دانلود کتاب صوتی تقویت نیروی ذهن وروان با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تقویت نیروی ذهن وروان اثر ویلیام دبلیو.هویت

دانلود و خرید کتاب صوتی تقویت نیروی ذهن وروان

معرفی کتاب صوتی تقویت نیروی ذهن وروان

کتاب صوتی تقویت نیروی ذهن و روان نوشته ویلیام دبلیو هویت است که با ترجمه سیدمحمدعلی بهروزی و صدای ندا پوریان می‌شنوید. موج کتاب با هدف جلب رضایت مخاطبان فهیم خود، کتاب‌هایی در زمینه موفقیت و غلبه بر مشکلات ارائه می‌دهد.

درباره کتاب صوتی تقویت نیروی ذهن وروان

در زندگی روازنه با مسائل ومشکلات متعددی روبرو می‌شویم و درپی راه حل برای برطرف کردن آنها هستیم. راه حل برای برطرف کردن همه مشکلات نیروی ذهن و روان ما است.

راه‌های زیادی برای رفع مشکلات روزمره از طریق ورود به سطح مقدماتی ذهن وروان یا ساحل زمان وجود دارد. دراین کتاب صوتی با این راه‌ها آشنا می‌شویم.

کتاب تقویت نیروی ذهن و روان، در زمینه توسعه قدرت ذهن سایکیک، تکنیک‌های سریع و ساده‌ای معرفی می‌کند که تاثیر  آن‌ها در رفع مشکلات روزانه و مصونیت از گزند استرس وهم چنین آشفتگی‌های ذهنی وروانی شگفتی آور است.

حس ششم ،باعث تقویت حواس پنجگانه نیز می‌شود و شما توانا خواهید بود که افسار زندگی خود را در هر شرایطی کاملا در دستان خود نگاه دارید.

در این کتاب با استفاده از تکنیک‌ها و تمرین آنها  می‌آموزیم برای بدست آوردن چیزهای درستی که روبه روی ما قرار دارند چگونه از نیروی ذهنمان کمک بگیریم. چگونه به خواسته‌هایمان برسیم و چگونه طرز تفکرمان را به سوی اتفاقات مثبت سوق دهیم.

زمانی که افراد از نظر ذهنی رنج می‌برند معمولا به دلیل احساس بدی است که از گذشته و خاطرات دارند و احساس گیر افتادنی که در حال حاضر دارند و ترس و نگرانی از آینده، درحالی که با تقویت نیروی ذهن و بکار بستن تکنیک‌های ذهنی می‌توان از این احساسات بد عبور کرد.

کتاب تقویت نیروی ذهن و روان بیست و پنج فصل دارد که با صدای زیبا و روان خانم ندا پوریان گویا شده است.

بخشی از کتاب صوتی تقویت نیروی ذهن و روان

پیدا کردن جای پارک خودرو،قبل از ترک خانه ،هوشیاری ذهن را به سطح مقدماتی ذهن وروان تغییر داده نزدیک ترین جای پارک محل ورودی فروشگاه،اداره یا هرجای دیگری را در نظر مجسم کنید.جای پارک به اندازه یک خودرو که روی آن تابلویی نصب شده ونوشته‌ایی با این مضمون: محل پارک خودرو با نام شما

حدس بزنید چه اتفاقی می افتد؟در کمال ناباوری محل مورد نظر شما خالی است و خودرویی در آنجا وجود ندارد.

برای سایر موارد نیز خلاقیت خود را بااین روش بیازمایید.

شبکه اطلاع رسانی نیرومند ذهن به شما حتی در مواقعی که شما از خطری که در کمین تان نشسته واز آن بیخبر هستید،به شما هشدار خواهد داد.

تنها کاری که شما باید انجام دهید،به ساحل زمان یا سطح مقدماتی ذهن وروان وارد شده واز ذهن برتر بخواهید تا شما را از چگونگی هشدارهای ایمنی آگاه سازد.

یکی از مهمترین جنبه هایی که بشر قادر به انجام آن است ایجاد وساختن باورهاست.باورها آن چیزی هستند که اغلب افراد را در مشکلاتشان گرفتار می کنند.تا زمانی که باور ندارید می توانید برچیزی غلبه کنید، از چیزی عبورکنید و یا چیزی را به دست آورید، شانس کمی وجود دارد تا شما توانایی انجام آن کارها را داشته باشید. باورهایتان به احساس یقین شما به برخی از افکارتان بر می‌گردد.

اکثر مشکلاتی که ما در زندگی با آن روبروهستیم در ذهن ما اتفاق می‌افتد.علاوه بر این مشکلاتی که عموما وجود دارند از تصوری که از گذشته و آینده داریم بوجود آمده است .گذشته وآینده وجود ندارند به جز در ذهن ما.

بنابر این با ذهن و روان و تکیه بر نیروی شگفت انگیز ذهن می‌توانیم بر مشکلاتمان فائق آییم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۳۷۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۳۷۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان