دانلود کتاب صوتی ذهن دیگران را بخوانید با صدای حمید یزدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ذهن دیگران را بخوانید اثر دیوید جی لیبرمن

دانلود و خرید کتاب صوتی ذهن دیگران را بخوانید

معرفی کتاب صوتی ذهن دیگران را بخوانید

کتاب ذهن دیگران را بخوانید نوشته دیوید جی لیبرمن به شما آموزش می‌دهد که چگونه پشت پرده هر قضیه‌ای را بفهمید، مورد سوءاستفاده قرار نگیرید و همیشه برگ برنده‌ای نسبت به طرف مقابلتان در دست داشته باشید. این کتاب را با صدای حمید یزدانی بشنوید.

درباره کتاب صوتی ذهن دیگران را بخوانید

کتاب ذهن دیگران را بخوانید، به شما نشان می‌دهد که چه طور بفهمید هر کسی در شرایط واقعی زندگی چه فکری در سر یا چه احساسی در دل دارد. مثلا می‌توانید بفهمید که آیا خواستگارتان، آدم درستی است یا شخصی که می‌خواهید با او دوست یا وارد معامله شوید،آدم قابل اعتماد و صادقی هست است یا نه.

بخش اول این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه در یک نگاه به افکار، عواطف و احساسات عمومی افراد پی ببرید. این روش دربارهٔ هر فرد، مکان، ایده یا موقعیت کاربرد دارد. مثلا در عرض چند ثانیه می‌توانید تشخیص دهید که فردی به چیزی علاقه‌مند است یا نه، اعتمادبه‌نفس کافی دارد یا نه، صداقت در فتار و گفتارش هست یا کاسه‌ای زیر نیم کاسه دارد.

در این بخش، روی هفت سوال عمده‌ای که ممکن است در رابطه با افکار و نیت‌های دیگران داشته باشید تمرکز شده و برای نشان دادن سهولت استفاده از این تکنیک‌ها مثال‌هایی از زندگی حقیقی آمده است. هر فصلِ این کتاب شامل تکنیک‌های متنوع گفتاری و دیداری است.

بعضی مواقع نمی‌شود با فرد مخاطب مستقیماً وارد بحث شد و از او اطلاعات گرفت و باید از استراتژی‌ای استفاده کرد که نشانه‌ها و علائم گوناگون را فهمید. در مواقع دیگر، می‌توانید با مخاطبتان رودرو وارد تعامل و گفت‌وگو شوید و استراتژی‌های پیچیده‌تری را به کار ببندید.

بخش دوم در مواقعی کاربرد دارد که قصد دارید اطلاعات دقیق‌تری به دست آورید. در این بخش، می‌آموزید که چطور شرح حال کاملی از هر کس به دست آورید، فکر یا احساس کسی را بخوانید و رفتار او را پیش‌بینی کنید.

با به‌کارگیری تکنیک‌های بخش یک، برای نمونه می‌توانید بفهمید که آیا خواستگارتان قلبا به شما علاقه‌مند است یا خیر. بعد، اگر بخواهید بدانید که چه واکنشی نسبت به صحبت ها یا اعمالتان نشان می‌دهد، با کمک تکنیک های بخش دوم می‌توانید شرح‌حال کاملی از او داشته باشید

زمان مذاکره، به سرعت می‌توانید درجه صداقت و اعتمادبه‌نفس طرف مقابل را بسنجید.

اما اگر بخواهید درجه انعطاف‌پذیری، حساسیت یا رفتارهای آینده کسی را ارزیابی کنید، می‌توانید از استراتژی‌های روان‌شناسی این بخش برای داشتن شرح‌حالی کامل از او استفاده کنید.

با به‌کارگیری مثال‌های خاص این کتاب که از زندگی حقیقی هستند، می‌توانید دریابید که یک فرد چه قدر در تصمیم خود استوار است، آیا یک متهم اعتراف خواهد کرد؟ یا یک شخص اگر حقیقت تلخ را بفهمد گذشت خواهد کرد یا خیر؟

 شنیدن کتاب ذهن دیگران را بخوانید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و مهارت‌های ارتباطی مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره دیوید جی. لیبرمن

دکتر دیوید جی. لیبرمن، یکی از مشهورترین روان‌شناسان و متخصصین در زمینهٔ شناخت رفتار بشر است.

او از شهرت جهانی برخوردار است و کتاب‌های وی به دوازده زبان دنیا ترجمه شده است.

لیبرمن به طور مستمر در برنامه‌های رادیو و تلویزیون ملی ایالات متحده آمریکا حضور می‌یابد و نظرات کارشناسی وی، مورد توجه عموم قرار دارد.

دکتر لیبرمن، فوق تخصص در رشتهٔ روان‌شناسی و بنیانگذار تجزیه و تحلیل پویایی اعصاب است، که انقلابی در درمان کوتاه مدت محسوب می‌شود. تکنیک‌های خارق‌العاده و شگفت‌انگیزش سبب پیشرفت در حوزه‌های مختلف گردیده و از سوی دولت‌ها، سازمان‌های اداری و شرکت‌های تجاری معتبر در بیش از بیست و پنج کشور جهان، مورد استفاده قرار می‌گیرد.


نظرات کاربران

kasra_tav
۱۴۰۰/۰۱/۱۰

من همه کتاب های لیبرمن رو خوندم و با قاطعیت میگم جزو بهترین ها و کاربردی ترین های موجود در زمینه روانشناسی هست

زمان

۵ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۳۲۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۳۲۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان