دانلود و خرید کتاب آدم بدها در عملیات مرغ پرانی آرون بلیبی ترجمه شهلا انتظاریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آدم بدها در عملیات مرغ پرانی اثر آرون بلیبی

کتاب آدم بدها در عملیات مرغ پرانی

معرفی کتاب آدم بدها در عملیات مرغ پرانی

کتاب آدم بدها در عملیات مرغ پرانی نوشتۀ آرون بلیبی با ترجمۀ شهلا انتظاریان در انتشارات میچکا به چاپ رسیده است. این کتاب با موضوع طنز مناسب برای کودکان بالای ۸ سال است و در مجموعۀ آدم بدها؛ مأموریت غیرممکن قرار دارد. اینجا ماجراهای بدترین گروه آدم خوب‌های ناشیِ شهر را خواهید خواند!

درباره کتاب آدم بدها در عملیات مرغ پرانی

کتاب آدم بدها در عملیات مرغ پرانی، مأموریت غیرممکن ۲ در مجموعۀ آدم بدها است. مجموعۀ آدم بدها و مأموریت غیرممکن شامل ۶ جلد می‌شود که به فارسی ترجمه شده‌اند. عنوان مجلدات آن عبارت است از: آدم بدها ۱؛ در عملیات نجات سگ‌ها، آدم بدها ۲؛ در عملیات مرغ پرانی، آدم بدها ۳؛ در عملیات انتقام از گلوله پشمالو، آدم بدها ۴؛ در عملیات حمله به زیتن‌ها، آدم بدها ۵؛ در عملیات فضایی بودار، آدم بدها ۶؛ در عملیات آدم فضایی‌ها. این مجموعه برگزیدۀ جشنوارۀ رشد در ۱۳۹۷ بوده است. داستان‌های این مجموعه تصویری و سرگرم‌کننده هستند. تصاویر بامزۀ کتاب، طنز آن را بیشتر کرده و باعث می‌شود هم‌پای این موجودات بامزه بخندید و اوقات خوبی داشته باشید.

در جلد دوم مجموعۀ آدم بدها باز هم اتفاقات زیادی در جریان است. خبر مهم این است که اتفاق وحشتناکی در سگدانی رخ داده. دارودستۀ دیوانه‌ای به آنجا حمله کرده‌اند و بعد از خراب کردن دیوار با اتومبیل قدرتمند خود، فرار کرده‌اند. این اتفاق باعث شده که ۲۰۰ سگ وحشت‌زده پا به فرار بگذارند. گویا آن‌ها واقعا گیر آدم بدها افتاده‌اند. حالا بیایید آن طرف ماجرا را ببینیم. گروهی که آدم بدها خوانده شده‌اند در کمال تعجب اصلاً گمان نمی‌کنند که بد هستند بلکه اسم کار خود را عملیات نجات سگ‌ها گذاشته‌اند. آن‌ها می‌خواهند همه بفهمند که قهرمان هستند. حالا که عملیات دربارۀ سگ‌ها موفقیت‌آمیز بوده باید یک کار خیلی محشر انجام دهند، طوری که همۀ مردم دنیا بنشینند و آن‌ها را تماشا کنند. آقای گرگ در این گروه نقشه‌ای دارد. مأموریت بعدی آدم بدها چیست؟ نجات ۱۰۰۰۰ مرغ از یک مرغداری خیلی پیشرفته. آن‌ها در مأموریت جدیدشان باید با این مشکلات دست‌وپنجه نرم کنند: لیزر جزغاله‌کننده، چندپای پرجنب‌وجوش و آقای مار، یعنی همان رفیق خودشان که به جوجه قورت‌بده معروف است. خوب با این همه دردسر آن‌ها کجای کار را ممکن است اشتباه کرده باشند؟ اگر می‌خواهید به این موجودات بامزه قاه‌قاه بخندید، ادامه‌اش را خودتان بخوانید.

خواندن کتاب آدم بدها در عملیات مرغ پرانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنید

به دوستداران کتاب‌های کودک پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۵۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان