دانلود کتاب صوتی قورباغه را بخور با صدای الهه پرسون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قورباغه را بخور اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی قورباغه را بخور

گوینده:الهه پرسون
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۲.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قورباغه را بخور

کتاب صوتی قورباغه را بخور اثر معروف برایان تریسی است که با ترجمه روزبه شبانی و صدای الهه پرسون منتشر شده است. این کتاب با ارائه راهکارهایی درباره مدیریت زمان و غلبه بر تنبلی به شما کمک می‌کند تا عادت به تعویق انداختن کارها را ترک کنید.

درباره کتاب صوتی قورباغه را بخور

کتاب قورباغه را بخور، روش‌هایی برای غلبه بر تنبلی دارد و مخاطبان کمک می‌کند تا عادت به تعویق انداختن کارها را ترک کنند. این کتاب یکی از مشهورترین آثار برایان تریسی است که بارها ترجمه شده است. برایان تریسی در این کتاب به شما کمک می‌کند تا با روشی آشنا شوید که وقتتان را افزایش می‌دهد. در حقیقت او با کمک این تمثیل جذاب به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید هر کاری را در چه زمانی انجام دهید و چه کارهایی را در اولویت قرار دهید.

حتما شما هم با اینگونه افراد برخورد داشته‌اید: کسانی که کار می‌کنند، درس می‌خوانند، مدام در حال یادگیری مطالب جدید در کلاس‌های مختلف هستند و برای خانواده، روابط و تفریحاتشان هم وقت دارند. به نظر نمی‌رسد که زمان آن‌ها در طول روز بیشتر از بیست و چهار ساعت باشد. نکته مهم این است که آنان یاد گرفته‌اند چگونه کارها را اولویت بندی کنند، چگونه بر تنبلی خودشان غلبه کنند و چگونه زمانشان را مدیریت کنند تا به اندازه کافی برای تمام کارهایشان زمان داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید این روش را یاد بگیرید، کتاب قورباغه را بخور در اختیار شماست تا ذهنتان را از راز و رمز این کار آشنا کند.

کتاب صوتی قورباغه را بخور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

قورباغه را بخور کتابی عالی برای تمام کسانی است که دوست دارند مدیریت زمان را یاد بگیرند. اگر از طرفداران کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری هستید، این کتاب گزینه خوبی برای شما است.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه‌ی ۱۹۴۴ در کانادا متولد شد. خانواده‌ی آن‌ها وضعیت مالی خوبی نداشتند و او از همان ابتدای زندگی مزه‌ی فقر را چشیده بود. تریسی در ۲۰ سالگی تصمیم گرفت دور دنیا را بگردد، بنابراین در یک کشتی مشغول به کار شد و کار در این کشتی آغاز سفر وی به دور دنیا بود که ۸ سال طول کشید و تجربیات زیادی را برای وی به ارمغان آورد که وی را در مسیر مشاوره‌های خود در زمینه کسب ‌و کار و موفقیت کمک کرد.

با کارهای کم درآمدی که او داشت، این سوال به ذهنش رسید که چرا نمی‌تواند موفق باشد و همیشه بقیه از او موفق‌تر هستند؟ بنابراین تمام آموخته‌هایش در زمینه‌ی کاری‌اش، یعنی مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. با این کار توانست ساختار دقیقی برای فروش و مدیریت فروش بنا نهد. در حال حاضر برایان تریسی یکی از مشهورترین افراد در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه منابع و نیروی انسانی است. همچنین او، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است. این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. وی در حال حاضر به طور گسترده به سراسر دنیا برای سخنرانی سفر می‌کند.

از میان آثار برایان تریسی می‌توان به گستره وسیعی از کتاب‌ها در زمینه‌های موفقیت و خودیاری و همچنین مدیریت و کسب و کار اشاره کرد. کتاب‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا به درآمد دلخواه خود برسید، رهبری یک تیم را بر عهده بگیرید، هدف گذاری کنید و با برنامه‌ریزی به تمام اهدافتان دست پیدا کنید و ... 

درباره الهه پرسون

الهه پرسون، دوازدهم شهریور ۱۳۶۸ در تهران متولد شد. او در رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر تا مقطع لیسانس تحصیل کرده است و فعالیتش را به عنوان مجری گوینده کتاب صوتی و مدرس فن بیان از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است. او کارش را از صدا و سیمای قم شروع کرد. او به مدت سه سال با رادیو اراک به عنوان مجری و گوینده همکاری کرده است. در سال ۱۳۹۲ فعالیتش را در تلویزیون آغاز کرد و در دوبله انیمیشن نیز فعالیت کرده است.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

nafas
۱۴۰۰/۰۶/۲۳

انگیزه و انرژی خوبی برای تصمیم به نظم دادن بیشتر کارهام بهم داد و مطلب مهم اینکه وقتی کتاب صوتی گوش میدین این گویندگی عالی این خانم هست که من رو به ادامه دادن و گوش کردن تشویق میکنه

زمان

۲ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۱۵۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۱۵۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
۳۶,۷۵۰
۳۰%
تومان