دانلود کتاب صوتی کسی ما را به شام دعوت نمی‌کند با صدای امیر فرحان‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کسی ما را به شام دعوت نمی‌کند اثر احمد  آرام

دانلود و خرید کتاب صوتی کسی ما را به شام دعوت نمی‌کند

نویسنده:احمد آرام
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کسی ما را به شام دعوت نمی‌کند

کتاب صوتی کسی ما را به شام دعوت نمی‌ کند مجموعه داستان‌هایی نوشته احمد آرام است که با صدای امیر فرحان نیا در نشر صوتی ماه آوا منتشر شده است. داستان‌هایی با طنزی گزنده و فضایی وهم‌آلود... اين کتاب در سال ۱۳۸۸ در نشر افق منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی کسی ما را به شام دعوت نمی‌ کند

احمد آرام در مجموعه داستان کسی ما را به شام دعوت نمی کند، داستان‌هایی را نوشته است که طنزی گزنده دارند. او تلاش کرده تا پیامش را با استفاده از نشانه‌ها و تداخل‌ها به مخاطبش برساند تا او را هم درگیر فضای داستان کند. 

در معرفی این کتاب نمونه‌ای از متن آمده است تا مخاطبان را با سبک و فضای داستان‌ها آشنا کند: «شاید برای دیگران اهمیتی نداشته که او چندساله است و چرا در رستورانی نیمه‌ تاریک که محل آدم‌های مجرد است این‌گونه تنها و ستم کشیده نشسته است؛ اما برای من بسیار مهم و پراهمیت است که او سی و پنج سال دارد و دو بچه به دنیا آورده که هر دو با یک بیماری مرموز مرده‌اند و هر پزشکی به او توصیه کرده است که دیگر بچه‌دار نشود، می‌دانید که، او همسر من است…»

کتاب صوتی کسی ما را به شام دعوت نمی‌ کند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از داستان‌های ایرانی لذت می‌برید، شنیدن کتاب صوتی کسی ما را به شام دعوت نمی‌ کند، لذتی عمیق را به شما هدیه ‌می‌دهد.

درباره احمد آرام 

احمد آرام در سال ۱۳۳۰ در بوشهر به دنیا آمد و فعالیت هنری‌اش را از شانزده سالگی آغاز کرد و در ۱۸ سالگی اولین داستانش، به نام، را در مجله‌­ فردوسی منتشر کرد و فارغ التحصیل رشته‌ی هنرهای نمایشی است احمد آرام همچنین در زمینه تئاتر نیز کار می‌کند. او کار تئاتر را در سال ۱۳۴۹ و با نمایشنامه «سقوط» آغاز کرد و در سال ۱۳۵۰ به تهران مهاجرت کرد. اولین کتاب او در سال ۱۳۷۹ به نام «غریبه‌ای در بخار نمک» در شیراز منتشر شد. این کتاب برنده‌ی لوح‌ تقدیر از نخستین‌ دوره‌ جایزه‌ی ادبی‌ یلدا در سال ۱۳۸۰ و بهترین‌ مجموعه‌ داستان‌ سال‌ در سومین‌ دوره‌ی جشن‌ فرهنگ‌ فارس‌ (۱۳۸۰) شد.

احمد آرام نویسنده‌ای صاحب سبکی است که تاکنون موفق به دریافت جوایز ادبی متعددی شده است. او به دلیل تولدش در بوشهر و زندگی در بوشهر و شیراز، تسلطی قوی بر فرهنگ خطه جنوبی ایران دارد و به همین واسطه توانسته است شکل‌هایی تازه و نوآورانه از روایت و تصویرسازی را در آثار خود وارد کند.

علاوه بر این، او در زمینه تدریس فیزیک و ریاضی نیز فعال بود. در همان ایام متوجه شد که درس‌های تجربی به صورت نظری و بدون فعالیت آزمایشگاهی تدریس می‌شود.بنابراین برای اینکه این خلا آموزشی را از میان بردارد و مسیر تحصیل را برای دانش‌آموزان هموارتر کند، کتابی با عنوان هدیه سال نو «مجموعه تجربیات فیزیکی و شیمیایی» منتشر کرد. «هدیه سال نو» نخستین کتاب آموزشی در کارهای آزمایشگاهی شامل آزمایش‌های فیزیک و شیمی است.

از میان کتاب‌های دیگر او می‌توان به کتاب همین حالا داشتم می‌گفتم (نشر چشمه)، سگی در خانه یک آنارشیست دست دوم (نشر پیدایش) و بیدار نشدن در ساعت نمی‌دانم چند (نشر نیماژ) اشاره کرد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۲۲۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۲۲۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان