دانلود کتاب صوتی گابریل گارسیا مارکز با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گابریل گارسیا مارکز اثر استفن مینتا

دانلود و خرید کتاب صوتی گابریل گارسیا مارکز

نویسنده:استفن مینتا
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۳.۷از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی گابریل گارسیا مارکز

کتاب صوتی گابریل گارسیا مارکز اثری از استفن مینتا با ترجمه فروغ پوریاوری است. این اثر زندگینامه و نقد و بررسی آثار یکی از مهم‌ترین نویسندگان معاصر، برنده جایزه نوبل ادبی و همچنین یکی از بنیان‌گذاران رئالیسم جادویی است: مارکز، نویسنده داستان محبوب صد سال تنهایی.

درباره کتاب صوتی گابریل گارسیا مارکز

استفن مینتا در کتاب گابریل گارسیا مارکز به سراغ این نویسنده افسانه‌ای رفته است و زندگی، آثار و فعالیت‌های او را بررسی کرده است. گابریل خوزه گارسیا مارکز، ۶ مارس ۱۹۲۷ در دهکده آرکاتاکا درمنطقه سانتامارا در کلمبیا به دنیا آمد. او زندگی پر فراز و نشیبی داشت و نمی‌توان تنها به چشم یک نویسنده به او نگاه کرد. او ناشر، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی هم بود. مردم کشورهای آمریکای لاتین به دلیل علاقه‌ای که به او داشتند، او را گابو، یا گابیتو صدا می‌زدند. 

گارسیا مارکز مدتی از عمر خود را در مکزیک گذراند چرا که با رئیس دولت کلمبیا درگیر شده و تحت تعقیب بود. آثاری که او در سراسر عمرش منتشر کرد به زبان‌های بسیاری از جمله فارسی ترجمه شدند و جایزه نوبل ادبی را برایش به ارمغان آوردند. از میان کتاب‌های او می‌توان به صد سال تنهایی، پاییز پدرسالار، عشق سال‌های وبا، ژنرال و ساعت شوم اشاره کرد. او با نوشتن رمان صد سال تنهایی موفق شد تا اثری تاثیرگذار در رئالیسم جادویی جهان بیافریند. 

شاید بد نباشد اگر نگاهی به تعریف رئالیسم جادویی داشته باشیم: «رئالیسم جادویی یکی از شاخه‌های رئالیسم یا واقع‌گرایی است که در آن، یک عنصر جادویی قرار دارد. یعنی ساختارهای واقعیت دگرگون می‌شوند و دنیا با روابط علت و معلولی خاص خود از نو ساخته و نوشته می‌شود. شاید بتوان رئالیسم جادویی را ترکیبی از واقعیت، افسانه و تاریخ دانست.»

او همچنین علاقه بسیاری به سینما داشت. در مدرسه سینما در رم تحصیل کرده بود و همیشه در فکر بود تا آموخته‌هایش را به دیگران نیز انتقال دهد و در زادگاهش، مدرسه سینما تاسیس کند. سینماگری یکی از آرزوهای او بود که هرگز برآورده نشد. اما کتابی را به عنوان درباره سینما نوشت. این کتاب مجموعه‌ای از آموخته‌های او و یادداشت‌های او درباره سینما است. او همچنین از روی یکی از کتاب‌های خود، ساعت شوم، فیلمنامه‌ای نوشت و از روی آن فیلمی تلویزیونی تهیه شد.

هرچند گابریل گارسیا مارکز در ۱۷ آوریل ۲۰۱۴ و بر اثر ابتلا به بیماری فراموشی، درگذشت؛ اما نام و آثاری که به ادبیات جهان تقدیم کرد تا ابد زنده‌اند و می‌درخشند. 

کتاب صوتی گابریل گارسیا مارکز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن این کتاب صوتی را به تمام علاقه‌مندان به زندگی و آثار مارکز پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره شرگان انورزاده

شرگان انورزاده از گویندگان حرفه‌ای ایرانی است. او به عنوان گوینده در بنیاد نابینایان رودکی، رها فیلم و... نیز به‌عنوان گوینده فعالیت داشته است و در زمینه تولید کتاب صوتی با ناشران مختلف صوتی از جمله نوار، و مجموعه واوبوک و واوخوان همکاری می‌کند. 

شرگان انورزاده علاوه بر کار در زمینه تولید کتاب صوتی به عنوان دوبلور و گوینده تیزر تبلیغاتی نیز فعالیت‌هایی در کارنامه خود دارد.

نظرات کاربران

viana
۱۴۰۰/۰۳/۱۸

بدون شک مارکز یکی از فوق العاده ترین نویسنده های تمام تاریخه و تاسف باره که همه اکثرا صد سال تنهایی رو خوندن، که تازه در درک اون هم ناتوانن پیشنهاد میکنم حتما داستان های کوتاهش رو بخونید، محشرن

mhd
۱۴۰۲/۰۶/۱۶

کتاب خوبیه ولی متاسفانه تا اینجا که من گوش دادم و هنوز فصل اول تموم نشده چندین بار اتصال‌های اشتباه جمله‌ها و لحن غلط توی اجرای گوینده بوده که معنا رو دچار اشکال کرده. حتی فامیلی مترجم به اشتباه پوریاوردی

- بیشتر
پوریزدان
۱۴۰۱/۰۴/۱۲

برای فهم بهتر کتاب های مارکز مطالعه این کتاب بسیار مفید هست.

زمان

۱۰ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۵۹۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۵۹۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان