دانلود کتاب صوتی چگونه نویسنده‌‌ی پول‌ساز شویم؟ + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه نویسنده‌‌ی پول‌ساز شویم؟ اثر فریبا حداد

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه نویسنده‌‌ی پول‌ساز شویم؟

معرفی کتاب صوتی چگونه نویسنده‌‌ی پول‌ساز شویم؟

کتاب صوتی چگونه نویسنده‌‌ی پول‌ساز شویم؟ اثری از فریبا حداد با موضوع نویسندگی کسب وکار محور است. این کتاب به شما آموزش می‌دهد چگونه در کمتر از ۳۰ روز، کتاب آموزشی بنویسید و با روش‌های به روز و حرفه‌ای، کتاب خود را پرفروش کنید.

درباره کتاب صوتی  چگونه نویسنده‌‌ی پول‌ساز شویم؟

شاید بارها تصمیم گرفته باشید در دوره‌های آموزشی نویسندگی شرکت کنید که یا دوره‌ آن طولانی بوده یا مطالب کلاس تخصصی و سنگین به نظر می‌رسیده و یا چندین دلیل و بهانه‌ی دیگر را پیش رو داشته‌اید...

اینک فرصتی فراهم شده، تا با خواندن و عمل کردن به آموزه‌های اثربخش کتاب چگونه نویسنده‌‌ پول‌ساز شویم؟ به تمام بهانه‌هایتان پایان داده و با آموزش‌های گام به گام و بدون حاشیه، نوشتن کتاب خود را شروع نمایید. 

این کتاب در راستای تحقق اهداف نویسندگان عزیز طوری نگارش شده که بتوانند با بهره‌گیری ازآن به نتایج قابل قبول در جهت نویسندگی سریع و آسان و همچنین موفقیت در فروش بالای کتاب‌شان نائل شوند.

در ایران هنوز کتاب‌های کاربردی زیادی در زمینه چگونگی نوشتن کتاب و نحوه‌ فروش موفق و بالای کتاب نوشته نشده است. فریبا حداد در این کتاب قصد دارد به جای پرداختن به مطالب حاشیه‌ای و خسته‌کننده، به اصل موضوع نوشتن و ترفندهای حرفه‌ای فروش کتاب در قالب یک دستورالعمل روان و خلاصه بپردازد.

شنیدن کتاب چگونه نویسنده‌‌ی پول‌ساز شویم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دو دسته از علاقه‌مندان به نگارش نوشته شده است؛

شیفتگان نوقلم که جویای علم نوشتن هستند و طلب آن دارند که هرچه زودتر در مسیر خطیر نگارندگی کتاب قرار گیرند و پس از سیراب شدن از دریای نگارش و قلم بتوانند دستاورد پربار خودشان را در قالب کتاب به جامعه عرضه کنند.

نویسندگان فرهیخته و صاحب قلم که آثاری عظیم و پرافتخار از آنها چاپ و ماندگار شده است و نیاز است این آثار برای بهره‌مندی مردم هر چه بیشتر دیده و شنیده شوند.

 بخشی از کتاب چگونه نویسنده‌‌ی پول‌ساز شویم؟

نوشتن کتاب یک کار بزرگ است؛ خواه زندگی‌نامه باشد، یک رمان داستانی یا مجموعه شعر یا موضوعات دیگر. اگر بدون برنامه بخواهید شروع کنید، ممکن است با موانع ناامیدکننده‌ای برخورد کنید که شما را از ادامه‌ی کار منصرف کند. در صورتی که با یک برنامه‌ریزی خوب، می‌توانید خود را برای موفقیت آماده کنید.

قبل از نوشتن، هدف خود را تعیین کنید و اطمینان حاصل کنید که ابزار و محیط خود را آماده کرده‌اید. تعیین هدف باعث می‌شود هر جا مسیر خود را گم کردید به راحتی راه را پیدا کنید.

ابزار نوشتاری خود را انتخاب کنید؛

  هیچ راه درست و نادرستی برای نوشتن وجود ندارد. برخی افراد دریافتند که نوشتن در رایانه آنها را از نوشتن دور می‌کند، بنابراین ترجیح می‌دهند کار را با دست انجام دهند. افراد دیگر رایانه را ترجیح می‌دهند زیرا آنها می‌توانند ویرایش راحت‌تری داشته باشند و از اینترنت برای تحقیق در مورد پروژه‌های خود استفاده کنند. برای انتخاب یکی بر دیگری فشار وارد نکنید. مهم این است که شما یک روش نوشتن را انتخاب ‌کنید که به شما امکان می دهد کارآمد و کارآمد باشید.

ایجاد یک سیستم سازمانی

چه با رایانه و چه با مداد و کاغذ کار می‌کنید، برای ساماندهی افکار خود به یک سیستم نیاز دارید. بهتر است قبل از اینكه یادداشت‌هایتان خیلی ناجور شوند، یك استراتژی سازمانی ارائه كنید. در صورت استفاده از رایانه یک پوشه برای کل کتاب ایجاد کنید، سپس پوشه‌های جداگانه‌ای برای نگهداری انواع مختلف اطلاعات ایجاد کنید. اگر از قلم و کاغذ استفاده می‌کنید، پوشه‌ یا پرونده‌های مربوط به انواع مختلف اطلاعات را در قفسه‌های جداگانه‌ای قرار دهید.

بدیهی است که كتاب‌های غیر داستانی مستلزم تحقیقات زیادی هستند. اطمینان حاصل کنید که می‌توانید تمام اطلاعات خود را به سرعت و به راحتی با سیستم سازمانی خود پیدا کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت

حجم

۱۳۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت

حجم

۱۳۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان