دانلود کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم با صدای الهه پرسون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم اثر آلن دوباتن

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم

کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم نوشتهٔ آلن دوباتن و ترجمهٔ راضیه جلالی و با صدای الهه پرسون است و انتشارات صوتی پُرسون آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی راهنمایی برای انتقال دشوارترین پیام‌ها در زندگی است.

درباره کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم

زندگی همواره ما را بر سر دوراهی قرار می‌دهد: از یک طرف می‌خواهیم دیگران بدانند که چه احساسی داریم و از طرف دیگر می‌خواهیم کسی از دستمان ناراحت نشود، البته اغلب، این دو راه دقیقاً در تضاد با یکدیگر قرار دارند. اگر خشم، ناکامی، نفرت یا عشق خود را از صمیم قلب ابراز کنیم، احتمالاً رابطه‌ای دوستانه را نابود خواهیم کرد و از جامعه طرد خواهیم شد، اما اگر حرفی هم نزنیم، از حس خفگی و دورویی رنج خواهیم برد.

از آنجا که اغلب نمی‌دانیم کدام راه را انتخاب کنیم، از مسیر اصلی منحرف می‌شویم. برای مدت‌ها سکوت می‌کنیم و بعد دیگر نمی‌توانیم تحمل کنیم، خسته و سرگردان می‌شویم و در نهایت احساسات‌مان فوران می‌کند. در لحظه‌ای تمام احساساتی را ابراز می‌کنیم که می‌توانستیم مؤدبانه بیان کنیم، اما ماه‌ها بود از ترس، سرکوب کرده بودیم.

در نتیجۀ شنیدن کتاب «چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم» نوشتۀ آلن دو باتن و ترجمۀ راضیه جلالی، ما یاد خواهیم گرفت چگونه به هدفی محدودتر اما ارزشمندتر توجه کنیم. می‌آموزیم که چگونه در آنِ واحد هم مهربان و هم صادق باشیم.

شنیدن کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به آثار آلن دوباتن علاقه دارید این کتاب را هم حتما بشنوید.

بخشی از کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم

«یکی از تراژدی‌های نه‌چندان بزرگ زندگی اجتماعی این است که بین تعریف «دوستان» و «عشاق» تفاوت‌های سفت‌وسخت و تصورناپذیری قائل می‌شویم. در توصیف عشاق علاقۀ بسیار زیاد و مسائل جنسی به ذهن می‌آید. در توصیف دوستان علاقۀ زیاد البته نه خیلی زیاد و غیرجنسی به ذهن می‌آید. مفهوم تأثیرگذار رمانتیک‌بودن، این مسئله را پیچیده‌تر می‌کند، زیرا می‌گوید که وقتی از عشق سخن می‌گوییم، حتماً باید عشق فیزیکی را در ذهن تصور کنیم.

گاهی این پیش‌زمینۀ پیچیده و شک‌برانگیز در تضاد با موقعیتی است که در آن واقعاً دل‌مان می‌خواهد به دوستی خوب بگوییم که عاشقش هستیم. ممکن است این حس بعد از صرف شام، زمانی به‌سراغ ما بیاید که دوست ما در حال صحبت دربارۀ یکی از اتفاقاتی است که سر کارش افتاده است. در این لحظه احساس می‌کنیم طرف مقابل‌مان چقدر باشخصیت و بامزه است. یا مثلاً ممکن است در طول سفر، هنگامی که در هواپیما بر فراز گرینلند هستیم، اتفاقی به این فکر بیفتیم که چقدر دل‌مان برای او تنگ شده و اگر اینجا بود و با او صحبت می‌کردیم چقدر خوش می‌گذشت.»

معرفی نویسنده
عکس آلن دوباتن
آلن دوباتن

آلن دو باتن فیلسوف، نویسنده و مجری تلویزیونی در ۲۰ دسامبر ۱۹۶۹ میلادی در زوریخ به دنیا آمد. او نویسنده‌ی کتاب های مشهوری مانند آرامش و خودشناسی است. او فرزند ژاکلین و ژیلبر دو باتن بود. ژیلبر در اسکندریه در مصر زاده شده بود و پس از این‌که به خاطر به قدرت رسیدن جمال عبد‌الناصر مجبور به خروج از مصر شد، برای کار و زندگی به سوئیس مهاجرت کرد و هم‌بنیان‌گذار موسسه‌ی مالی-اعتباری جی‌ای‌ام شد (ثروت خانواده‌ی او در سال ۱۹۹۹ م. حدود ۲۳۴ میلیون یورو تخمین زده شد). مادر آلن متولد سوئیس و از اهالی اشکنازی و پدرش از خانواده‌ی یهودیان سفاردی‌ از شهر باتن در کاستیا و لئون بود.

نظرات کاربران

محمدرضاشفیعی علویجه
۱۴۰۲/۰۹/۰۸

درود بر شما خوبان اهل طاقچه. ببخشین اما من از گوینده این کتاب انتقاد دارم چون اصلا متوجه کتاب نمیشوم. گوینده محترم این کتاب با لحن لوس و تون صدای بچه گانه و سرعت خواندن بسیار زیاد من را از

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱۳۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱۳۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۷,۰۰۰
تومان