دانلود کتاب صوتی از نوآوری نمایشی تا پیروزی در بازار با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از نوآوری نمایشی تا پیروزی در بازار اثر استیو بلانک

دانلود و خرید کتاب صوتی از نوآوری نمایشی تا پیروزی در بازار

معرفی کتاب صوتی از نوآوری نمایشی تا پیروزی در بازار

کتاب صوتی از نوآوری نمایشی تا پیروزی در بازار نوشته استیو بلانک است که با ترجمه احمد آل‌ احمد و کامران باقری منتشر شده است. این کتاب صوتی گزیده‌ای از پادکست‌های استیو بلانک یکی از فعالان موفق حوزه اقتصاد است.

درباره کتاب از نوآوری نمایشی تا پیروزی در بازار

استیو بلانک یکی از فعالان حوزه اقتصاد است که در سال‌های اخیر با پادکست خودش توانسته است طرفداران بسیاری را جذب کند. کتاب از نوآوری نمایشی تا پیروزی در بازار مجموعه‌ای از صحبت‌های او در زمینه استارتاپ‌ها و بنگاه‌های تجاری نوپا است که می‌خواهند خودشان را در بازار بزرگ سرمایه ثابت کنند. این کتاب صوتی به شما کمک می کند دید بهتری نسبت به اقتصاد داشته باشید و بتوانید با نگاه بازتر در کسب و کار خودتان انتخاب کند.

شنیدن کتاب از نوآوری نمایشی تا پیروزی در بازار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره استیو بلانک

استیو بلانک متولد ۱۹۵۳ یک کارآفرین سیلیکون ولی است که در کالیفرنیا زندگی می‌کند. بلانک برای توسعه روش توسعه مشتری، جنبش استارتاپ‌ناب را آغاز کرده است و به همین دلیل هم مشهور است. روشی که تشخیص می‌دهد استارت‌آپ ها نسخه کوچکتری از شرکت‌های بزرگ نیستند، اما برای موفقیت به مجموعه‌ای از فرایندها و ابزارهای خاص خود نیاز دارند.

بلانک از پدر و مادری مهاجر متولد شد او با خواهری بزرگ شد که ۱۲ سال از او بزرگتر بود و هر دو خواهر و برادر پس از اینکه پدرشان در سن ۶ سالگی خانه را ترک کرد، توسط مادرشان بزرگ شدند. او در دانشگاه میشیگان تحصیل کرد، اما پس از یک ترم تحصیل را رها کرد.

شغل نظامی او را در طول جنگ ویتنام به تایلند برد، جایی که او در طی یک سال و نیم تیمی متشکل از ۱۵ تکنسین الکترونیک را اداره می‌کرد. پس از ترک ارتش ، بلانک به پالو آلتو نقل مکان کرد. 

او اکنون یکی از بزرگترین فعالان و نظریه‌پردازان حوزه اقتصاد است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۳۴۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۳۴۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
۲۳,۸۰۰
۳۰%
تومان