دانلود کتاب صوتی چگونه کتاب‌های بیشتری بخوانیم با صدای محسن پاک‌پناه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه کتاب‌های بیشتری بخوانیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه کتاب‌های بیشتری بخوانیم

معرفی کتاب صوتی چگونه کتاب‌های بیشتری بخوانیم

کتاب صوتی چگونه کتاب‌های بیشتری بخوانیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای محسن پاک‌پناه می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه کتاب‌های بیشتری بخوانیم

کتاب خواندن یکی از راه‌های بالا بردن سطح آگاهی است. درعین حال می‌تواند به شما فرصت کسب تجربه‌های گوناگون بدهد. این کتاب به شما ده راهکار معرفی می‌کند که از زمانتان برای کتاب خواندن استفاده کنید. 

کتاب صوتی چگونه کتاب‌های بیشتری بخوانیم به شما کمک می‌کند تا سطح مطالعه‌تان را بالا ببرید.

شنیدن کتاب چگونه کتاب‌های بیشتری بخوانیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت بیشتر در کار و زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه کتاب‌های بیشتری بخوانیم

حساب کتاب خواندنتان را داشته باشید

اگر به دنبال این هستید که کتاب های بیشتری بخوانید، یکی از آسان ترین روش‌ها این است که در مورد چیزی که می‌خوانید گزارش روزانه بنویسید. وقتی فهرست عناوین کامل شده کوتاه باشد، تمایل دارید کتاب بیشتری بخوانید.

وقتی این فهرست طولانی باشد شیرینی غرور و هیجان باعث می شود بخواهید حتی آن را طولانی تر هم بکنید. همچنین می توانید این مسئولیت را هم به عهده بگیرید که بررسی کنید از خواندن یک کتاب چه احساسی پیدا می کنید و از آن چه چیز می آموزید. این کار مطالعه را لذت‌بخش تر هم می کند.

فرمت ها را تغییر دهید

ممکن است عاشق خواندن کتاب های کاغذی (فیزیکی) باشید. یا عاشق کتاب های صوتی. شاید هم کتاب های الکترونیکی (e-book). می توانید موقع رانندگی به کتاب های صوتی گوش کنید و بعداً در همان شب ادامۀ آن را در کتاب کاغذی در رخت‌خوابتان پیدا کنید و بخوانید. وقتی کتابی را برای بار دوم می خوانید می توانید از هر سه فرمت استفاده کنید، در نتیجه می توانید در هر زمان و هر مکان به مطالعه تان بپردازید.

شکی نیست که در اکثر مواقع خواندن کتاب های کاغذی لذت بخش هستند ولی باید قبول کنیم که تکنولوژی و استفاده از کتاب‌های صوتی و الکترونیکی گاهی اوقات خواندن کتاب را در هر شرایطی برای ما بسیار آسان می کند.

تماشای تلویزیون را کم کنید

این روزها برنامه های فوق العاده بسیاری در تلویزیون پخش می شود. اما فقط 8760 ساعت در یک سال وجود دارد. اگر خواب، خانواده، غذا خوردن و رانندگی و نقل و انتقالات را هم از آن کم کنیم، فقط این سوال باقی می ماند: آیا واقعا می خواهم آن سریال جدید را تماشا کنم؟ اگر با این اوصاف جوابتان باز هم مثبت باشد قضاوتی نمی کنیم، اما ارزش زمان فراتر از تصور شماست. همزمان نمی توانید مطالعه کنید و تلویزیون تماشا کنید. پس کدام را انتخاب می کنید؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد