحصیل شد. رابرت جانسون مطالعات خود در زمینه‌ی روانکاوی به سبک یونگ را در سال ۱۹۴۸ و در سن ۲۷ سالگی تحت نظارت اما یونگ (همسر کارل گوستاو یونگ) در موسسه یونگ سوئیس به پایان رساند. در سال ۲۰۰۲ پس از مطالعات بسیاری درزمینه‌های مختلف روان‌شناختی در کشورهایی مانند آمریکا، سوئیس و هندوستان، موفق به کسب دکترای افتخاری از سوی "Pacifica Graduate Institute " در رشته علوم انسانی شد. 

از رابرت الکس جانسون تا به حال کتاب‌های بسیاری منتشر شده است. از میان آثار او می‌توان به طلای درون، زن درون، روانشناسی عشق رومانتیک، تحلیل کاربردی خواب و رویا و تخیل فعال اشاره کرد.

دکتر رابرت جانسون در سپتامبر ۲۰۱۸ در سن ۹۷ سالگی چشم از دنیا فروبست. 

نظرات کاربران

کاربر 7834862
۱۴۰۲/۱۱/۲۴

این کتاب از اون دسته کتاب هاییه که میتونه تغییرات اساسی در فرد ایجاد کنه. چرا که نویسنده شخص با سوادی در این زمینه هست؛ ترجمه و خوانش کتاب هم عالیه. کتاب کاربردیه پس بهتره یک نسخه چاپی هم در

- بیشتر

زمان

۱۰ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۵۵۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۵۵۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان