دانلود کتاب صوتی چه کسی مغز تو را خاموش کرد ؟ با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چه کسی مغز تو را خاموش کرد ؟ اثر کارولاین لیف

دانلود و خرید کتاب صوتی چه کسی مغز تو را خاموش کرد ؟

معرفی کتاب صوتی چه کسی مغز تو را خاموش کرد ؟

کتاب صوتی چه کسی مغز تو را خاموش کرد ؟ اثری از کارولاین لیف، با ترجمه شادی جهرانی است. این کتاب قرار است به ما در حل معمای گفت‌وگوی میان مردان و زنان کمک کند. این اثر را با صدای فریبا فصیحی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی چه کسی مغز تو را خاموش کرد ؟

آیا شده تا به‌حال با فردی از جنس مخالف گفت‌وگو کنید و ببینید حرف زدن با او هیچ فایده‌ای ندارد؟ انگار در این میان سیلی از کلمات مختلف که بر زبان جاری می‌شوند، کلمات از معنا و مفهوم تهی می‌شوند. در این میان به نظر می‌رسد حتی اهمیتی نداشته باشد که شما چطور حرفتان را بیان کرده‌اید، در هر صورت، از حرف شما تعبیر درستی نمی‌شود و همین موضوع زمینه‌ساز مشکلات بعدی می‌شود. 

این مساله باعث می‌شود که در روابط به شدت دچار مشکل شویم. اشکال کار در کجاست؟ آیا مغز دکمه خاموشی دارد و آن را فشار داده‌اند؟

هرچند سال‌های سال است که متخصصان و فعالان اجتماعی در تلاش هستند تا برابری زن و مرد را به اثبات برسانند، اما نباید فراموش کرد که این برابری در حقوق انسانی معنا پیدا می‌کند و نمی‌توان زنان و مردان را یکی دانست. افکار، گفتار، رفتار و کردار زنان و مردان به هم شبیه نیست و این موضوع، دلیلی به تفاوت‌های فرهنگی، محیط خانوادگی یا حتی تربیت ندارد، خلقت زن و مرد با یکدیگر متفاوت است. 

دکتر کارولاین لیف، نویسنده کتاب پرفروش «چه کسی مغز مرا خاموش کرد؟»، در کتاب صوتی چه کسی مغز تو را خاموش کرد ؟ به ما نشان می‌دهد که چگونه تفاوت‌های خلقتی مردان و زنان به آنها کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از توانایی‌های منحصربه‌فردشان مکمل یکدیگر باشند. این اثر قرار نیست به جنبه‌های برتری‌طلبانه وجود زنان یا مردان بپردازد. بلکه در تلاش است تا با بهره گرفتن از این تفاوت‌های رفتاری، به زنان و مردان بیاموزد که به عنوان مکمل برای یکدیگر عمل کنند. 

کتاب صوتی چه کسی مغز تو را خاموش کرد؟ فراتر از یک راهنمای زناشویی یا آموزش مهارت‌های ارتباطی است. این کتاب پر است از پندهای پایه‌ای که کمکتان خواهدکرد رفتارهای معماگونه‌ جنس مخالف را بهتر درک کنید و نکته‌هایی کاربردی که رابطه‌ شما با دیگران را به سرعت بهبود خواهدبخشید.

کتاب صوتی چه کسی مغز تو را خاموش کرد ؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی چه کسی مغز تو را خاموش کرد ؟ برای تمام زوج‌ها، زنان و مردان لازم است و به آن‌ها کمک می‌کند تا تفاوت‌های بنیادین را درک کنند و از بروز مشکلات در رابطه‌شان جلوگیری کنند. علاوه بر این، علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری نیز از شنیدن این کتاب لذت می‌برند. 

درباره فریبا فصیحی

فریبا فصیحی در رشته مترجمی تحصیل کرده است و از سال ۸۷ کار به عنوان گوینده تیزر، گوینده کتاب صوتی و دوبله را به زبان فارسی و انگلیسی، آغاز کرده است

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۲۴۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۲۴۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
تومان