دانلود و خرید کتاب فیل بیان صابر زارعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فیل بیان اثر صابر زارعی

کتاب فیل بیان

نویسنده:صابر زارعی
انتشارات:نشر بید
امتیاز:
۵.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فیل بیان

کتاب فیل بیان نوشتهٔ صابر زارعی است. نشر بید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ راهکارهایی عملی برای یادگیری مهارت فن بیان است. این کتاب برای همهٔ بزرگ‌سالان و نوجوانان مناسب است.

درباره کتاب فیل بیان

کتاب رنگی فیل بیان ابتدا درمورد علت‌های لزوم یادگیری فن بیان سخن گفته است و سپس به موضوعاتی همچون شنونده‌بودن، زبان بدن، بداهه‌گویی، قصه، وحشت از صحبت‌کردن و... پرداخته است.

این کتاب به خوانندهٔ خود کمک می‌کند تا بهتر متوجه اطرافیان خویش شود، مؤثر سخن بگوید، با صدایی زیبا حرف بزند و در روابط خود با دیگران موفق‌تر باشد.

صابر زارعی نویسندهٔ کتاب فیل بیان این اثر را از داستان خودش در سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است.

خواندن کتاب فیل بیان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران هنر و فن بیان، سخنران‌ها، معلم‌ها، گوینده‌ها، بازیگران و البته به همهٔ انسان‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب فیل بیان

«کمی چشمانتان را باز کنید و به اطراف خود نگاه کنید. هر روز شما تعداد زیادی از افراد را به‌صورت مکرر می‌بینید، اما بنا به دلایل زیادی ازجمله بی‌حوصلگی، ترس از صحبت، خجالت و هزاران مانع ذهنی که فقط در ذهن شماست، هیچ‌گاه سر صحبت را با آن‌ها باز نکرده‌اید. حتی گاهی یک فرد را سال‌هاست که می‌شناسید و هر روز می‌بینید، اما یک سلام ساده هم تا به امروز به او نکرده‌اید. گاهی علت این سلام ساده نکردن به‌خاطر قضاوت یک‌طرفه است که بر اساس ظاهر یا مشاهدهٔ یک رفتار هیچ‌گاه با او سخن نگفته‌اید، اما وقتی که کمی با او سخن می‌گوید، تازه متوجه می‌شوید که چه انسان خوب و فرهیخته‌ای است و شما درمورد او تصور اشتباه داشته‌اید.»

نظرات کاربران

سعيدى اعلا
۱۴۰۱/۰۹/۰۴

عالی بود 🌷

MD.
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

توصیه های کتاب رو اجرا کردم، در لحظه نتیجه رو در ارتباط با دیگران میدیدم😮.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان