دانلود کتاب صوتی چگونه مردم را به خود جذب کنیم با صدای نسترن حسنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه مردم را به خود جذب کنیم اثر لیل لوندز

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه مردم را به خود جذب کنیم

نویسنده:لیل لوندز
گوینده:نسترن حسنی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه مردم را به خود جذب کنیم

کتاب صوتی چگونه مردم را به خود جذب کنیم اثری از لیل لوندز، متخصص در زمینه ارتباطات، است که با ترجمه مریم تقدیسی و صدای نسترن حسنی می‌شنوید. این کتاب به شما راهکارهایی می‌آموزد که با کمک گرفتن از آن می‌توانید در قلب مردم نفوذ کنید و ارتبطاتی ثمربخش با دیگران داشته باشید. 

درباره کتاب صوتی چگونه مردم را به خود جذب کنیم

کتاب صوتی چگونه مردم را به خود جذب کنیم شامل راهکارهایی است که به شما کمک می‌کند تا بر قلب مردم نفوذ کنید. لیل لوندز معتقد است که با استفاه از این روش‌ها که البته کارآمد بودنشان، تضمین شده است، می‌توانید روابط دوستانه و وعده‌های ملاقاتتان را دگرگون کنید، در جمع‌های دوستانه و معاشرت‌هایتان پیشرفت کنید، در مهمانی‌ها به فردی جذاب تبدیل شوید که همه از حرف زدن با او لذت می‌برند و در صحبت‌های کوتاه با دیگران، تاثیر مثبتی از خود بر جای بگذارید. 

بخش دیگر این کتاب به روابط در محیط کار اختصاص دارد. همه ما زمان زیادی را صرف کار کردن می‌کنیم و مدت زمان بسیار طولانی را با همکارانمان می‌گذرانیم. اگر نتوانیم رابطه خوبی با همکارانمان داشته باشیم، در کار پیشرفت نمی‌کنیم. علاوه بر این، از ساعات کاری خود لذت نمی‌بریم. 

لیل لوندز مطالبی را در این کتاب در اختیارتان قرار می‌دهد که با عمل کردن به آن‌ها بتوانید دیگران را به شیوه‌ای مثبت تحت تاثیر قراردهید.

کتاب صوتی چگونه مردم را به خود جذب کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام دوست‌داران کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری را به شنیدن کتاب صوتی چگونه مردم را به خود جذب کنیم دعوت می‌کنیم. 

درباره لیل لوندز 

لیل لوندز، یکی از متخصصان شناخته شده در زمینه علوم ارتباطات انسانی است. او بر تعاملات ناخودآگاهی که در ارتباطات بین فردی اتفاق می‌افتد، تمرکز دارد.

لیل لوندز تا به حال سمینارهای علمی مختلفی را در همین زمینه در نقاط مختلف دنیا برگزار کرده است و کتاب‌های بسیار پرفروشی نوشته است. تقریبا تمام آثار او را می‌توان در دسته بندی مهارت‌های ارتباطی در زندگی شخصی، کسب و کار، روابط اجتماعی و عاشقانه قرار داد. کتاب‌های او به بیش از پنجاه زبان در دنیا ترجمه شده است. 

درباره نسترن حسنی 

نسترن حسنی در رشته  مطالعات فرهنگی و رسانه تا مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده است. او از دهه ۸۰ وارد کار در زمینه گویندگی شد. او در محضر بزرگان هنر صدا به کسب تجربه پرداخت و از همان دوران به عنوان گوینده رادیو، گوینده تیزر تبلیغاتی، گوینده نریشن به فعالیت مشغول شد. او همچنین در زمینه تولید کتاب صوتی فعالیت می‌کند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۱۰۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۱۰۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان