دانلود کتاب صوتی ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی (خلاصه کتاب) با صدای عطیه بادامچی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی (خلاصه کتاب)

۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی خلاصه کتاب اس جی اسکات است که با صدای عطیه بادامچی می‌شنوید.

درباره کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی

همه‌ ما گاهی وقت‌ها انبوهی از کارهای عقب‌افتاده‌ داریم؛ گاهی چنان روی هم تلنبار می‌شوند که هیچ چاره‌ای نداریم جز اینکه از انجام‌ دادنشان بگذریم یا اینکه باید اضطراب و پریشانی ناشی از انجام‌نشدن‌شان را به‌جان بخریم. این کتاب به ما یاد می‌دهد که بنابر یک برنامه‌ریزی تدوین شده و واقعی و نه احساسی و آرمانی، به انجام امورمان بپردازیم تا حس خشنودی و اعتماد به نفس را در خود افزایش دهیم.

کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی به شما کمک می‌کند تا مهارت‌هایی مثل تجسم و تصور، مهارت‌های مدیریت پروژه، انگیزش حس فوریت، مهارتِ نه‌ گفتن به کارهای کم‌ارزش، مرور برنامه‌ی هفتگی و ماهانه و… را در خود پرورش دهید. 

بنا به آموزه‌های این کتاب، شما باید در مواقعی که از خود احساس رضایت دارید، به خودتان جایزه بدهید. شاید تا به حال فقط به اطرافیان‌تان اهمیت داده و این کار را برای آنان انجام داده باشید؛ اما فراموش نکنید که خود شما از همه مهم‌ترید؛ پس به توصیه‌های کتاب عمل کنید.

کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی در اختیار شماست تا این غول رخوت را شکست دهید و زندگی شادتری را تجربه کنید. نویسنده در این کتاب، علل پشت‌گوش‌انداختن‌ کارها را بررسی می‌کند و در کنار آن، راهکارهایی ساده و منطقی ارائه می‌دهد تا از شر این عادت ناپسند خلاص شویم. البته این به آن معنا نیست که برای ترک این عادت‌ها ناگزیریم از سرگرمی‌ها و لذت‌های روزمره‌ دل بکنیم یا باید کارها را سرهم‌بندی کرده و تنها به انجام آنها، ولو به شلخته‌ترین شکل ممکن رضایت دهیم. ما با راهکارهایی آشنا می‌شویم که طی آنها یاد می‌گیریم چطور برنامه‌ریزی کنیم و چطور کارهای عقب‌مانده را به بهترین شکل ممکن به‌انجام برسانیم.

درباره استیو اسکات

استیو اسکات، نمونه‌‌‌ برجسته فردی موفق است که برای رسیدن به آرزوهایش شغل‌های زیادی را آزموده است؛ از کار در نیروی هوایی و کارمندی در یک شرکت گرفته تا نویسندگی و وبلاگ‌نویسی. اسکات برای رهایی از روزمرگی، به این کارها پرداخته است. استیو در نوشته‌های خود تلاش کرده تا روش‌هایی را که به‌کمک آنها، شرایط زندگی خود را بهبود بخشیده است، به خوانندگان پیشنهاد دهد. آثار او همگی با همین درون‌مایه، به ۱۲ زبان دنیا منتشر شده‌اند. امروز، استیو با ارائه‌ی همین راهکارها به فردی مشهور و معتبر تبدیل شده است.

 شنیدن کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

کاربر ۳۰۸۳۱۴۳
۱۴۰۰/۰۲/۲۴

خیلی خلاصه بود.اما کلا به خاطر کوتاه بودنش خیلی عالیه

سارا
۱۴۰۱/۰۷/۳۰

معلومه که همه تنبلا کتاب رو خوندن و کتاب تأثیری هم نداشته چون همه با دوتا کلمه عالی و خیلی خوب نظر دادن حوصله نوشتن نداشتن خخخخخ

تارا
۱۴۰۱/۰۸/۱۹

تنبلیم میاد بخونم!

کاربر ۳۳۵۹۹۰۷
۱۴۰۰/۰۶/۰۷

خوب و مختصر و مفید

shila_abd
۱۴۰۰/۰۶/۰۲

عالی♡

کاربر ۳۴۷۰۶۳۱
۱۴۰۰/۰۵/۲۶

مطالب مختصر و مفیدی داره

mohaddeseh sadr
۱۴۰۰/۰۶/۱۹

به نظر من ارزش دانلود کردن نداره، قابل فهم نیست و احساس میکنم برگرفته از کتاب قورباغه ات راقورت بده است،

ketab123456789
۱۴۰۰/۰۳/۲۳

خلاصه و مفید

کاربر ۳۴۹۲۲۱۰
۱۴۰۰/۰۸/۱۳

عالی عالی

اروین نیازمندی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵

خوب بود

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۵۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۵۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶,۹۰۰
۴,۸۳۰
۳۰%
تومان